WARNING 18+ 🔞 READ AT YOUR OWN RISK.
Aku mendengar ketukan pintu di bilikku. Mesti dayoung nak apa-apa ni.
"Masuk"
Kata aku lalu pintu pun terbuka. Aku ternganga melihat dia dengan lingerie satin merah jambu cair. Tiada bra kerana aku nampak putingnya disitu.
"A-awak nak apa-apa ke dayoung?". Soalku. Aku bersangka baik lagi mungkin ini pakaian tidur dia.
Tanpa berkata apa-apa dia terus mendekati aku dan mengusap kedua-dua pipiku. Lembut sungguh sentuhannya.
"Im ready for it daddy". Bisiknya di telingaku. Takkan lah dia dah bersedia untuk...
"Are you sure?". Balasku lalu menariknya di atas ribaku. Aku meneliti setiap inci tubuh badannya.
"Yes, daddy". Katanya dengan penuh menggoda. Aku terus mengontop badan perempuan itu dan merenung ke arah matanya.
"Go ahead". Katanya lagi lalu aku mengucup bibirnya rakus dan dia membalasnya.
"Erm daddy erm"
Aku turun ke lehernya menjilat, mencium. dan membuat hickeys di lehernya juga yang membuatnya mendesah perlahan.
"Smell so good babygirl",
Aku terus ke dadanya dan meramas lembut buah dadanya yang lembut itu dan dia mengerang manja.
"Ahhh i want more daddy"
Rengeknya manja dan aku mula mengoyakkan lingerie yang dia pakai dengan ganas.
"Im sorry i will buy a new one okay?"
"Yess daddy"
Aku tersenyum sinis melihat dia yang sedang nikmat itu. Dengan pantas aku meramas kedua-dua buah dadanya itu dan menghisap salah satu putingnya.
"Ahh more daddy yess erm"
Aku menggentel putingnya buah dadanya sehingga menegang dan menghisap lagi sebelah. Dia mengerang kesedapan lagi.
"Your boobs doesnt disappoint me babygirl"
Bisik aku di telinganya sambil itu tanganku bermain dengan farajnya itu. Sudah basah.
Aku terus mengucup lembut perutnya dan badannya terus melentik kerana nikmat.
"Your body is so hot babygirl, its waste if i dont taste every part of them"
Kataku lagi lalu terus menyerang farajnya yang sudah basah itu. Aku terus menjilat bibir farajnya tanpa jemu.
Aku bermain dengan biji kelentitnya yang membuatnya mengerang kesedapan lagi.
"Ahhhh yess daddy more ahhh yessss"
Aku memasukkan 3 jari aku ke dalam farajnya dan gerak dengan laju membuatnya mendesah lagi sedap.
"Ahhhhh daddyyy i want youu ahhh"
"As you wish"
Aku membuka seluarku dan menggesel zakarku di bibir farajnya.
"Please daddy dont tease me erm"
Aku mula merodok zakarku ke dalam farajnya dan dia mendesah lagi kuat.
"Ahhh daddy its hurt ahh"
"Dont worry babygirl you will love it"
Aku mula tingkatkan kelajuan aku dan desahan kami mula memenuhi bilikku.
Rodokan aku semakin laju dan aku berjaya memecahkan daranya. Selain haseul, dia gadis kedua aku mengambil daranya.
"Ahh harder daddy please ahh"
"Your pussy is so good ahh"
Dia sudah mula rasa nikmat dan aku mula keluar masuk dari farajnya dengan laju.
"Babygirl wanna cum daddy ahh"
"Daddy too just wait a little bit"
Aku mula lajukan rodokan aku dan mengeluarkan zakarku lalu memancutkan air maniku keluar.
Aku merebahkan diriku disebelahnya dan melihat keadaan dayoung.
"That was good, thankyou babygirl"
"Most welcome daddy"
Aku mula bangun dan mengambil dompet dari laci meja aku.
"Take this money, you're done for today". Kata aku yang memberikannya 200, 000 won kepadanya.
Dia hanya tersenyum biasa melihat aku memberikan dia duit itu.
"S-saya pergi dulu eh". Katanya lalu keluar dari bilik aku tanpa sehelai benang.
Aku mula masuk ke dalam bilik dan menyarungkan bathrobe di dalam almari.
"He's start to treat you like a trash". Desis hatiku lalu duduk di atas katil sambil memandang ke arah tingkap.
"Sekarang, maruah kau dah jatuh kat tangan lelaki yang bukan bergelar suami yang sah untuk kau". Monolog aku sendirian dan air mataku mula mengalir.
"Dia still sayangkan ex dia, dia tak sayangkan kau pun". Kata aku lagi.
"Eomma, just wait dayoung dah ada duit nak bayar hutang kita". Monolog aku lagi.
+++
Thats all for today, babai *lari*
YOU ARE READING
[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee Sangyeon
Fiksi Penggemar[ THE BOYZ SERIES] "Be my sugar baby? i will give you whatever you want"- Sangyeon. "Yes, i will"- Dayoung. Warning; ff ini mengandungi scene yang tidak sesuai dibaca untuk yang rasa otak dia suci Rated 18+ Start; 10/8/2021 End; 2/9/2021