13.Bölüm:Seni seviyorum...

217 7 3
                                    

Selammss uzun zaman sonra hikaye yazmaya karar verdim. Bu aralar üşengeçlik modumdayım, kb pls. Çok beklettiğim için özür dilerim bu gece bölümün yarısını yazmaya çalışacağım. Hadi hikayeye geçelim. İyi okumalar.

MM:Güneş & Dünyanın mesajlaşması.
(MM'ye daha bakmayın bence mesaj spoileri olur odskdn)
_ _ _

Güneşin anlatımıyla...

Evin kapısını açtığımda ortalıkta kimse yoktu.
"Anne" dedim ardından "baba" biraz bekledim ses gelmedi. En sonda da Geceye seslendim "abla, kimse yok mu ya?"
Ayakkabıları ve ceketlerimizi çıkartıp yerleştirdik.

"Dünya."

"Efendim Güneş."

"Ben açıktım. Sende aç mısın?"

"Aç değilim, ama canım sıkıldığında yada üzüldüğümde bir şeyler yerim."

"Hadi mutfağa geçelim ne var bi bakalım."

Dünya başını onaylar şekilde salladı ve arkamdan mutfağa geldi.

"Ne yesek?" Diye düşünmeye başladım ve aklıma Noodle geldi.

"Noodle sever misin?"

"Bayılırım."

Bu dediğine tebessüm ettim ve dolaptan bir kaç Noodle çıkarttım.

"Neredeyse her çeşitten var istediğini seç." Dedim ev resmen Noodle deposuydu.

Dünya Noodlelarda göz gezdirdikten sonra
"Köri soslu olsun mu?"

"Olur." Dedim ve Noodle'yi hazırlamaya başladım.

Kapı sesi duyuldu ve ardından Gecenin ismimi seslenmesini duydum.

"Güneş sen mi geldin?"

"Evet."

Ablam Dünya'yı görünce ona "hoş geldin." Dedi.
Dünyada "hoş buldum Gece abla." Dedi.

"Bu arada annemler neredeler?"

"Onlar Mert dayımlara gittiler hani Özlem yengeler gelicekti ya."

"Aa evet ya, bu gün geleceklerini unutmuşum."

"Ne yapıyorsunuz siz?"

"Noodle yapıyoruz."

"Neyli?"

"En sevdiğinden."

"Banada yaptın demi?"

"Fazladan yapmıştım zaten."

15-dakika sonra Noodlelerimizi yemeye koyulduk.
Dünya utanmaktan yavaş yavaş yiyordu, ama çok tatlı gözüküyordu. Gecenin ne ara bitirdiğini anlamadım bile. Noodlelesini bitirdikten sonra mutfağa gitti ve elinde dondurmayla geri döndü.

"Alın bakalım."

"Teşekkürler" dedi Dünya.

Gecede "rica ederim dedi."

Sonra bende "Teşekkür ederim." Dedim.

Ablamda "teşekkür mü edersin?" Dedi ve güldük.

Yani biz güldük Dünya bilmiyordu ki bizi gülerken izliyordu. Gülemeyi kestik ve Dünya ya annemle babamın "teşekkür" olayını anlattım.

"Hee şimdi anladım."

Kapı açıldı ve annemle babamın geldiğini anladık.

"Hoş geldiniz." Diye bağırdım mutfaktan. Bu alışkanlığım küçüklükten beri böyle illa "hoş geldiniz" diye seslenicektim.

"Hoş bulduk." Diyerek cevapladı ikiside aynı anda.

Mutfağa geldiklerinde Dünya'ya "hoş geldin nasılsın" falan dediler Dünyada onları yanıtladı.
Sonra birden konu açıldı ve Dünyanın bir kaç gün bizde kalacağını söyledim. Babamlar onayladılar ve onun için misafir odasını hazırlayacaklarını söylediler.

Annemlerle yarım saat oturduktan sonra odalarımıza çıktık. Gece Dünyaya ondan pijama vermişti. Kendimi yatağa attım ve Dünyanın durumunu düşünmeye başladım. Telefonumun titremesiyle gelen bildirime baktım. Dünya yazmıştı.

Dünya:Her şey için çok teşekkür ederim.:)

Güneş:Ne demek lafı bile olmaz. Sen iyi misin?

Dünya:Şimdi daha iyiyim.

Güneş:Merak etme her şey iyi olucak.

Dünya:Olur mu sence?

Güneş:Evet, sana söz veriyorum hep yanında olucam.

Dünya:Teşekkür ederim.

Güneş:Teşekkür mü edersin?;)

Dünya:Teşekkür ederim, her şey için.

Güneş:Aa sürekli teşekkür ediceksen olmaz ama. Bak bu üçüncü teşekkürün oldu.

Dünya:Ahahaha. Bu durumda bile yüzümü güldürüyorsun Güneş. İyiki varsın seni seviyorum. İyi geceler

Güneş:Ne demek efendim insanları güldürmek bizim işimiz. Sende iyiki varsın, seni seviyorum.
İyi geceler ve rüyanda beni gör.

Dünya:Burda yetmedi rüyamda da mı güldüreceksin?:)

Güneş:Gerekirse EVET.

Dünya:Güneş yaa. Neyse sende rüyanda beni gör, ama güzel bir şekilde gör.

Güneş:Her haliyle güzel olan birini çirkin görmek mümkün değilki. Rüyalarda buluşuruz.

Dünya:Rüyalarda buluşuruz.

Dünyala olan mesajlaşmanın ardından öyle bi uykum geldi ki. Uykum kaçmadan önce uyumanın tam zamanı. En son ne zaman bu kadar mutlu uyuduğumu hatırlamıyorum.

_ _ _

Selaammss 1-2 saattir bölüm yazıyorum. Yarısını değil tümünü yazdım.
Şu an gece saat 00:57 ve beni gözlerden uyku hala akmıyor. Neyse uyumalıyım artık.
Bu arada dizim hala bitmedi bu bölümden sonra yine en az 3-hafta bölüm gelmeyecek. Kendinize iyi bakın canlarımmm.

KARANTINA Güneşin hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin