Part 5

172 23 1
                                    

Si cum stateam peste ea, nu apuc sa ii ridic tricoul mai sus de abdomen ca vin doi ametiti si urla:

-Vine politia, luati-va lucrurile!

Simteam cum adrenalina degajata in tot corpul ma paraliza, dar revenindu-mi, in cateva secunde am iesit pe usa din spate (loc prin care si intrasem) si am fugit inspre masina. Fugeam la modul relativ, pentru ca la cat intoxicat si beat eram, mai mult ma izbeam de multimea speriata si clocotinda.

Ajung in dreptul jeep-ului, ma controlez peste tot in incercarea de a-mi gasi cheile, ma cautam ba prin haina luata in fuga, ba prin buzunarele de la pantaloni, gata sa innebunesc, cand din spate aud un zgomot.

Privesc speriat, cum un tip flurura obsesiv brelocul masinii, spunandu-mi:

-Omule, ti-ai scapat cheile langa masina..

I le iau repezit, deschid portiera in graba si ma urc in masina, indemnantu-l si pe el la acelasi lucru. Infig cheile in contact dupa cateva incercari esuate, apas excesiv pe acceleratie, simtind astfel, fiecare bancnota aruncata mai devreme cum imi gadila picioarele si cum practic, eu calcam in picioare cateva mii de euro fugind concomitent de politie. Putea cumva viata sa imi ofere mai multa actiune?

Privesc in oglinda retrovizoare drumul intunecat si pustiu, nimeni nu ne luase urma, asa ca putea sa studiez pasagerul din spate intre doua alte proiectii, caci vedeam aproape triplu. Mi-am reindreptat privirea in fata, iar el a ras ironic, abia atunci reusind sa asociez fata cu persoana sa.

-Daca eram de la politie, m-ai fi luat oricum? spuse la fel de ironic.

Urma o clipa de tensiune, clipa in care refuzam sa vorbesc, acesta fiind nevoit sa continue:

-Esti dus, frate. Ce-ai luat? Sunt Rares.

Era unul din cei doi buni prieteni ai mei, imi era ca un frate de cand se mutase in Cluj si datorita mie intrase si el in afacere. Imi era cea mai apropiata persoana si as fi fost in stare sa ii donez si un rinichi, la cate facuse pentru mine.

-Amaratii aia or fi pus ceva in bautura, zic eu miscand volanul ca-n jocurile video cu obstacole.

-Treaba cu politia.. era o surpriza pentru pusti. Viviana te-a sunat, voia sa te avertizeze, dar cum nu ai raspuns, m-a trimis pe mine.

Crapase de ziua, iar noi ne indreptam spre casa. Il lasasem pe Rares la volan, convingandu-ma ca nu vreau sa-i vizitez maine pe cei de la service cu bucatele din masina, dar cum nici el nu era foarte lucid, am tras pe dreapta la cateva cartiere distanta si am dormit putin.

Aud ca prin vis o conversatie de-a lui Rares, ceva concis in genul: "Da, sigur, venim." . La scurt timp am simtit motorul turand, nebunul ala n-o fi avand somn.

-Erik, Viviana a adus doua fete noi, spune ca sigur o sa iti placa.

Despre dragoste și alte torturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum