Selammss uzun zaman sonra yeniden hikaye yazmaya geldim. Bi hg alırım. Beklettiğim için kusura bakmayın pls bu aralar 10 kat üşengeçim Hadi iyi okumalar.
_ _ _
Dünyanın anlatımıyla...
Tüm gece son bir kaç saatte olanları düşünmekten uyamadım. Kafamın içinde binlerce soru var ve ben bu soruların altında eziliyorum.
Bankta ağladıktan sonra sanki gözümdeki tüm yaşlar tükenmişcesine artık ağlayamıyorum.
Güneş olmsa büyük ihtimalle amcamlara gider sonrada babamlar bir şekilde bundan haberdar olur beni oradan alırlardı.
Hayatımda olup bitenleri sorgularken nasıl oldu bilmiyorum, ama uyuya kalmışım.Güneşin anlatımıyla...
Alarmın çalmasıyla bir şekilde yatağımdan kalkıp klasik olan okula hazırlanmamı yaptım.
Hazır olduktan sonra son bir kez aynaya bakıp odadan çıktım. Dünya'nın kapısını çaldım ve,
"Dünya uyandın mı?" Diye sordum.
Kapı açıldı "Günaydın." Dedi Dünya şişmiş gözleri ile gülümsemeye çalışırken."Günaydın günaydın da, ağladın mı sen?"
"Hayır sabahları uyanınca böyle oluyor."
"Hmm anlıyorum. İyi misin peki?"
"Dünkine göre bu gün daha iyim."
"Günaydın muhabbet kuşları." Diyen Geceye cevirdik bakışlarımızı.
"Günaydın Gece abla."
"Günaydın."Aşağıda erkenden kalktığımız için yavaş yavaş kahvaltımızı ederken bir yandan da sohbet ediyorduk.
"Gece, Güneş biz bu akşam Mert dayınıza gideceğiz.
Sizde gelicek misiniz?""Olur ben gelirim anneciğim."
Diyerek yanıtladı Gece annemin sorusunu.Ben bi yandan da Dünya'yı düşünüyordum, bizimle gelmek ister miydi acaba?
"Olabilir, belki gelirim."
Kahvaltıdan sonra nihayet gelen arabama atlayıp
arabayı okula doğru sürmeye başladım.Arabadan indikten sonra Gece yanımızdan ayrılınca Dünya'ya amcamgillere bizimle gelmek isteyip istemeyeceğini sordum.
"Hmm tamam, olur."
Biz bahçede dolanırken biri Dünya'ya seslendi.
Arkamızı dönüpte baktığımızda sarışın, açık kahve gözlü, 1.80 boylarında biri bize doğru ilerliyordu.Adam yanımıza geldiğinde Dünya,
"Neden geldin, annemlere pardon annenlere mi bir şey oldu?"Genç adam:"annemler nasıl bıraktıysan öyle. 2 dakika konuşabilir miyiz?"
"Peki, konuşalım."
Karşıdan gelen Açelya ve Serkanı gördüğümde onlara doğru ilerledim.
"Selam." Dedik sırasıyla.
Açelya etrafa göz atıp "Dünya nerede?" Diye sordu.
Bende "bilmiyorun, en biriyle konuşmaya gitmişti."
"Hah geliyorlar." Dedi Açelya.
"Fıstığım ne aber?" Dedi genç adam ve Açelyaya sarıldı.
"İyim abicim. Sen nasılsın?"
Dedi."Eh işte."
Dünya bizi abisi Ayazla tanıştırırken diğer geri kalanımızda geldi ve onlarlada tanıştılar.
"Güneş!" Sesin geldiği yöne doğru baktığımda bana doğru gelmekte olan Nilsu ve ablama baktım.
"Efendim."
"Şarj aletim sende mi kalmıştı?"
"He evet." Dedim ve çantamdan şarj aletini çıkartıp Geceye uzattım.
Gece şarj aletini aldı ve bizimkilerle 2-3 laf falan konuştuktan sonra aklıma gelen detayla ablamları ve Dünyanın abisini tanıştırdım.
"Çok memnun oldun kızlar." Dedi Ayaz abi.
"Bizde çok memnun olduk. Artık gitmeliyiz görüşürüz." Dedi ablam.
Akşam...
"Hadi çoçuklar."
"Geliyoruz anne."
Dedim ve evin kapısını kapatıp çıktık."Güneş ben Mert amcalardan sonra Açelya'ya gecicem."
"Nedenki?"
"Artık orada kalıcam."
"Tamam, istediğin zaman gelirsin kapımız sana her zaman açık."
"Teşekkür ederim Güneş cidden sen ve ailen çok iyi insanlarsınız."
Mertlerde...
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk."
İçeri girer girmez bücür kucağıma atladı.
"Dünyeş ayi."
"Bücürüm."
"Aa bana sarılmak yok mu?" Dedi ablam.
"Oymaz mı Dece ayla." Beren.
Beren bi dur kızım dedi Özlem yenge.
Herkes bir biriyle sohbet ederken Özlem yenge birden,
"Maşallah kızım çok güzelsin. Güneşle çok yakışıyorsunuz."
Ablam ve Nilsu kendinilerini tutamayıp gülmeye başladılar.
"Aa şey yani siz yanlış anladınız. Biz sadece arkadaşız." Dedi Dünya
Sadece arkadaş
"Ay kusura bakmayın çoçuklar."
"Yok önemli değil yenge."
Yarın saat sonra Dünya ayağa kalktı,
"Ben artık gidiyim iyi akşamlar." Dedi ve
salondaki herkes hep bir ağızdan "iyi akşamlar."
Dedi."İyi ayşamlay Dünya ayla."
"İyi akşamlar Berenciğim."
Dünya 10-15 dakika sonra "eve vardım" diye mesaj attı. Mesajına "tamam görüşürüz" yanıtını verdim ve oda "görüşürüz." Yanıtını verdi.
Dünyadan 2 saat sonra bizde evlerimize gittik.
Alışmışım "iyi geceler" mesajına yada hemen bir gece kalmasına rağmen yan odada olmasına._ _ _
Selamm! Yine uyuması gereken halde ve uykulu olmasına rağmen kim iki haftadır üşengeçlikten tamamlayamadığı bölümü uyumayıp yazdı sizce? Evt ben.
4.Haziranda okullar bitiyor (burada bitiyor)
Ve buda demek oluyor kiiğğ her hafta iki hikayeden birine en az bir bölüm atcam.
Yani atmaya çalışıcam. Hadi ben uyumaya gider byyss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANTINA Güneşin hikayesi
Fanfiction𝐵𝑒𝑦𝑧𝑎 𝐴𝑙𝑘𝑜𝑐̧𝑢𝑛 𝑦𝑎𝑧𝑑𝚤𝑔̆𝚤 "𝐾𝐴𝑅𝐴𝑁𝑇𝐼̇𝑁𝐴" 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏𝚤𝑛𝑑𝑎𝑘𝑖 𝐵𝑎𝑏𝑎𝑠𝚤 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑦𝑎𝑘𝚤𝑠̧𝚤𝑘𝑙𝚤 𝑣𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑟𝑙𝚤 𝐴𝑛𝑛𝑒𝑠𝑖 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑐𝑒𝑠𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝑓𝑒𝑑𝑎𝑘𝑎𝑟 𝐵𝑢𝑟𝑎𝑘 𝑑𝑎𝑦𝚤𝑠𝚤 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑘𝑜�...