Yalnız Değilsin Meleğim

49.7K 2.1K 145
                                    

Yağızın yüzünde iki ifade vardı. Şaşkınlık ve sevinç. Elleri ile yüzümü okşadı. Gözlerimi kapattım o an. Bana yaklaştığını hissedebiliyordum.

"Bir daha söyle ."

Gözlerimi açtığımda dudaklarıma bakıyordu. Utanmıştım.

"Bir daha 'Seni seviyorum' de."

"Seni seviyorum."

Dedim ve gülümsedim. İşte tam o an dudaklarımda onun dudaklarını hissettim. Yağız küçük bir buse kondururp geri çekildi.

"Bende seni seviyorum mirayım."

***

Aşk diye bir şey yok derdim hep. Hiç aşık olmamıştım çünkü. Karşıma kimse çıkmamıştı. Ama şuanda kalbimde inanılmaz bir his var. O aklıma gelince kalbimin küt küt atması normal bir şey değil bunu biliyorum. Aşkın ne olduğunu bilmeyen ben beni önce kurtaran daha sonra kaçıran bir mafyaya Yağız Kayraya Aşık Olmuştum. Dün gece rüya gibi bir geceydi benim için . Yağız ilk öpücüğümü almıştı. Kendi kendime gülümsedim. Aklıma bir an annem geldi. Acaba şimdi ne yapıyordur ?. Bu konuyu yağız ile konuşmam lazım. Yataktan kalktım ve aşağı indim. Ayşe Sultan mutfakta yemek yapıyordu .

"Ayşe Sultan."

Ayşe Sultan elinde ki tahta kaşığı düşürdü birden.

"Ay miray ödümü kopardın."

Ayşe sultana bir bardak su verdim.

"Korkucağını düşünemedim ayşe sultan."

Ayşe Sultan elini elime koydu .

"Bir şey olmaz be kızım. Boş bulundum korktum işte."

Güldüm.

"Yağız nerede Ayşe Sultan."

Ayşe Sultan yerden tahta kaşığı aldı.

"Aşağıda bodrum katında."

Dedi bir yandanda çorbayı karıştırıyordu.Kaşlarımı çattım.

"Ne yapıyor ki orda ."

"Ne yapcak spor yapıyordur."

"Hmm ben bi gidip bakayım o zaman."

Ayşe Sultan güldü.

"Eh sen bi bak o zaman ."

Güldüm ve aşağı inmeye başladım. Büyük bir kapı vardı açtım. Yağız ordaydı üzerinde siyah bir atlet vardı. Kaslarıni belli ediyordu resmen. Kum torbasına vuruyordu deli gibi. İçeri girdim. Beni fark etmemişti hala . Fark etmesi için öksürdüm. Yağız o an bana baktı. Kum torbasını bıraktı ve yanıma geldi.

"Miray ne oldu ?."

Yanına geldim diye bir şey olması mı gerekiyordu ki. Gerçi önemli bir şey vardı oda annem.

"Seninle bir şey konuşmam gerekiyor."

Yağız elimi tuttu ve kendine çekti.

"Konuşalım bakalım."

Yüzlerimiz bir birine çok yakındı.

"Şey otursaydık."

Dedim derin bir nefes alarak.

"Senin kokunu koklamak bana iyi geliyor sevgilim."

Kendini benden ayırdı ama ellerini ellerimden çekmedi.

"Seni dinliyorum."

"Yağız ben annemi özledim."

Yağız o an kaşlarını çattı.

MAFYA....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin