"Allaha şükrediyorum. Seni karşıma çıkardığı için."

17.4K 709 33
                                    

Her zaman cümleye nasıl başlayacağımı bir türlü bilemem. :). Öncelikle şu final konusunu düşündüm. Kimse final olsun istemiyor. Bende düşündüm taşındım ve final yapmamaya karar verdim, ama hikayeyi boş bir anım olduğunda düzenlicem. Bölümün bir kısmı elif ve onur arasında olucak. Hikayede onlara pek yer vermemişim :) . Neyse umarım beğenirsiniz. Daha fazla tutmayayim sizi. Keyifli Okumalar.

Elifin Anlatımından...

Miray ve Yağızın evlenmesine hem sevinmiş hemde üzülmüştüm. Üzüldüğüm taraf ne diye habersiz yaparlar ki ?. Neyse mutlu olsunlar da gerisi önemli değil. Telefonuma bir göz attım. Bir mesaj vardı Onurdan.

'Kahvaltıyı dışarda beraber yapabilir miyiz ?.'

'Tamam.'

Yazıp gönderdim. Onurun geçen konuşması üzerine biraz düşüneceğini söylemiştim. Sonuçta kaç yıllık arkadaşım bana sevdiğini söylemişti. Kalkıp üstümü değiştirdim. Aynada kendimi kontrol ettim. Merdivenlerden inerken düşünmeye başladım. Gerçi hep düşünüyordum. Ben onuru seviyor muyum ?. Hiç cevap bulamıyordum.

"Elif günaydın ."

Aylin masaya oturmuş çayını yudumluyordu.

"Günaydın."

"Gel otur hadi. Şebnemi bir türlü kaldıramadım."

"Yine kitap okumuştur sabaha kadar. Bu arada ben dışarıda edicem kahvaltıyı."

Aylinin kaşları çatıldı.

"Tek başına mı ?."

"Onurla."

"Ona hâlâ bir cevap vermedin değil mi ?."

Sıkıntıyla nefesimi verdim.

"Kendime bile cevaplayamıyorum ki."

Aylin yanıma geldi.

"Sadece onun gözlerine bak. Aşkını bir tek gözlerde bulursun."

"Peki. Ben çıkayim yoksa geç kalıcam."

&&&&

"Hoşgeldin."

Diyip bana sarıldı onur. Onurun her sarılışında kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Ben hiç aşık olmamıştım ki. Neden böyle oluyor hiç anlamıyordum.

"Otursana."

Oturdum. Onur garsonu çağırdı. Siparişleri verdi.

"Eee nasılsın ?."

"İyim sen ?."

Onur ensesini kaşıdı. Öyle tatlıydı ki o an.

"Ne olsun iyi işte. Seni gördüm daha iyi oldum."

Dedi ve gülümsedi. Bende güldüm. Garson siparişlerimizi getirdi .

"Afiyet olsun."

Diyip gitti.

"Elif ."

Çayımı yudumlayıp bıraktım.

"Efendim ?."

"Daha ne kadar düşüneceksin ?".

"Neyi ?."

MAFYA....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin