01

809 13 18
                                    

WARNING 18+ READ AT YOUR OWN RISK 🔞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

WARNING 18+ READ AT YOUR OWN RISK 🔞.

Flashback

Aku menekan password access masuk ke dalam rumah peribadi aku. Aku menolaknya ke dinding lalu mengucup bibirnya rakus

"Ermm daddyy"

Rengekkan itu membuatkan aku semakin bernafsu lalu membuka satu per satu bajunya. Dia juga melakukan perbuatan yang sama.

Aku menggendongnya masuk ke dalam bilik sambil mulut kami tidak berhenti cium.

Aku membaringkan dia dan terus menghidu lehernya yang berbau perfume kegemaran aku chanel.

"Your neck already make me want to fxck you kitten"

Aku bisik ke telinganya dan menjilat lehernya yang flawless itu.

"Ahhh daddy that so good"

"Damn your moan make me wanna eat you already"

Aku terus meramas kedua-dua buah dadanya yang berbungkus bra itu. Penuh dalam genggaman aku.

"Daddyyy ahhh so good ahh im so needy"

"To early babe"

Tangan aku mula membuka cangkuk bra itu dan ramasnya dengan kuat.

"Your boobs never disappointed me babygirl"

Aku terus menghisap puting buah dadanya itu seperti ia akan mengeluarkan susu sambil aku menggentel lagi sebelah.

Dia mendesah kuat sambil meramas rambut aku. Dia menolak kepala aku rapat dengan buah dadanya.

"Ahhhh daddy please i want you inside me ahhhh"

"No, i want to lick your precious pussy first"

Aku membuka pantiesnya dan terpaparlah farajnya yang berbulu halus itu.

Aku terus menjilat dengan ghairah sambil itu aku bermain dengan biji kelentitnya.

"Daddyy ahhhh ahhh so good daddy yesss ahhh"

Desahannya semakin kuat membuatkan aku tidak keruan. Aku terus memasukkan 3 jari aku ke dalam farajnya dan gerak laju.

"Damn it daddy just fxck me already ahhh"

Aku tersenyum sinis melihat dia yang merayu kepadaku.

Aku terus membuka seluar dan menggesel zakarku ke farajnya.

"Ahhhhhhhhhhh dont tease me daddy please im beggin you"

"As you wish babygirl"

Aku merodokkan zakarku ke dalam farajnya. Aku menujah dengan laju sambil tu aku ramas salah satu buah dadanya yang gebu itu.

"Ahhh your pussy is so good kitten, i love it"

"Ahhhhh daddy harder please ahhhh"

Aku gerak zakarku keluar masuk tanpa henti dengan laju. Segala tenaga aku dikeluarkan.

"Ahhhhh babygirl ahh your pussy fxcking tight even i took your virgin ahh"

"Yesss daddyy ahh i know my pussy is just for you ahhh"

Kata-kata kami itu membuatkan aku berahi.

"Ride me babygirl"

Aku menukar posisinya kalini dia duduk di atas aku.

"Yesss ahhh daddyyy i like it ahh"

Dia merangkul leherku pada masa yang sama aku bermain dengan buah dadanya.

"Faster kitten"

"As you wish"

Dia menghenjutku dengan laju. Desahan yang memenuhi bilikku ini membuatkan aku semakin bernafsu seperti tiada hari esok untuk melakukan hubungan intim.

"Damn it, babygirl daddy wanna cum"

"Yesss me too together daddy"

Aku menukar posisi lagi dan terpancutlah air mani dari zakarku.  Tetapi tidak masuk ke dalam farajnya.

Aku merebahkan diriku sebelah dia dan memeluknya.

"That was good, thankyou kitten"

"Anything for you, most welcome daddy"

Kami pun terlelap pada malam itu.

End flashback

"Tuan lee". Panggil secretary aku sambil melambaikan tangannya di hadapan muka aku.

"M-maafkan saya, ada apa cik choi?". Soal aku yang baru sahaja sedar dari berangan.

"Gwaechana, ini jadual tuan untuk hari esok, saya pergi dulu". Katanya lalu bowed dan keluar dari bilikku.

"Sangyeon, dia dah tak ada hubungan dengan kau, kenapa kau masih ingat dia?". Desis hatiku sambil menampar diriku yang khayal.

Aku melihat schedule aku dan rupanya aku ada meeting dengan syarikat lain.

Nama aku lee sangyeon kerja ceo. Yes, aku seorang yang sex addicted sebab tu aku perlukan sugar baby untuk puaskan nafsu aku.

Aku membuka pc aku dan melihat kalau-kalau ada orang mau daftar jadi sugar baby aku. Sangkaan aku tepat tidak ada setakat ni.

Jam menunjukkan pukul 5 petang, boleh lah ni aku balik.

Aku segera turun ke bawah dan memandu kereta aku pulang.

+++

Dan itu sahaja untuk harini, babai *lari*

[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee SangyeonWhere stories live. Discover now