'Kızlar benim işim çıktı. O yüzden erken çıkmak zorunda kaldım. Öptüm sizi.'
Notu buzdolabına astım. Çantamı da alıp çıktım. Mert beni arabasına yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. Yanına gittim.
''Günaydın sevgilim.''
Tam yanağıma yaklaşıcakken uzaklaştım.
''Ne sevgilisinden bahsediyorsun sen ?.''
''Eee sevgili rolü yapmıyor muyuz ?.''
Derin bir nefes aldım.
''Adı üstünde sevgili rolü. Şuan tek başınayız. Sevgilim gibi cümleler kurma.''
Kafasını salladı.
''Peki.''
Arabaya bindim.
''Nereye gidiyoruz ?.''
Diye sordum ona bakmayarak.
''Nereye gitmek istersin ?.''
Düşündüm.
''Yağız neredeyse oraya.''
Mert piskopatça güldü. Bazen ondan korkmuyor değilim.
''Yağızdan bu kadar çabuk nefret edeceğini hiç düşünmemiştim.''
Bir yanım Yağızdan nefret ederken, diğer yanım Yağızı deli gibi seviyor.
''Yoksa hala seviyor musun onu ?.''
''Sevmiyorum.''
Yalan. Koca bir YALAN.
''Güzel.''
Diyip güldü yine. Bu çocuk kafayı yemiş. Ah akılsız miray intikam oyununu kiminle oynuyorsun sen böyle .
''Sıkı tutun bebeğim Yağızın yanına uçuyoruz.''
Arabayı aniden hızlı bir şekilde sürmeye başladı. Korkuyla koltuğa yapıştım.
''Ya yavaş biraz.''
Birden ani frenle durdu. Kemer takılı olmasaydı kafamı çarpmıştım kesin.
''Delirdin mi sen ya ?!.''
Şaşkınca bana bakıyordu.
''Korktun mu ?.''
Derin bir nefes aldım.
''Tabi ki de korktum.''
Birden bana sarıldı.
''Özür dilerim Miray.''
Kendimi ondan uzaklaştırdım.
''Tamam önemli değil. Gidelim hemen.''
Arabayı sürmeye başladı. Yavaş sürüyordu.
''Mert bu kadar da yavaş değil.''
Mert hızlanmaya başladı. Ne çok hızlı ne çok yavaş böylesi daha iyi.
******
''Yağız burda ne yapıyordur ki ?.''
Dedim bara bakarak.
''Kızlarladır.''
Dedi gülüp. O an içimde öfke doğdu. Yağızın yanında başka bir kadın görmek.
''İçeri girelim neyi bekliyoruz.''
''Dur.''
'Ne ?.' Dercesine Merte baktım. Elini uzattı.
''El ele girmezsek olmaz.''
Haklıydı. Elini tuttum. İçim heyecanla dolmadı. Yağızın elini tuttuğumda kalbim hızlı hızlı atarken şimdi yavaş yavaş atıyordu. İçeri girdik. Yağızı hemen gördüm. Koltukta oturmuş bir şeyler düşünüyordu. İki gün görmemiştim onu. İki günde bu kadar çok mu özlemiştim onu. Beni terk eden adamı nasıl bu kadar çok özleyebiliyordum. Yağızla göz göze geldik. Gözleri gözlerimden ayrılıp Mertle olan ellerimize geldi. Yüzünde ki öfke ve hayal kırıklığı çok belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA....
General Fiction"Benden sevgi sözcükleri bekleme miray ben sevdim mi tam severim geri dönüşü olmaz. Seviyorsam sadece benimdir. Sen sadece benimsin." Yağız Kayra=Bir genç kızın kahramanı olduktan hemen sonra kurtardığı kıza aşık oluyor ve onu kaçırıyor. Onu deli gi...