03

590 14 33
                                    

Aku masuk ke dalam pallet cafe dan ternampak kawan-kawan aku di dalam cafe itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku masuk ke dalam pallet cafe dan ternampak kawan-kawan aku di dalam cafe itu.

"Heyyy yeoreobunnn, lama tunggu ke?". Soal aku. Yelah, aku baru habis kerja.

"Tak ada lah kitaorang always faham kau". Balas mina.

"Lama kita tak hang out sama-sama kan, huwaa rinduu". Kata haerin pula. Kami last hang out pun masa graduate. Selepas itu, semua pergi ke halatuju masing-masing.

"Tulah, aku dah lah dekat incheon, haerin kat gwangju, mina pulak tak tentu sangat, dayoung area sini je". Balas hayoun pula. Aku hanya mengangguk.

"So, korang apa khabar? Sihat ke?". Soal aku.

"Sihat je lah plus aku penat lah round satu dunia hehe". Balas mina.

"Aku macam biasa okay je, but sekarang aku jadi part time tutor je lah nak kerja full time boyfriend aku tak bagi". Balas haerin. Boyfriend dia memang agak protective bagi aku.

"Aku busy dengan butik je sekarang, datang sini pun nak buka cawangan lagi satu". Balas hayoun pula.

"Untung lah korang, dah kerja ada duit pulak tu aku ni terdesak sangat nak duit untuk eomma aku". Kata aku lagi.

"Gwarchana dayoung, kitaorang kan ada". Balas mina. Kadang-kadang diaorang bagi duit kat aku jugak untuk beli jajan ke apa.

"Ohhh lupa nak bagitahu sebelum aku datang sini kan, aku terjumpa satu risalah". Kata aku.

"Risalah apa tu? Spill the tea". Kata haerin yang tidak sabar.

"Nah, kau baca lah sendiri". Aku memberikan mereka risalah itu untuk mereka baca.

"Ohhhhh niiii aku tahuuu". Kata mina secara tiba-tiba. Gugur jantung aku nasib tak ada sakit jantung.

"Apa kau ni? Tiber je, terkejut aku tau tak". Balas hayoun yang memegang dadanya sebab tanjat.

"Sorry lah hehe, aku tau benda ni ada keluar kat berita malam semalam". Kata mina pula. Aku blur sebentar. Malam semalam aku tidur je hehe.

"Jap, ni bukan ke website cari sugar daddy ke? Ramai university students jadi sugar baby for a money". Balas haerin.

"Yeke? Agak-agak berapa dia bagi?". Soal aku dengan perasaan ingin tahu.

"Berapa yang kau nak? But berpuluh ribu lah kadang ratus ribu". Balas hayoun. Mata aku membulat, banyak betul.

"Wow, so kerja dia just layan dia je lah". Kata aku.

"Haah, but maybe virgin kau pun akan hilang satu malam je". Balas mina pula. Aku mula keliru. Kenapa pulak?

"Kau kena faham dayoung, sugar daddy ni sex addicted and kau kena serve body kau bila diaorang nak". Balas haerin sambil memegang bahuku.

"Lepas diaorang tak nak, diaorang just buang and cari baru". Kata hayoun lagi. Aku hanya mengangguk faham. Mungkin ini salah satu cara untuk aku cari duit dengan cepat.

[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee SangyeonWhere stories live. Discover now