5.Bölüm:Komşu

460 12 7
                                    

Selam papatyalarım, bu gün 31 Aralık yani 2021 son günü. Ne yıldı ama acısıyla tatlısıyla güzel geçti. Umarım 2022'de bu yıl kadar güzel geçer.

Multi Medya:Dünya İnce
_ _ _

Ablamla Burak amcamlara kadar yürüdük. Burak ve Nilsu ablamlarda bizimlelerdi. Ablam ve Nilsu abla haftada 3.kez en az yarım saat yürüyüş yapardı. Bende ara sıra onunla giderdim. 1 saatlik yürüyüşün ardından eve döndük. Babam kitap okuyor annemde meyve soyuyordu. Bizde ellerimizi yıkayıp annemlerin yanına gidip şöminenin yakınında oturduk. "Hoş geldiniz çoçuklar."
"Hoş bulduk anne." Diyerek cevap verdik ablamla. Babam kitaba baya dalmış gibiydi. "Onur Gece ve Güneş geldi."
"Aa fark etmemişim. Hoş geldiniz çoçuklar."
"Hoş bulduk baba." Cevapladık. Babam kitabını bırakırken "yürüyüş nasıl geçti, hava soğuk muydu?"
"Yürüyüş iyi geçti baba. Hava hafif rüzgarlıydı."
"Üşüdünüz mü?" Derken annem elma uzatıyordu.
"Hayır anneciğim." Dedi Gece Annemden elmayı alırken.
"Al oğlum."
"Teşekkür ederim anneciğim."
"Rica ederim."
Bir kaç meyve yiyip odama geçtim. Duş alıp yatsam da oyunlara geçsem artık.

1.Ay sonra...

Kapımın çalınmasıyla uyandırılırken
"Güneş hadi kalk oğlum kahvaltı hazır." Diyen babamı duydum.
"Geliyorum baba." Uyanmaya çalışırken telefona gelen bildirimle telefonumu elime aldım.
Efe mesaj atmıştı.

𝐸𝑓𝑒:"𝐵𝑢 𝑔𝑢̈𝑛 𝑚𝑎𝑐̧𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑚𝑢𝑦𝑢𝑧?''

𝐺𝑢̈𝑛𝑒𝑠̧:"𝐵𝑎𝑛𝑎 𝑢𝑦𝑎𝑟.''

𝑆𝑒𝑟𝑘𝑎𝑛:"𝐸𝑒 𝑘𝑎𝑐̧𝑡𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑧?''

𝐺𝑢̈𝑛𝑒𝑠̧:"14:30?''

𝐸𝑓𝑒:"𝑂𝑘𝑒𝑦.''

𝑆𝑒𝑟𝑘𝑎𝑛:"𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑑𝚤𝑟, 𝑔𝑜̈𝑟𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑟𝑢̈𝑧.''

𝐸𝑓𝑒:"𝐺𝑜̈𝑟𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑟𝑢̈𝑧.''

𝐺𝑢̈𝑛𝑒𝑠̧:"𝐺𝑜̈𝑟𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑟𝑢̈𝑧.''

Hazırlanıp aşağı indim.
"Good morning's my dear family." 
("Günaydın canım ailem'')
Diyerek mutfağa girdim

Zeynep:"Günaydın Güneşim."

Onur:"Günaydın oğlum."

Gece:Sonunda, Güneş beylerde gelebilidiler demek."

Güneş:"Sana da günaydın ablacığım."
Diyerek yerime oturdum...

14:00...

"Ben çıkıyorum."
"Tamam oğlum görüşürüz." Kapıyı kapatıp hızla merdivenlerden inerken bir şeye çarpıp dengemi kaybettim ve düştüm.
Başımı kaldırdığımda daha önce görmediğim birisini gördüm. Uzun kahve saçlı, ela gözlü güzel bir kız karşımda duruyordu.
Ayağa kalktığımda toparlanıp elimi uzattım. Elim enseme doğru giderken
"Özür dilerim, sizi görmemiştim."
Elimi tutup kalktı "Önemli değil."
"Siz burada yeni misiniz? Daha önce hiç görmemiştimde."
"Evet, babamın yeni işi için burası daha uygun."
"Anlıyorum, yeni iş hayırlı olsun."
"Teşekkür ederim. Bu arada ben Dünya."
Dünya elini uzattı, bende elimi uzatırken.
"Ben Güneş. Tanıştığımıza memnun oldum."
"Bende." Diyip kocaman gülümsedi bende gülümsemesine karşılık verdim.
"Gitmem gerek görüşürüz."
"Görüşürüz."

Merdivenlerden zor indim ayaklarımı hissetmiyordum karnım acımıyordu ama garip bir his vardı kalbim hızlı atıyordu ve ellerim terlemişti. Ben hasta mı oluyordum? Maça gitmese miydim? Yok ya ben iyim gitmezsem olmaz. En iyisi maça gitmek

14:45...

"Selam." Dedim Efe ve Serkan'a oturmuş beni beklerken.
"Selam." Dedi Serkan.
"Selam. Kardeşim neden geciktin?"
"Geç kalmamak için merdivenlerden hızla iniyordum sonra birine çarptım."Diyerek başladım.
"Kime çarptın? İkinizde iyi misiniz?" Endişeyle sordu Serkan.
" Merak etmeyin ikimizde iyiyiz."
"Oh iyi." Serkan rahatlamıştı yüz ifadesinden anladım.
"Eee peki kime çarptın?" Sordu Efe.
"Yeni komşumuza. İlk tanışmamızın böyle olacağını düşünmezdim."
"Kimmiş?"
"Bizim yaşlarımızda bir kız. İsminin Dünya olduğumu öğrendim. Uzun ve güzel kahve rengi saçları vardı gözleri elaydı. Saçları ve gözleri uyum içindeydi, her şeyi uyum içindeydi. Bi gülüşü var kocaman çok güzel. İnsanın içi ısınıyor, ellerim terlemişti gülüşü yüzünden."
Ben onlara Dünya'yı anlatırken onlarda gülüyorlardı.
"Oo sen aşık mı oldun?" Dedi gülerek Serkan.
"Ne alaka ya?" Diyerek göz devirdim.
"Olmuş olmuş." Dedi Efe.
"Efe sende mi?" Kaşlarımı çatmıştım.
"Evet bende."
"Hadi kalkında size maç nasıl yapılır gösteriyim."
Diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım.
Ama ya ben gerçekten aşık olduysam? Belkide olmamışımdır hem aşık olmak bu kadar kolay mıydı ki? Neyse oyuna odaklanmalıyım. Gol nasıl atılır görsünler.

_ _ _

Selam papatyalarım. Bu bölümde kitabımıza yeni karakter geldi, Dünya İnce. Sizce o nasıl birisi, hakkında ne düşünüyorsunuz? Peki ya Güneş aşık oldu mu?  Dünya ona karşı bir şeyler hissediyor mu?
Yeni yılınız kutlu olsun bys.

KARANTINA Güneşin hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin