special ❤

500 10 19
                                    

Beberapa tahun kemudian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beberapa tahun kemudian

"Uwerkkk uwerkk uwerkk"

Pada pukul 11:00 malam aku baru sahaja melahirkan putera sulungku iaitu lee seungjin.

"Tahniah puan sudah melahirkan bayi lelaki". Kata nurse itu lalu membawa anakku pergi untuk pemeriksaan selanjutnya.

Aku tersenyum melihat sangyeon setia disisiku sambil memegang tanganku.

"Hadeh tak sangka pulak time mengantuk lah anak kita nak keluar". Kata sangyeon yang matanya masih kuyu.

Yelah dia dah lah penat bekerja lepastu balik pukul 10:00 malam. Aku pula masih tidak bekerja bahaya katanya.

Aku dibawa ke ward biasa dan sangyeon mengikutiku dari belakang. Setibanya disana, doktor memeriksa keadaan aku.

"Keadaan puan sihat tiada penderahan yang berlaku semasa proses melahirkan anak tadi, jadi puan akan balik pada masa yang terdekat". Terang doktor itu.

"Kamsahamida sebab tengokkan isteri saya". Kata sangyeon yang bowed kepada doktor itu. Dia tersenyum lalu melangkah keluar dari ward aku.

Beberapa minit kemudian, ada nurse membawa stroller anak lelaki aku di dalamnya.

"Anak puan sihat selepas menjalani beberapa pemeriksaan, demam kuning pun kurang". Terang jururawat itu. Aku tersenyum pada masa yang sama berterima kasih kepada tuhan kerana aku dikurniakan anak yang sihat.

Nurse itu pun keluar dari ward dan sangyeon mendukung anak sulung kami itu.

"Eii comelnya seungjii dia senyum". Kata sangyeon yang teruja. Aku tersenyum melihat gelagatnya itu.

"Mestilah macam papa dia jugak". Kata aku sambil tergelak kecil. Setelah puas bermain, sangyeon letakkan dia atas katil.

"Sayang". Panggil sangyeon yang duduk di atas kerusi lalu mengusap rambut aku.

"Yes? Kenapa ni?". Sahut aku sambil memegang tangannya.

"Thanks sebab lahirkan anak kita yang comel and terima saya sebahagian daripada hidup awak". Kata sangyeon sambil tersenyum.

"Most welcome, saya pun nak cakap terima kasih jugak sebab walaupun saya bukannya dari keluarga kaya, tapi saya bersyukur ada suami macam awak". Balasku sambil mengusap tangannya.

"Hurm, macam mana lah keadaan kawan-kawan kita?". Kata sangyeon.

"Baru-baru ni hayoun dengan hyunjae baru je dapat baby girl twin pulak tu comell". Balas aku. Namanya lee hyunmi dan lee hyunji.

"Ohh yeahh haerin dengan juyeon pun, baru dapat anak kedua". Katanya. Awal betul jeeun dapat adik tak sampai setahun.

"Haa sayang tahu kan pasal mina dia pregnant lagi, tak sunyi lah youngri lepasni ada kawan dah". Balas aku. Aku bersyukur sangat kerana aku dan kawan-kawan aku bahagia dengan keluarganya.

"Sayang, saya terfikir lah pasal haseul dengan chan tu". Kata aku. Sangyeon mengangkat bahunya tanda tidak tahu.

Kali terakhir aku berjumpa haseul pun sebab dia kerap ke hospital baru-baru ni. Tak tahu lah dia sakit apa.

Lagi satu cafe chan pun dah bankrupt disebabkan kekurangan pelanggan sampai dia kena buang beberapa orang pekerjanya.

"Tak apa lah sayang, asalkan kita berdua bahagia dengan anak kita". Kata sangyeon. Aku hanya tersenyum.

"Thanks again sayang, sebab buka hati saya and bahagiakan saya". Katanya lagi.

"Welcome, i love you my sugar daddy"

"I love you too my sugar baby"

Akhirnya mereka pun hidup bahagia selama-lamanya.

-tamat-

+++

Yeayy dah habis ff ni gelek ket

[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee SangyeonWhere stories live. Discover now