Avery Blake Wolff
Korán reggel már apával ücsörögtem egy magángépen, ami a Mercedes tulaja volt. Tegnap este még összepakoltunk, így mára már csak az utazás volt a program. Nem mindig tartok apával, de néha azért jól esik a kikapcsolódás.
- Haló Avy, te most épp hol vagy? - lengette meg a kezét apa, az arcom
előtt. Avy. Kikészít ez a becenév.- Öhm, egy másik dimenzióba? - kérdésre kérdés a válasz.
Apával így random dolgokról beszélgettünk, hiszen ő volt az az ember akire mindig is számíthattam, ha volt valami azóta, amióta anyu elhagyott minket. Éppen nagyban mesélte apa, ahogyan Daniel leesett a díjátadón a lépcsőről, amikor is csak lehuppant mellénk a szóbanforgó személy, ilyen légiutas kísérő női ruhában.
- Daniel, te mégis hogyan kerültél ide? - kapkodta köztem és Daniel közt a szemét.
- Rám ne nézz! - emeltem fel kezeimet védekezően, mivel engem is meglepett az ausztrál itt léte.
- Akkor meg hogyan jutottál fel? Ide teleportáltál, vagy mi? - asszem' apa totál kiakadt, hisz elkezdte sorolni a lehetetlen teóriáit.
- Hm, milyen jó is lenne. Most nem kéne ezt a szűk magassarkút viselnem. - sóhajtott gondterhelten a legjobb barátom, mire azonnal lenéztünk a lábára, amin eddig fel sem tűnt, hogy magassarkú van. Belőlem egyből kitört a nevetés, apa meg csak a fejét fogta.
- De miért pont stewardess? - próbáltam két levegő vétel között kinyögni egy épkézláb mondatot.
- Hát akár lehettem volna pilóta is. - kacsintott, viszont azon nyomban leesett a rémes szóvicce.
- Igen, azt még a végén le is zuhantunk volna. - forgatta meg szemeit apa.
[...]
Mikor oda értünk a szállásra, azonnal befoglaltuk az éttermet apával, hiszen mindketten éhesek voltunk. Ugyanis Daniel az egész tálca kaját ránk borította a gépen. Így megbizonyosodtunk afelől, hogy az ausztrál férfi inkább marad pilóta, a versenypályára.
Végeztünk a vacsorázással, és én el indultam felfelé a szobámba, míg apa beszélgetett a munkatársaival.
Éppen kerestem a szobámat, amikor neki mentem valakinek. Hát persze, mit is vártam magamtól.- Jaj, ne haragudj! - szabadkoztam, közben felnéztem rá.
- Áh, rá se ránts! - mosolygott le rám. - Amúgy Lando Norris. - nyújtotta a kezét, majd kezet fogtunk.
- Avery Blake Wolff, de szólíts csak Averynak vagy Avynak. - ahogy ezt kimondtam, találkoztam a srác meglepett tekintetével.
- Te az az Avery vagy? - kérdezte, mire én is értetlenül néztem rá, aztán beugrott hogy mire is gondol.
Amikor balesetet szenvedtünk, akkor az egész internet, és a hírlapok tele voltak velünk hogy "A híres Mercedes csapatfőnök balesetet szenvedett a lányával együtt", "Toto Wolff balesetet szenvedett, de úgy látjuk hogy a lánya, Avery Blake Wolff komolyabb sérüléseket szerzett", és még hasonlók.
- Igen, én volnék. - próbáltam magabiztos lenni.
Landoval tök jól kijöttünk, és egy csomót beszélgettünk. Lehetett vagy este tíz, amikor odajutottam hogy lefeküdjek, de előtte még a kezembe vettem a telefont és elkezdtem böngészni a híreket, de egy cikken meg akadt a szemem.
"Toto Wolff lánya, Avery Blake Wolff úgy látszik, vissza tért. Vajon mihez fog kezdeni ezek után? Láthatjuk az egész 2021-es Formula 1 autósport idényében?"
Nem tudnám megmondani, hogy mérges, vagy sokkal inkább csalódott vagyok. Csalódtam magambam. Hogy hagyom, hogy ilyen szennylapok írjanak rólam mindenfélét, egy paparazzi fotó által.
YOU ARE READING
Cél - 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜 ✓
FanfictionAz embernek két személyisége van. Az egyik az, amit látni akar a külvilág. A másik pedig az, aki valójában vagy. Avery életének egy olyan szakaszát éli, amiben egyáltalán nem tudja azt a látszatot kelteni, miszerint boldog. Kétségek között ragadt, a...