Ahonnan az egész indult

875 38 23
                                    

Mondhatnánk, hogy Dazai tehet az egészről. Mert ő hívta a két fiút egy helyre. De a következményekről nem ő tehet. És ki tudja, ha nem ő hívta volna el őket, lehet, máskor történik meg ugyanez, vagy hasonló. Annyi biztos, hogy az volt az elindítója, hogy a négyes fogat egy üdülőben töltötte a hétvégét. Ebbe pedig beletartozott az is hogy este az idősebbek iszogatni kezdtek.

Dazai-nak, az óta, hogy az Iroda és a Maffia „békeszerződést" kötött szokásává vált két tanítványát, és ami a legfontosabb, ex-partnerét, különböző kikapcsolódásra alkalmas helyekre csalni. Eredetileg az is a terveiben volt, hogy úgy intézi neki keljen a legkevesebbet fizetnie. Valahogy rávette volna a fiatalokat, hogy fizessék az ő részét, ha már ő szervezte ezt az egészet.

De Chuuya már az első alkalommal rájött a céljaira és megfenyegette, hogy ha csak egyszer is megteszi, akkor elfelejtheti, hogy ők ketten valaha is töltik egy fedél alatt az éjszakát. Osamu erre persze visszafogta magát és inkább csak a vörössel foglalkozott. Meg persze a fiatalokat ugratta. De a saját részét maga fizette az utazásoknak és programoknak.

Ezúttal egy kis vidéki onsenbe látogattak el. És az esti fürdőzés után a nappaliba gyűltek. Mind szép köntösben jelent meg. Amiket a ház biztosított nekik. Dazai rendelt szakét is, hogy jobb legyen a hangulat. Mikor meghozták az italokat és a poharakat a szolgaló jelezte, hogy éjszakára maguk maradnak, Nem lesz senki, aki felügyeljen rájuk a kamerarendszert kivéve. De ha még szükségük van valamire, esetleg több italra, akkor az egyik oldalsó ajtót kell félrehúzniuk és ott találnak még egy pár üveggel.

Dazai megköszönte a kisasszonynak és még kezet is csókolt neki amit Chuuya forgó szemekkel nézett végig. A szolgáló távozott. Magukra hagyta a fiúkat éjszakára. Dazai és Chuuya elkezdtek iszogatni mire a fiatalok is beestek.

Atsushi-nak nehezebb volt felvennie a köntösét. Hiszen nem viselt még ilyesmit. Felvette vagy 4 alkalommal, de csak nem sikerült neki. Valahogy nem lett jobb. De mivel így is késésben volt ezért elindult, úgy ahogyan a „legjobbnak" tűnt. De persze ez is távol állt a tökéletestől. Rossz oldalon is kötötte meg.

A folyosón összefutott Ryuuval, aki le is szidta miatta és mire Atsushi kettőt vakkantott volna kikötötte és a helyes oldalra igazította a ruháját. Atsushi lefagyott egy pillanatra, amiért hirtelen közel találta magát a sárkányhoz. De amaz egyáltalán nem foglalkozott ezzel a ténnyel.

Olyan gyorsan tette, hogy mire Atsushi felfogta mi történt már készen is volt és már egyedül állt a folyosón. Aku egyszerűen otthagyta. Atsushi a szíve fölött masszírozta egy kicsit a köntösét. Kicsit még sokkos állapotban volt a közelségétől. De mivel Aku nem tanúsított változást ezért ő is elengedte a korábbit. Úgy vélte az idősebb csak szerencsétlennek tartott és szúrta a szemét a tökéletlensége. Utánaszaladt és egymás után léptek be a nagyszobába az idősebbekhez.

Dazai addigra már egy pár poháron túl volt. Chuuya lassabban haladt utána. Bár úgy tűnhetett másoknak, hogy Chuuya nem tudott mértéket tartani. Ez nem volt igaz. Tudott, ha akart és egyébként is a szakét nem szerette annyira, mint a bort így itt még könnyebb dolga volt. Nem akarta, hogy Dazai leitassa, mert sejtette, hogy ez a terve.

Mikor a fiúk beléptek Dazai felkiáltva üdvözölte őket. Chuuya megint forgatta a szemét, mert látta, hogy csak megjátssza a barna a becsíptetését. Oldalba is vágta, hogy fejezze be, mert egyáltalán nem is szórakoztató, amit művel.

- Ugyan Chuuya ne legyél már ennyire maradi

- Mi óta maradi az, ha szeretném, hogy ne a mutass olyan példát a fiataloknak, amit nem kellene, hogy kövessenek.

✔Nem kérhetem a bocsánatod ✔ Shin Soukoku - 18+✔Where stories live. Discover now