WARNING 21+ 🔞 READ AT YOUR OWN RISK ❗.
Aku mendengar rayuan sangyeon dihadapan pintu bilik aku. Perasaan aku berbelah bahagi untuk memberinya masuk atau tidak.
"Hurm better aku bagi je lah dia masuk, kang semak pulak". Desis hatiku lalu membuka pintu bilik aku.
"Dayoung-ah mianhae". Katanya lalu memeluk badan aku. Aku segera menolaknya.
"Awak nak apa ni? Tiba-tiba je mintak maaf dekat saya". Balas aku. Dah menyesal lah tu.
"Yes saya menyesal sebab layan tak jaga hati awak and anggap awak sebagai pemuas nafsu saya je, but tu dulu sebab saya tak reti nak move on dari ex saya and sekarang baru saya perasan yang tuhan temukan kita sebab nak buka pintu hati saya". Rayunya kepada aku sambil melutut. Aku terpersona mendengarnya.
"Heyy heyy sangyeon jangan lah macam ni, dah bangun jangan melutut macam ni". Kata aku lalu membantunya bangun.
"Yelah kan siapa je saya ni dalam hidup awak, ye memang saya nak duit tapi bagus lah kalau awak dah insaf". Balas aku sambil tersenyum.
"Awak tak maafkan saya ke?". Soalnya. Aku mengetapkan bibir.
"I dont know". Jawab aku ringkas. Tiba-tiba dia memeluk badan aku.
"I will make you forgive me dear". Bisiknya lalu mengucup bibirku rakus. Entah kenapa mulutku menbalas kucupannya itu.
Dia menggendong aku masuk ke dalam biliknya sambil mengucup lagi bibir aku dan sekarang dia berada di atas aku.
"Can i?". Kata aku dengan menunjukkan senyuman sinis. Dia hanya mengangguk perlahan.
Aku terus menyerang lehernya yang berbau harum itu. Aku menjilat dan meninggalkan kesan hickeys pada lehernya.
Dia mendesah perlahan lalu aku membuka kesemua pakaiannya. Aku pergi ke almari dan mengambil sebuah kotak.
"Remember this?". Kata aku. Dia hanya mengangguk. Yes, aku pernah menggunakan alat ini kepadanya.
Aku memasang gari pada tangannya dan mengikat kakinya menggunakan tali. Aku juga menutup matanya menggunakan kain satin
Aku mengucup lagi bibirku rakus sambil ramas salah satu buah dadanya yang gebu itu.
Desahannya membuatku semakin bernafsu dan aku terus menghisap salah satu putingnya.
"Ahhh sangyeon erm"
"Call me daddy dear"
Aku menggentel putingnya lagi sebelah dan desahannya semakin kuat.
"Erm sangyeon ahh more"
Aku menggigit kuat putingnya dan dia menjerit kesakitan.
"Arghh its hurts"
"I told you call me daddy right? Now ready for the next punishment"
Aku menuangkan champagne ke dalam gelas aku dan meminumnya. Air batu di dalamnya aku letakkan di atas badannya.
"Ahhh daddy s-sejuk ahh"
Desahnya lagi dan aku tersenyum kemenangan melihatnya nikmat dengan perbuatan aku.
Aku letakkan lagi satu ice di atas perut dan farajnya. Badannya melentik dengan sexy.
Desahannya semakin kuat dan aku terus mengucup perutnya sambil tanganku bermain dengan farajnya.
"Ahhh daddy i need your mouth in my pussy ahh"
"As you wish kitten"
Aku menjilat farajnya yang basah itu sambil aku bermain dengan biji kelentitnya. Dia mengerang lagi kuat daripada biasa.
"Ahhh yess sangyeon thats so urm"
Perbuatan aku terhenti. Aku mengambil whip dan membantai farajnya itu.
"Call me what slut?"
"Arghhh sangyeon"
Aku membantai sekali lagi tetapi lebih kuat.
"One more time, call me what?"
"Arghhh daddy erm its hurts"
Aku tersenyum sinis dan bisik ke telinganya.
"Thats good, now for the next game". Kata aku lalu menghidupkan vibrator dan letak di farajnya.
"Ahhh daddy thats so good but i want you erm ahhh"
"Not yet babygirl, i wanna play more"
Aku memasukkan separuh vibrator ke dalam farajnya dan dia mengerang kuat.
"Ahhhhhhh daddyyyyy soo good ahhh butt i want you"
"Daddy do it for you if you be a good girl"
Dia hanya mengangguk dan aku terus memasukkan zakarku ke dalam farajnya. Aku merodok laju seolah-olah tiada hari esok.
"Ahhhh yessss daddy so good ahh"
"Your pussy so tight babygirl ahh yess"
Rodokkan aku semakin laju dan laju sehingga katil aku bergegar kerana kelajuan rodokkan aku.
Aku menutup mata dan membayangkan tubuh badannya yang sexy itu.
"Ahhh sangyeon yess right there ahh go deeper"
Aku berhenti merodok dan membuka ikatan dan garinya lantas menonggengkan badannya.
Aku mengambil whip dan spank punggungnya itu dan dia menjerit kuat.
"Arghhhh stop please its really hurts"
"I told you for be a good girl such a fcking slut"
Aku spank punggungnya lagi dan memasukkan zakarku ke dalamnya.
Aku merodok punggungnya laju dan dia mendesah kenikmatan.
"Ahhh yess daddy faster ahhh yess good ahh"
"Your booty is good too babygirl ahh"
Aku menukar posisi lagi dan dia terus ontop aku. Dia menghenjut laju seperti yang aku buat.
"Ahhh yess ride me more kitten"
"Ahh yess daddy ahh"
Aku ramas kedua-dua buah dadanya yang gegar itu ianya buatkan aku geram. Aku menghisap salah satu putingnya.
"Daddy babygirl wanna cum ahh"
"Just cum girl
Aku melepaskan air maniku keluar dari farajnya dan rebah di atas katil. Begitu juga dengan aku.
Aku memeluknya rapat disebelah aku dan dia membalas peluk.
"Im sorry for hurting you honey". Kata aku sambil mengusap rambutnya.
"Its okay, i forgive you daddy cause i love you too since our first meet, thats why i give you my virgin". Balasnya. Aku merangkul pinggangnya.
"Now, nothing can replace you i love you so much". Kata aku lalu mengucup bibirnya lembut dan dia membalasnya.
"I love you too daddy". Balasnya lalu kami pun tertidur tanpa seurat benang.
+++
Hope semua okay ye
YOU ARE READING
[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee Sangyeon
Fanfiction[ THE BOYZ SERIES] "Be my sugar baby? i will give you whatever you want"- Sangyeon. "Yes, i will"- Dayoung. Warning; ff ini mengandungi scene yang tidak sesuai dibaca untuk yang rasa otak dia suci Rated 18+ Start; 10/8/2021 End; 2/9/2021