Gözüme gelen güneş ışınları gözlerimin sulanmasına neden oluyordu. Daha fazla sulanmasına izin vermeden kalktım. Geniş bir odaydı. Kırmızı ve beyaz renkler ile döşenmişti. Neresiydi burası ?. Yoksa bursada mıydık ?. Korkuyla kapıyı açtım. Kafamı koridordan uzattım. Kimse yoktu. Yavaş adımlarla merdivenlerden indim.
"Günaydın."
Dedi yağız. Merdivenlerin başında durmuş bana bakıyordu.
"Biz neredeyiz ?"
Dedim etrafıma bakarak.
"Bursadayız güzelim."
Dedi sırıtarak. Güzelim mi demişti o bana. Ah cidden buna mı takıldım ben.
"Ne ara geldik bursaya ya."
Yağız elimden tutup beni kendine doğru çekti. Geri adım atmaya çalıştım ama sıkı sıkı tutuyordu.
"Miray miray miray."
Gözlerine baktım. Koyu siyah olan gözlerine.
"Hâlâ öğrenemedin değil mi ?."
Bu aramızda ki yakınlık beni fazlası ile huzursuz ediyordu. Burunlarımız değdi değecek kıvama gelmişti.
"Neyi ?"
Güldü.
"Beni güzelim beni."Sinirle tüm gücüm ile onu ittim. Yerinden bile kıpırdamamıştı. Ama kendimi çekmeyi başarmıştım.
"Yeter be. Sen kendini ne sanıyorsun. Mafyaymış. Annem çoktan dönmüştür. Polisi arar. Hemende bulurlar izimizi. O zaman sen hapise ben özgürlüğe."
Yağızın kızacağını düşünürken o kahkalarla gülmeye başladı. Komik bir şey mi söyledim ben.
"Sen sen cidden beni tanımıyorsun miray ak."
Gülmesini kesmiş ciddi ciddi yüzüme bakıyordu.
"Yağız. Ben seninle yapamam."
Başımı öne eğdim. Gözlerine bakmak istemiyordum. Korkutuyordu gözleri beni. Eli ile çenemi yukarı kaldırdı.
"Yapıcaksın miray. Şimdi yukarı çık. Giysi dolabında siyah bir elbise var onu giy ve gel."
"Neden ?"
Yağız yanağımı okşadı.
"Bu gece beni çok iyi tanıcaksın."
*****
Bar mı ?. Cidden mi ?. Şaka dimi ?. Beni bara getirmiş olamaz değil mi ?. En nefret ettiğim yerlerdir barlar.
"Ne işimizi var burda ya ?."
Yağız bana alay ile gülümsedi.
"Bu gece çok eğlenicez."
Belimden tutup beni içeri soktu. Ayakta dans edenler ve hatta ayakta sevişenler. Ah iğrenç.
"Nasıl güzel yer değil mi ?."
Yağıza ters ters baktım.
"Ne içersiniz yağız bey. "
Dedi genç barmen.
"Her zaman ki içtiğimden."
Genç adam arkasını dönüp şişeyi aldı. Ve bardağa doldurdu. Yağız bir dikişte bitirdi.
"Siz ne istersiniz ?."
Dedi adam bana bakarak. Gözleri göğüslerime kaydı. Aman Allahım. Resmen gözlerini göğsümden çekmiyordu. Yağız bunu fark etmişti. Bardağı sertçe bıraktı.
"Nereye bakıyorsun lan sen ?."
Öyle bir bağırmıştı ki müziğin sesini bastırmıştı. Bütün herkes bize döndü. Yağız telefonunu çıkardı.
"Emir. Hemen bara gel. Barmeni direk depoya getir."
Yağız korumalara bişiyler söyledi. Beni kolumdan sürükleyip çıkardı bardan.
"Ne yapıcaksın ona."
"Hiç yemediği dayağı yiyecek."
Dedi sırıtarak .
"Senin hatan. Bu kadar kısa elbiseyi giydirdiğin için oldu bunlar. "
Yağız güldü. Arabanın kapısını açtı ve beni içeri itti. Kendide şoför koltuğuna geçti.
"O elbiseyi sana bilerek giydirdim. Bu gece YAĞIZ KAYRA kim onu göreceksin."
Dedi ve gazı kökledi.
***
"Abi abi yapma valla gözüm kaymış abi."Depoda barmenin yalvaran sesleri vardı. Acımıştım ona.
Yağız eline bir sopa aldı. Korku ile yerimden kalktım. Emir beni tuttu."Abi yapma abi."
Yağız sopayı barmenin karnına sertçe vurdu. Barmenin boğuk sesi ve benim çığlığım.
"Yapma yağız dur."
Bu kadar acımasız mıydı yağız. ?
Yağız bana baktı. Bir kutu çıkardı. Ah hayır fare mi ?.
"Fareden çok korkar mıssın mert efendi ?."
Dedi alay ile gülerek.
"Uzak tut onu benden abi nolur abi."
Yağız fareyi attı. Benzin aldı ve mertin oturduğu sandalyenin etrafına bir daire yaptı.
"Yağız Yağız yapma."
Yağız çakmağı alıp attı yere. Ateş büyük bir çember oluşturdu.
Korku ile bakıyordum. Yağız bana doğru yaklaştı tam önümde durdu.
"Sen sen ne yaptın ?."
Yağız gözlerimin içine baktı.
"Beni umarım şimdi daha iyi tanıyorsundur."
Merhaba çok beklettim biliyorum. Bu yüzden özür diliyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Okuyanlar çok oluyor ama oy ve yorum yapanların sayısı çok az. Lütfen arttıralım. Sizleri seviyorum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA....
General Fiction"Benden sevgi sözcükleri bekleme miray ben sevdim mi tam severim geri dönüşü olmaz. Seviyorsam sadece benimdir. Sen sadece benimsin." Yağız Kayra=Bir genç kızın kahramanı olduktan hemen sonra kurtardığı kıza aşık oluyor ve onu kaçırıyor. Onu deli gi...