Yağız kolumdan sertçe tutup eve attı. Dengemi sağlayamadım ve yere düştüm. Yüzümü yerden kaldırdım. Annemin bir sözü vardır. Kimsenin karşısında başını eğme. Annemin dediğini yapıyordum işte. Yağıza başım dik olarak gözlerine bakıyordum.
"Neden bunu yapıyorsun ?"
Yerden kalktım. Yağız hiç bir şey demedi ve yanıma yaklaştı tam karşımda durdu.
"Beni tanıman için miray. Benden kaçamayacağını anlaman için. Miray ben bu güne kadar hiç kimseye aşık olmadım kimseyi sevmedim. O gün seni gördüğüm zaman kalbimin küt küt atmasına engel olamadım."
"Kaçırmana ne gerek vardı ki söyleseydin seni seviyorum diye."
Yağız 'Ciddi misin ?' Der gibi baktı.
"Gerçekten benden sevgi sözlükleri mi bekliyorsun. Bak miray ben seviyorsam onu dinlemem. Seviyorsam benimdir. Sende benimsin. Şimdi git ve uyu. Yarın okula kayıt olacaksın."
Okul dediği an içim öyle bir mutlulukla doldu ki. Dayanamadım ve yağızın boynuna sarıldım. Yağız ilk şaşırdı ama sonra kollarını bana doladı.
"Sana sarılmayı seviyorum."
Dedi yağız.
"Bende"
Ne dedim ben ya . Kollarımı hemen çektim.
"Yani birine sarılmayı seviyorum."
Yağız gülerek kafasını salladı.
"Hadi güzellik git ve yat."
Arkamı dönüp tam gidiyordum ki aklıma barmen geldi. En son ateşli çemberin içindeydi.
"Yağız"
Yağız derin bir nefes aldı.
"Efendim miray."
"Şey şu barmen ne oldu ?."
"Sen bunları düşünme git yat."
"Öldü mü bari onu söyle."
"Neden bu kadar merak ettin sen ?"
Hiç düşünmeden.
"Aşık olmuşumdur belki."
Yağızın gözlerinde ki siyahlık koyulaşmaya başladı.
"Dur dur hemen kızma. Şaka yaptım sadece."
Yağız kolumdan tutup kendine çekti."Bana bir daha şaka yapma miray. Barmen ölmedi okey. Şimdi git ve yat."
"İyi geceler."
Dedim ve odama çıktım.
Üstümü değiştirdim ve yatağa girdim.
****
"Miray ak. Okulumuza kayıt oldunuz hayırlı olsun."Şuan karşımda ki okul müdürüydü. Gençti. Yakışıklıydı. Adı yiğitti.
"Yağız bey miray bugün başlayabilir. Sınıfı AB sınıfı ."
Yağız kafasını salladı ve kolumdan tutup dışarı çıktık beraber.
"Şimdi gidiyorum. Çıkışta gelicem."
Yağız yanağıma bir öpücük kondurdu. Neden kalbim küt küt atıyordu. Yağız arkasını dönüp gitti. Bende sınıfıma girdim. Herkez beni süzüyordu. Ah en nefret ettiğim şey.
"Merhaba."
Sarışın bir kız gülerek bana bakıyordu.
"Merhaba."
Dedim gülerek.
"İkimizde yeniyiz burda bende yeni geldim. Adım Özge."
Elini uzattı. Hemen tuttum.
"Miray bende."
"Güzel isim. Hadi gel oturalım."
Dedi ve cam kenarının oraya götürdü. Sanırım ilk defa kız arkadaşım oluyordu . Bugüne kadar hep selim vardı.
******
"Miray sen otobüs ile mi gidiceksin ?."Okul bitmişti herkes evlerine gidiyordu.
"Benim bir arkadaşım gelicek."
Özge güldü.
"Sevgilin mi ?"
Ne diyeceğimi bilemedim o an.
"Şey yani."
"Tamam tamam. Sıkmayayım seni. Hadi gittim ben."
Diyip yanağımdan öpüp gitti bende yağızı beklemeye başladım.
"Merhaba ben özkan."
Karşımda sarışın biri duruyordu. Yakışıklı biriydi.
"Miray bende."
Özkan güldü.
"Bu güzel kız benimde çıkar mı acaba ?"
Bana çıkma teklifi ediyordu.
"Hayır."
Dedim emin bir sesle.Özkan şaşırmıştı. Sanırım ilk defa reddediliyordu.
"Neden ki ?"
Tam cevap verecektim ki.
"Çünkü ben varım."
Bu ses. Yağızın ta kendisi.
Merhaba bölüm biraz geç geldi. Bunun için üzgünüm. Verdiğiniz voteler çok mutlu ediyor beni. Umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA....
General Fiction"Benden sevgi sözcükleri bekleme miray ben sevdim mi tam severim geri dönüşü olmaz. Seviyorsam sadece benimdir. Sen sadece benimsin." Yağız Kayra=Bir genç kızın kahramanı olduktan hemen sonra kurtardığı kıza aşık oluyor ve onu kaçırıyor. Onu deli gi...