Kalp Atışları

50.2K 2.3K 103
                                    

Yağız yumruk yaptığı elleri ile elimi tuttu. Sanırım sinirlenmişti bunu elimi sıkmasın dan anlamıştım.

"Sen kimsin .?"

Özkanın sorduğu soru ile yağız büyük bir kahkaha attı. Ellerimizi kaldırdı ve,

"Sence kim gibi gözüküyorum .?"

Özkan ellerimize baktı daha sonra derin bir nefes aldı.

"Sevgilisiniz yani."

"Çok şükür anladın ."

Yağız bana döndü gözlerinde ki kızgınlığı net bir şekilde görebiliyordum.

"Miray sen arabaya bin."

"Sen ne yapıcaksın ?."

Yağız önce özkana baktı daha sonra bana döndü.

"Özkan ile konuşucaklarimiz var bizim hadi miray arabada bekle beni."

Korkuyordum. Yağızdi bu ya bişi yaparsa özkana.

"Yağız."

Yağız gözleri ile arabayı işaret etti.

"Hadi miray."

Yağızın daha fazlası sinirlenmemesi için arabaya geçtim. Yağız önce elini özkanin omuzuna koydu. Bişi yapmasa bari ya. Yağız özkanin omzunu sıkıca tutuyordu.
Kulağına eğildi ve bişiyler söyledi. Daha sonra eli ile hafifçe yüzüne vurdu ve arabaya doğru gelmeye başladı. Arabanın kapısını açıp bindi.

"Ne konuştun ?."

Yağız arabayı çalıştırdı ve son sürat sürmeye başladı.

"Yağız ?."

Yağız kafasını yoldan çevirip bana baktı sonra tekrar yola çevirdi bakışlarını.

"Senden uzak durması gerektiğini söyledim."

"Yağız neden böyle bişi söyledin ki ? Çocuk bilmiyordu."

"Neyi bilmiyordu hanfendi ?."

Nasıl dicektim şimdi. Sevgili olduğumuzu mu bilmiyordu dicektim. Halbuki sevgili değiliz. Yani yağıza göre sevgiliyiz. Bana göre değiliz. Ah işte böyle karışık bir durum.

"Sevgili durumunu işte."

Dedim ve kafamı cama yasladım.

"Bilsin bilmesin umrumda değil. Ben olduğum sürece hiç bir erkek yanına yaklaşamaz."

Şaşkınlıkla yağıza baktım.

"Abartıyorsun."

Yağız arabayı durdurdu. Eve gelmiştik.

"İn miray."

Arabadan indim tam eve doğru yürümeye hazırlanıyordum ki kolumun tutulması ile arkamı döndüm. Yağız önce gözlerime baktı daha sonra iyice yakınlaştı ne yapıyordu bu ?.

"Sevmek nedir bilmiyorsun miray ."

Doğru söylüyordu. Sevmek nedir bilmiyordum hiç. Bugüne kadarr hiç aşık olmamıştım ki.

"Sana sevmenin ne demek olduğunu anlatıcam şimdi ve bu son anlatışım olucak."

Yağız yüzünü kulağıma yaklaştırdı. Kalbim küt küt atıyordu. Yağız kulağıma fisildamaya başladı.

"Sevmek onun için ölmektir. Sevmek o aklına gelince kalbinin küt küt atmasıdır."

Yağız elimi tutu ve kalbine koydu.

"Hissediyor musun ?."

Hissediyordum. Kalbi çok hızlı atıyordu.

"Evet."

Dedim sessizce.

"Senin yanında kalbim hep böyle. Ve sonsuza kadar değişmicek."

Yağız gözlerimin içine baktı daha sonra gözleri dudaklarima kaydı. Yok canım öpmeyecek heralde. Yağız biraz daha eğildi. Burunlarimiz bir birine2 değiyordu.

"Ya-yağiz.."

Yağız parmakları ile dudaklarima dokundu. Derin bir nefes aldı.

"Kokuna bayılıyorum."

Yanağımı öptü. Kalbim küt küt atıyordu. Elim hala yağızın kalbindeydi . Hala aynı atıyordu hızlı çok hızlı. Yağız diğer elimi benim kalbine koydu. Gülümsedi.

"Kalplerimiz aynı atıyor mirayım."

Merhaba :) bölüm biraz kısa oldu. Daha uzun yazmayı isterdim ama telefondan yazıyorum. Yarın ameliyat olmam gerek bu yüzden bölümler bir iki hafta sonra gelmeye başlayacaktır. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Sağlıcakla kalın. :)

MAFYA....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin