Nagyon belemelegedtek a csókolózásba a sikátor sötétjében. Nem is terveztek abbahagyni. Legalábbis nem úgy tűnt. De Ryuu érezte bármennyire is jól esik hamarosan vége fog lenni. Legalább pár pillanat erejére ennek a buzgó nyelvcsatának.
- Atsu-mpf!
Akutagawa levegője elfogyott. Ezért akarta megszakítani a csókot. De Atsushi egyből visszatapadt az ajkaira. Nem értette a fekete, választottja miért viselkedik így. Nem akart ellenkezni. De levegőre sajnos szüksége volt. Ezért erőt vett magán és sikerült eltolnia magától a tigrist. Zihált, ahogy lefelé kapta tekintetét. Védekezett, hogy elég oxigént tudjon szerezni. Mert kezdett szédülni a fáradt levegőtől.
Amin persze nem segített, hogy minden vére az izmaiból a fejébe és... valamivel lentebbi testrészébe áramlott. Szédelgésében kapaszkodott Atsushi-ba, aki érezhette mennyire gyenge lábakon áll, ezért sem engedte el. Szorította, hogy ne essen össze. Úgy figyelte, mikor szólal majd meg a sárkány.
- Kérlek... ah....hhhh.... egy kis szünetet....
- Aku-
- Gomen.... már nem kaptam levegőt...
- S-sumannai....
- Akarod még folytatni?
- Akutagawa?
- Megteheted... ha akarod... tudod.... a tiéd vagyok....
- U-um...
Atsushi oldalra fordította a fejét, de Ryuu megint átkarolta a nyakát. A tigris sem engedte el őt. Nekidöntötte az épületnek és teljesen hozzásimult. Nem tudta mi zajlott le Atsushi-ban. De a tény, hogy féltékeny volt nem hagyta békén.
- Atsushi
A megszólításra visszanézett rá a magasabb, de arra nem számított, hogy megcsókolja. Ryuu kezdeményezett. Érezte, hogy Atsushi, még folytatta volna. Ezért lehetőséget adott neki. És Atsushi élt is vele. Bekapcsolódott a csókolózásba. Nekinyomta magát a feketének, aki nagyokat sóhajtott és elkezdett megkeményedni.
Atsushi érezte ezt, hiszen ágyékuk egymáshoz ért. Ő sem tudta megállítani, hogy felálljon. De most először nem is akarta. Valamit elkezdett erezni Akutagawa iránt és most megvolt az eredménye. Hosszasan csókolta egy sikátorban miközben saját magát is felizgatta. Nem akart elválni tőle. Most is az a fajta vágyakozás ült rá, mint a konyhában a múltkor. Csak ez alkalommal nem akarta eltűntetni ezt az érzést.
Még lökött is egyet a feketén. Ha otthon lettek volna esélyes, hogy szexbe fullad az, amit elkezdtek. És ezt Atsushi is tudta. Megértett valamit. Már tudta kikhez vonzódik. És, hogy a szeretkezés egy nagyon élvezetes dolog. Meg akkor is ha Akutagawa a partner, akibe belemerülhet.
- Aku... nem... Ryuu....
- Hu?-
Ryuut nagyon meglepte az új becenév, nem remélte, hogy idáig jutnak el. De kérdezni nem tudott, hiszen Atsushi csak arra az időre vált el ajkaitól, hogy ezt kimondja. Szenvedélyesen csókolta a feketét. Nem volt erőszakos. Hagyta, hogy bekapcsolódjon. Engedett a vágynak. És annak a kellemes bizsergető érzésnek, ami már egy ideje megkörnyékezte.
Ura volt a tetteinek. Ez most nem olyan volt, mint mikor a próbafülkében vagy a konyhájukban falta az alacsonyabb ajkait. Nem most tudta mit tesz, és hogy ezt akarja! Csókolózni Akutagawa-val. Hozzá kezdett el vonzódni. Tudta, hogy Ryuu rájött a féltékenységére. Mert tényleg az volt. Már nem tudta volna elviselni, hogy Ryuu mást szeret. Akarta a feketét maga mellett tudni.
ESTÁS LEYENDO
✔Nem kérhetem a bocsánatod ✔ Shin Soukoku - 18+✔
FanficNakajima Atsushi és Akutagawa Ryunosuke kapcsolata sosem volt fényes. Egy kirándulás alkalmával azomban teljesen megváltozik az ahogyan egymásra tekintenek. Minden átalakul amit a fiúk gondolnak a másikról. A gyűlöletből szeretett, a tiszteletből me...