i'd rather be out there staring death right between it's eyes now

5.5K 721 68
                                    

7 - Şu an orada olacağıma gözlerinin arasından ölümün farkına varmayı tercih ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7 - Şu an orada olacağıma gözlerinin arasından ölümün farkına varmayı tercih ederim.

cigarettes after sex, opera house

-

Bir sırt çantasına onun eşyalarını yerleştiren Taehyung'u izlerken anlamıyordu, buradan gitmesi gereken sadece kendisiydi fakat Taehyung neden ikisi birden ayrılacakmış gibi davranıyordu?

Elini uzatarak onun parmakları arasındaki kazağı aldı, "Bana neler olduğunu anlatmak zorundasın." dedi, aldığı tek karşılık göz deviren bir Taehyung olurken iç geçirdi, onun aklında dolananları bilememek aklını kaçırmasına sebep oluyordu. Ne zamandan beri bu kadar gizemli davranmaya karar verdiğini anlamıyordu.

Kazağı katlayarak çantaya tırkarken "Beni geçirmeye gelmene gerek yok." dedi, Taehyung'un bakışları yüzünde gezinirken "Anlamıyorsun, değil mi?" diye sordu, bir başka kazağı alıp çantanın içine sıkıştırdı. Jeongguk onun ellerinin titrediğini, nefeslerinin sıklaştığını fark edebiliyordu, ondan gizlemeye çabalıyor olsa da gerçek ortadaydı. Anlatmak yerine susuyor olduğuna inanamıyordu, bir şey varsa bilmeleri gerekiyordu.

"Babam beni kurban olarak gördü."

Eski, kremsi bir renk almış ve yayları ses çıkartan yatağa oturdu Taehyung, elinde Jeongguk'un hırkalarından birini tutarken oldukça sakin duruyordu. "Abinin kaçmasına izin verdiler, onun kurtlara saldırmasını göze alamadılar." dedi, bakışlari katlamakta olan hırkada olmasına rağmen Jeongguk onun titreyen sesinden gözlerinin dolu olduğuna emindi. "Babam bana seni ve eş olayını sordu, her şeyi anlatmak zorunda kaldım. Seni alıp ortadan kaybolursam öldürmeyeceklerini söylediler." Yutkunmayı denerken babasının bir anda onu kasabadan uzak tutmak için oğlundan vazgeçebildiğine inanamıyordu, o Lider Alfa'nın oğlu olarak gelecekteki Lider olması gerekiyordu ama babası bunu umursamıyor gibiydi.

Taehyung katladığı hırkayı çantaya koyarken onu kapatmanın zor olacağı şimdiden belliydi, parmakları demirin üzerine yerleşerek çekiştiren Taehyung'u izledi. Fermuarı kapatamadığında ağlamaya başladı, onunla ne yapacağını bilemiyordu Jeongguk. Hayatı boyunca tek yaşamaya alışıktı lakin şimdi bir eşi vardı ve onunla gelmeye hazır bir şekilde yatağının üzerinde oturuyordu. Belki buna mecbur olduğu içindi, belki kurdu eşinin yanında olmak istediği içindi ama yine de, onunla gelecek gibi duruyordu.

Fermuarı rahat bir şekilde kapattıktan sonra çantayı Taehyung'un kucağından alarak kenara, yatağın üzerine bıraktı. Önünde dizlerinin üzerine çekerek kucağında bulunan ellerini tuttu, fermuarı çekmek için çabalamaktan acıyan parmakuçlarını öptü. "Özür dilerim bunları yaşadığın için..." diye mırıldandı, Taehyung bakışlarını kaldırarak gözlerinin içine baktığında iç geçirdi, o hayatında gördüğü en güzel Alfa'ydı ve bu asla değişmeyecekti.

blue cheese' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin