16

428 11 25
                                    

WARNING 16+ READ AT YOUR OWN RISK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

WARNING 16+ READ AT YOUR OWN RISK.

Aku membaca sekali lagi orang yang text aku itu. Aku terkaku sebentar. Aku dah tukar nombor telefon macam mana dia boleh dapat nombor aku?

Aku mengambil nafas sebentar dan mula membalas chatnya.

Haseul? Macam mana awak dapat nombor saya?

Well daddy i tahu sebab dekat card company adik you.

Jangan libatkan adik saya dalam hal kita haseul.

Sorry daddy but i terlalu rindukan moment panas kita bersama lah.

Haseul jangan merepek, you tak ingat ke apa yang you dah buat kat i dulu?

Im sorry daddy, i menyesal i buta sebab pergi ke dia dulu i miss you so so much 😔.

No haseul, but you cant come back to me, i already have my new sugar baby.

What?!!! Who is she?!!! I bet her body not sexy as i am 😗.

Im sorry again, tapi dia pun sedap lah macam you, guess what im the one who take her virgin too.

U

rghhh daddy how dare you do this to me?!!! Fine, just wait and see you will be mine.

Aku hanya blutick message dia itu. Walaupun tubuh badan aku menentang, tetapi hati aku merinduinya.

Walaupun aku ada dayoung, tetapi aku masih ada perasaan dekat haseul. Yes, aku tak boleh lupakan dia lagi.

Aku menutup telefon aku dan cuba melelapkan mata untuk berehat. Mungkin aku terlalu penat hari ini.

Keesokan Harinya

Matahari terik mula memancar masuk bilik aku. Tiba-tiba langsir itu terbuka dan aku mula bangun dari tidur.

"Sangyeon, bangun lah dah pagi ni nanti awak lambat untuk pergi kerja". Kata dayoung yang berada dalam bilik aku. Aku mula mengambil cermin mata aku.

"Macam mana awak boleh masuk dalam bilik ni?". Soal aku pelik. Setahu aku kunci pintu tadi.

"Sorry, pintu awak tak terkunci and saya kejut awak sekali". Katanya. Aku hanya mengangguk dan bangkit dari katil aku.

Aku mula memusingkan badan dayoung ke arah aku dan mengusap kedua-dua pipinya sambil tersenyum.

Aku mula mengucup bibirnya lembut dan dia membalasnya.

"Okay, saya mandi dulu eh". Kata aku lalu masuk ke dalam bilik air. Aku ternampak mukanya merona merah.

Aku seperti terkejut kerana sangyeon tiba-tiba mengucup bibirku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku seperti terkejut kerana sangyeon tiba-tiba mengucup bibirku. Aku terus ke bawah untuk menyiapkan sarapan.

Sedang aku memasak sarapan, aku nampak dia turun bawah dengan pakaian kerjanya.

"Awak mari sini sarapan dulu". Kata aku lalu dia pun duduk di meja makan.

Selepas kami berdua menikmati juadah, sangyeon pun terus pergi kerja.

"Awak, saya pergi dulu tau annyeong". Katanya. Aku hanya melambai dari jauh.

"Nae annyeong". Balas aku lalu duduk tengok tv.

Aku berjalan masuk ke dalam company

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku berjalan masuk ke dalam company. Hari ini merupakan hari pertama aku bekerja disini.

Setibanya di hadapan company, seorang staff merupakan puan choi iaitu secretary membawa aku ke tempat aku bekerja.

"Cik jo tunggu disini, saya nak pergi ke bilik tuan lee untuk mengambil tandatangan dia". Kata puan choi. Aku hanya akur dan mula duduk di tempat yang disediakan.

"Just wait and see nasib kau sangyeon, aku akan pastikan kau dalam genggaman aku". Monolog aku sendirian sambil tersenyum sinis di hadapan cermin.

Lee Juyeon pov

Aku mengucup bibir kekasih aku rakus tanpa menghiraukan keadaan sekeliling.

"Kunci lah pintu dulu, nanti puan choi nampak ke apa malu saya tau". Kata haerin yang melepaskan kucupan tadi.

"Alaa tak ada orang masuk lah rileks je". Balas aku lalu turun ke lehernya dan dia mula mendesah perlahan.

Tiba-tiba pintu aku terbuka dan kami berdua kelam kabut untuk membetulkan pakaian kami.

"Maafkan saya tuan lee, saya nak mintak tuan sign schedule model kita untuk hari ini". Kata puan choi, aku segera mengambil pen dan menandatangan schedule itu.

"Kamsahamida tuan". Katanya lalu bowed dan keluar dari bilik office aku.

"Semua salah awak tau dah cakap kunci pintu". Kata haerin. Aku hanya tersenyum lalu menguci pintu.

"Fine you win this time honey". Balas aku sambil tersenyum sinis.

Aku ternampak puan choi masuk ke dalam bilik aku dan aku mula bowed kepadanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku ternampak puan choi masuk ke dalam bilik aku dan aku mula bowed kepadanya.

"Nah, ini dia schedule cik jo untuk hari ini". Katanya. Aku mula mengambil evenlope itu dan membukanya.

"10 minit lagi manager akan membawa cik jo untuk ke set, buat masa sekarang cik jo berehat dulu". Katanya lagi. Aku hanya mengangguk faham.

"Kamsahamida puan choi". Balas aku lalu dia pun keluar dari bilik.

Aku melihat schedule aku untuk hari ini dan ada idea muncul dalam fikiran aku.

"What if outfit aku sexy? Mesti sangyeon suka kan"

+++

Heyy guys so mochi pub awal sikit sebab saje hehe. Babai *lari*

[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee SangyeonWhere stories live. Discover now