Jimin
Pembe dizi izlemek gerçekten sıkıcıydı. Klişe hikayelerin birleştiği bir saçmalıktı adeta. Ama sevgili bebeğimiz Pranpriya için uyku saatine kadar izlemek zorundaydık. Üstelik uyumasına sadece sekiz dakika vardı.
Benim gözüm dizi boyunca camdan dışarı doğru bakan Jungkook'da idi. Belli ki ona notu yazan kişiyi dört gözle bekliyordu. Ya da bizim bilmememiz gerek olduğu için yakalanmak istemiyordu.
Halbuki onu anlayamıyordum. Normalde her şeyini bize anlatan ve bundan çekinmeyen çocuk şimdi başımıza sürpriz yumurta olmuştu. Acaba Taehyung bu durumu biliyor muydu? Ondan bir şeyler öğrenebilirim ama şimdi biraz Jungkook'u sıkıştırmalıyım.
"Nereye bakıyorsun?" diye uzun sessizlik sonunda ani sorum ile beraber ikiside afallamıştı. Hatta öyle ki Jungkook sanki boşluğa düşmüştü.
"Hiç. Öylesine işte. Dizi oldukça sıkıcı." dedi.
Güzel bir bahaneydi. Ama yutabileceğim tarzda değildi.
"Sanki birini bekliyor gibisin." diyerek kendi içinde sakladığı ama içimden bir ses bizimde bilmemizi gerektirdiği o bilmeceyi çözecek soruyu sordum.
Ancak alacağım cevabı da gayet iyi biliyordum.
Yalan!
"Karın yağışını seyrediyorum sadece. Bunda ne var?" diyerek çıkıştı. Tam tahmin ettiğim gibi.
Ellerimi havaya kaldırdım ve "Sakin ol şampiyon! Sadece sordum." dedim. Cevap vermek yerine uzandığı koltuğa iyice yayıldı ve bakışlarını telefona dikti.
Bu sırada Taehyung saatine baktı. Ardından önce bebeğe sonra bize döndü. "Uyku vakti." dedi.
Jungkook ayağa fırladı.
"Siz bebeği yatırırsınız. İyi geceler." dedi ve koşar adımlarla yanımızdan ayrılırken arkasından baka kaldım.
"Neydi bu şimdi?" diye sordu Taehyung. Hemen ona döndüm. "Bende sana soracaktım aslında. Belki bu durum ile ilgili sen bir şeyler biliyorsundur." dedim.
Ama Taehyung klasik boş bakışlarıyla bakıyordu. "Ben ne bilebilirim ki? Dört duvar arasına sıkışmış bir evde gizlenecek ne olabilir?"
"Doğru. Ama belli ki Jungkook'un gizleyecek bir şeyleri varmış." dediğimde kaşlarını çattı. "Sen ne diyorsun?"
"Boşver! Hadi Pranpriya'yı yatıralım."
🕸️🕸️🕸
Pranpriya'yı yatırdıktan sonra nihayet odama gelmiştim. Bu gece uyumak istediğimden pek emin değilim. Buna hakkım yoktu, doğru. Ancak Jungkook'un bu hareketi doğru değildi. Özellikle bu evde durumlar yeterince karışık iken onun bu şekilde davranmasının altında muhakkak bir şey vardır. O yüzden bugünlük sabahlayacağım.
Yatağımın hemen yanında duran şifonyerin üzerinde bir bardak su görmüştüm. Sanırım Taehyung cips yediğimiz kaseleri mutfağa götürdüğü sırada bende Pranpriya'yı yatırmıştım. Oda mutfaktan gelirken odama bırakmış olmalı. Bardağı elime aldım ve hiç düşünmeden kafama diktim. Boş bardağı tekrar geri şifonyere koydum ve kapıya ilerledim. Kapıda durarak odası karşımda olan Taehyung'a seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Face || Vlisminkook
Hayran KurguYaptığı haylazlıklar sonucunda harçlıkları biten ve kaldıkları evin kirasını bile ödeyemeyecek duruma gelen Jimin, Taehyung ve Jungkook yeni bir yere taşınmak zorunda kalırlar. Taşınacakları yer ise onlara hayatta denmesi en kötü şeyi söylettirecekt...