15.Bölüm:Senden hoşlanıyor

207 8 0
                                    

Hi! Uydum uyandım, okula geldim ve bölüm yazıyorum. Neyse tabiikide bir bölümü bir günde yazamıycam kesin.

_ _ _

Dünyanın anlatımıyla...

Mert amcalardan çıkarken amcam,
"5 dakikaya geliyorum" diye mesaj attı.
Bende "tamam." Yazdım, ve beklemeye koyuldum.
Beklerken sanki biri beni izliyormuş gibi hissettim ve korkmaya başladım. Neyseki amcamın gelmesi çok uzun sürmemişti. Bundan kimseye bahs etmedim.
Araba ile giderken yol boyunca konuşmadık ve bende o sırada sabah Ayazın söylediklerini düşündüm.

Sabah okul bahçesinde...

Dünya:Seni dinliyorum.

Ayaz:Dünya, abicim annem gittiğinden beri yemiyor,içmiyor. Babam desen işe gitmeyi bıraktı içine kapandı.

Dünya:Yani seni buraya onlar gönderdi?

Ayaz:Hayır abicim. Ben kendi isteyimle geldim.
Diyorum ki gelsen bi konuşsak. Son zamanlarda akıl alır gibi değil, ama annemler için endişeleniyorum.
En azından işin aslında öğreniriz.

Dünya:Tamam bu söylediklerini düşüneceğim.

Ayaz:Tamam abicim, ama şunu unutma.
Sen bizim ailemizin bir parçasısın her ne olursa olsun sen bizi ailen olarak görmesende seni seviyoruz.

Diyip Ayaz bana sarıldı. Bende "biliyorum." Diyip sarılmasına karşılık verdim.

Şimdi...

Yol boyunca Ayazla sabahki konuşmamızı düşündüm, ama hala bir karara varamadım.

Binaya doğru ilerlerken amcam her şeyin düzenleceğini söyledi. Bu söylediğinde ne kadar haklıydı bilemiyorum açıkcası. Ama yinede amcama gülümsedim ve yola devam ettik.

Evde yengem ve Açelya yemek masasını hazırlıyordu.
"Hoş geldin canım." Dedi yengem, bende
"hoş buldum yengeçim" dedim.
Ellerimizi yıkadıktan sonra masaya geçtik.

Yemeğin sonunda amcam ve yengem bir şey yememe söylendiler, ama aldırmadım. Masayı toparladıktan sonra Açelyanın odasına çıktık. Açelya moral konuşmasını yaptı ve ondan sonrada Açi yine merakına yenik düştü ve sorulara başladı.

Açelya:Ee Güneşlerde ne yaptınız?

Dünya:Ailesi çok iyi çok sıcak kanlılar. İkide amcası varmış. Burak amca etrafa mutluluk saçan bir adam. Size gelmeden öncede Mert amcalara gittik. Ailesi Almanyadan dönmüş. Kızları var ismi Berendi sanırım, çok tatlı bir şey.

Açelya:Evet hepsi öyleler de ben onu demiyorum.
Güneşle aranız nasıl soruyorum.

Dünya:Hee aramız iyi.

Açelya:Nasıl iyi?

Dünya:İyi yani diğerleri ile nasılsa onunlada öyle. Ama bi tık daha iyi gibi.

Açelya:Öyle demiyorum ki. Çoçuk senden hoşlanıyor anlamıyor musun!?

Dünaya:Neeee!? Sen ciddi misin?

Açelya:Cidden bu zamana anlamadın mı? Ayrıca gayet ciddiyim kaç yıllık arkadaşımı tanıyorum tabiikide.

Dünya:Belkide çok iyi tanımıyorsundur.

Açelya:Kızım çoçuk sana "seni seviyorum" yazmış.

Dünya:İyide ilk yazan bendim. Ama arkadaşça yazmıştım.

Açelya:Tamam onu boş ver sana nasıl baktığının da mı farkında değilsin?

Dünya:Değilim.

Açelya anlına vurdu. Ve "Bu kadar saf olamamalısın." Dedi.

Dünya:Bunu sana Güneş mi söyledi ki?

Açelya:Hayır, ama sen hariç herkes bunun farkında.
Cenk denenen çoçuk bizimle daha önce hiç konuşmamıştı. Ama sen geldikten sonra aniden bizimle konuşmaya başladı. Güneşin aşırı tepki verdiğinide hatırlatırım tatlım.

Açelyanın bu söylediklerine karşı sessiz kaldım.
Ve oda başka bir konuyu açtı.

Açelya:Ee sen Güneş hakkında ne düşünüyorsun?

Başka bir konuyu açtı dediğim konuyu bana getirmesi oluyor maalesef.

Dünya:Bilmiyorum sen böyle söyleyince mantıklı gelmeye başladı. Onun dışında soruyosan iyi çoçuk.

Açelya:Nasıl iyi?

Dünya:Yani beni güldürmeyi her seferinde nasıl oluyorsa başarıyor. İyi teselli ediyor.

Açelya:Yakışıklı mı sence?

Dünya:Aslında genel olarak bakırsak tipim sayılır.

Açelya:Biliyodummmm ee tabi kimin kankası. Tü maşAllah Güneşime. Ama bak sana söyleyim siz Güneşle olursunuz kesin. Hem tipin sayılır hemde sen seni güldüren erkeklerden hoşlanırsın. Bide iyi teselli etme konusunda da bana çekmiş.

Dünya:Ahah Açi bi dur ya. Sana da bir şey demeye gelmiyor.

Açelya:Ee ne diyosun olur mu sence?

Dünya:Onu zaman gösterecek.

Açelya:Tamam bu konuyu şimdilik kapatıyorum.

Dünya:Kuzi benim uykum geldi artık uyusak mı?

Açelya:Tamam. İyi geceler güzelim.

Dünya:İyi geceler tatlım.

Selamms! 19 gün önce yazmaya başladığım bölümü bu gün bitirdim.
Kusura bakmayın lütfen. Bende böyle olmasını istemezdim, ama yaz tatilinde de tatilin tadını çıkartmaya çalışıyorum.
Neyse iki gün sonra uçakta işsizlikten bölüm yazcam. Uçakta yapacağım için watty yazıları silmez umarım.
Hepinize iyi tatiller ve iyi okumalar diliyorum. Görüşürüz.🫶🏻

KARANTINA Güneşin hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin