Aku bangun dari katil dan melakukan rutin pagia aku seperti biasa. Aku melihat diriku di hadapan cermin.
Aku memegang leherku dan ada kesan hickeys disana. Aku teringat moment panas aku bersamanya yang membuatkan aku tersenyum sendiri.
"He's not bad though". Monolong aku sendiri lalu masuk ke dalam bilik air untuk membersihkan diri. Tiba-tiba ada suatu benda terlintas dalam fikiran aku.
"Siapa ek sugar baby dia sebelum aku? Mesti dia pun pernah kena macam aku? Perlu ke aku tanya sangyeon pasal ni?". Desis hatiku sendiri.
Selepas itu, aku turun ke bawah melihat dia masak sarapan. Aku meneliti posture badannya seperti athlete itu.
"Damn, he is the masculine man ever that i've never seen in my life". Desis hati aku.
"Ohh awak dah bangun ke, jom makan sekali saya dah siap masak dah". Katanya lalu aku duduk di meja dan makan bersamanya.
"Lepasni awak akan ikut saya ke office dan duduk dalam satu bilik khas". Katanya lagi. Aku terkedu sebentar, bilik khas apa tu?
"Untuk apa bilik khas tu?". Balas aku yang masih confius.
"Awak berehat je dalam tu, sebab saya dah cakap dengan boss awak berhenti kerja, jadi awak kena teman saya". Terangnya. Aku hanya mengangguk faham.
"Arraseo sangyeon, saya faham". Balas aku. Dia hanya tersenyum.
Selepas kami sarapan, kami pun bergerak ke company dia.
Setibanya kami disana, aku terpaku melihat kecantikan syarikatnya itu. Mana taknya dia kan ceo siap ada 2 lagi cawangan tetapi dipegang oleh adik-adiknya.
Dia membawa aku ke dalam office dia dan aku masuk ke dalam bilik khas yang dikatakan. Ianya seperti bilik tidur kecil.
Walaupun kecil dan simple, tetapi selesa buat aku. Aku baring di atas katil dan bermain dengan telefonku. Aku membuka group chat.
Geng, tengah kerja ke?
Minahmenyenget
Haah, tapi aku tak terbang harini kat kaunter je hoho.SukaYoun
Aku baru je layan datin pasal baju dia, fuhh banyak cekadak siot.AnnyeongHaesayur
Aku baru je tolong juyeon kemas office dia, pemalas betul.Agaggagag aku kat office sangyeon ni, ada bilik private woo.
Minahmenyenget
Seriouslah weyh, bapak lah untung siot kau aku bilik berehat pun kena share dengan orang lain.Tak apa lah weyh, ahahaahaha aku bosan lah duduk je kat sini.
SukaYoun
Tabah lah sistur, macam mana first day as sugar baby? Okay ke? Dah kena pegang ke 👀?Okay je and dia dah sentuh aku hehe
AnnyeongHaesayur
Uhuk uhuk, aku salah dengar ke tadi weyh?Minahmenyenget
Japp so dara kau dahh...Awallah, belum lagi dia just main dengan body aku je
SukaYoun
Kau okay tak? Nampak macam rileks je.Hehe aku okay je tapi dia not bad lah, sedap je aku feel
M
inahmenyenget
Park haerin 2.0 in coming 👏👏.
AnnyeongHaesayur
Woii woii sukati je cakap aku 2.0, nasib kau jauh kalau tak dah lama aku eyySukaYoun
Lek hae lek kita pun sama ehek.Tapi if nak bagi virgin hurmm aku tak tahu lah sebab aku dah start suka kan dia lah
Minahmenyenget
Okay lah weyh aku nak layan lagi pelancong ni, annyeonggAnnyeong minaa
SukaYoun
Babai guyss, ciaoo *naik roket*AnnyeongHaesayur
Gerak lu pape roger sasssss *menghilang*Tiba-tiba sangyeon membuka pintu bilik aku.
"Macam mana duduk sini, okay ke?". Soal sangyeon. Mungkin dia takut aku tak selesa ni.
"Gwaechana, saya selesa je bilik macam ni". Balas aku. Dia hanya tersenyum lalu duduk di katil aku.
Tangannya menyelitkan rambut di telingaku yang membuat muka aku merah bak tomato.
"Kyeopta, lepasni jangan malu-malu eh, awak kan dah duduk dengan saya". Katanya lagi.
"Okay oppa". Balas aku lalu menekup muka menggunakan bantal. Aku teringin nak panggil dia panggilan itu.
"What do you call me? Oppa?". Katanya lalu tergelak kecil dan mendekatkan dirinya dengan aku.
"Gwaechana, tak marah pun panggil je saya apa-apa okay?". Katanya lagi lalu mengusutkan rambutku dan keluar dari bilik.
Entah kenapa pandangan aku beralih kepada badannya dan bahagian seluarnya yang agak skinny itu.
Dan aku teringat yang dia tease aku semasa kami make out semalam. Jujur aku memang tidak puas lagi dan aku nak sangat.
"Sabar dayoung, belum tiba masanya lagi, nanti-nanti lah kau mintak okay? Aku tau kau nak sangat tapi sabar, kawal nafsu kau". Desis hatiku lalu cepat-cepat aku menggelengkan kepala.
Aku terus menyelimutkan diriku dan aku pun tertidur sebentar.
+++
Done for today, kalau aku ada masa aku double update, okay bye *lari*
YOU ARE READING
[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee Sangyeon
Fanfiction[ THE BOYZ SERIES] "Be my sugar baby? i will give you whatever you want"- Sangyeon. "Yes, i will"- Dayoung. Warning; ff ini mengandungi scene yang tidak sesuai dibaca untuk yang rasa otak dia suci Rated 18+ Start; 10/8/2021 End; 2/9/2021