Kim Daha Lezzetli ?.

19.3K 747 27
                                    

Yanımda yatan adama gülümseyerek baktım. Bu adam şuanda benim kocamdı, ve benim kalkıp kocama kahvaltı hazırlamam gerekti. Üzerimde ki çarşafı dikkatlice bedenimde tuttum. Dün gece aklıma geldi, ve fazlasıyla kızardım. Dün gece tamamen yağızın olmuştum. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Havlu ile yüzümü sildim. Aşağıya indim. Şilede ki evdeydik. Dolabı açtım ve dikkatlice baktım. Sanırım güzel bir menemen yapabilirim. Malzemeleri alıp yapmaya başladım.

İşte oldu. Gülümseyerek menemene baktım. Çok lezzetli görünüyordu. Kahvaltı masasını özenle hazırlamıştım. Menemeni tam ortaya koydum. Hiç vakit kaybetmeden yağızın yanıma çıktım. Hâlâ mışıl mışıl uyuyordu. Yanına yaklaştım, yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Yüzünde bir gülümseme belirdi.

"Gözlerimi açmam için dudağından öğleniz gerekiyor hanım efendi."

Güldüm ve dudaklarını öptüm. Tam geri çekilecektim ki güçlü kolları ile beni bir anda altına aldı.

"Küçük bir öpücükle asla yetinemem karıcım."

Dudaklarıma yaklaştı ve öpmeye başladı. Karşılık verdim. Nazikçe iterek geri çekildim.

"Aşağıda bizi bekleyen lezzetli bir menemen var."

Yağız güldü.

"Menemen yerine ben seni yesem ?."

"Menemen daha lezzetli."

Dedim gülerek.

"Hiç bir şey senden daha lezzetli olamaz
."

Hemen aşağı inmezsek menemen soğucak ve yenmeyecek bir hale gelirdi.

"Onu menemeni yiyince karar verirsin artık. Aşağıda bekliyorum."

Yağız kafasını salladı.

"Tamam birtanem."

Aşağıya inip mutfağa doğru yürüdüm. Menemeni çatalla alıp ağzıma attım, hâlâ aynı sıcaklıkta ve fazlasıyla lezzetliydi. Hemen oturdum ekmek ile bandıra bandıra yemeye başladım. Eee ne de olsa menemen bandırarak yenilir. Ben böyle iştahla yerken arkamda gülme sesi duydum. Yağızdı.

"Sanırım menemen fazlasıyla lezzetli."

Ağzımda ki lokmayı yuttum.

"Hemde nasıl."

Yağız ekmeği ile menemene bandırdı ve ağzına attı. Tadını almaya başladığında gözlerini kapattı.

"Sanırım senin mi yoksa menemenin mi daha lezzetli olduğu hakkında kararsızım."

Güldüm.

"Tabi ki ben daha lezzetliyim değil mi ?."

Diyerek güldüm.

"Bunu düşünmem lazım."

Kaşlarımı çattım. Kollarımı karnımda bağladım ve geriye yaslandım.

"İyi bakalım düşün sen."

Yağız güldü ve beni kendine doğru çekerek kucağına oturmamı sağladı.

"Dünyanın en lezzetli menemeni olsun yine de bana göre sen her zaman daha lezzetlisin ve ben şimdi seni yemek istiyorum."

Diyip dudaklarımı öpmeye başladı.

"Yağız masa ne olucak ?."

"Masayı sonra toplarız. Seni şuan deli gibi istiyorum."

Yüzüm kızardı o an. Yağızın karısıydım ben, artık utanmamam lazımdı, ama elimde değildi. Bu düşünceleri aklımdan çıkarıp yağıza karşılık verdim.
&&&
"Oha"

Elif şaşkınlıkla mutfağın camından öpüşen miray ve yağıza bakıyordu.

"Ben demiştim yağız abinin bir suçu yoktur diye."

Dedi şebnem gülerek.

"Şuan çok pis şoktayım."

Aylin gözlerini şaşkınlıkla açmış Miray ve Yağıza bakıyordu.

"Şokların şokundayım bende."

Dedi onur.

"Şuan bende çok pis bimdeyim."

Hepsi ona ölümcül bir şekilde baktı.

"Tamam ya bakmayın öyle espiriydi sadece."

"Şuan bu durumda espiri yaptığına inanamıyorum Mert."

"Ne yapayim aylo o kadar şokun üstüne bim deneseydim olmazdı."

"Aylo ne be ?."

Mert tam bir şey diyecekti ki.

"Oha kapayın lan gözlerinizi bunlar işi iyice ilerletti."

Dedi onur gözlerini eli ile kapayarak.

Hepsi gözlerini kapattı.

&&&

"Seni seviyorum ve bunu sana her söylemem de kendimi çok huzurlu hissediyorum."

Yağız boynuma ufak ufak öpücükler kondururken birden kapı çaldı ama yağız durmadı.

"Yağız kapıya bakmalıyız."

"Of kim bu sabah sabah."

Yağız homurdanarak kapıyı açtı.

Şebnem Mert , Aylin, Elif ve Onur ellerini bellerine koymuş bir şekilde karşımızda duruyorlardı.

"Bize hemen neler olduğunu anlatın."

Dedi hepsi birden....

&&&

"İşte böyle."

Cümlesini sonunda bitirdi Yağız.

"Ben biliyordum bu işin altında bir şey olduğunu."

Dedi Şebnem gülerek.

"Valla bende demiştim."

Dedi Mert.

"Sen mi ?"

Onur Elif Aylin ve Şebnem aynı anda demişti.

"Elini koltuğa vurarak 'Bu ne --'

"Öhöm eskiler eskide yeniler yenide dostlarım."

Mert burnunu çekti iyice.

"Oha menemen."

Diyerek mutfağa koştu.

"Lan bensiz mi yiceksin ?."

Diyerek yanına gitti Onur.

Onların bu hallerine hepimiz güldük.

Bölüm Günleri Cuma Ama Bugün Yayınlamak zorunda kaldım. Bunun için üzgünüm. Bir kısmınız final olmasın istiyor. MAFYA hikayesine başlarken fazla acemiydim. Şimdi de halen öyle. Bu kitabı final yapıp karşınıza daha iyi bir şekilde çıkmak istiyorum.Telden yazdığım için fazla uzun yazamadım. Bir sonra ki bölümün çoğu Onur Ve Elif arasıda olucak. Sizleri seviyorum okurcanlar :)

MAFYA....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin