WARNING 18+ 🔞 READ AT YOUR OWN RISK.
"Nama dia jo haseul, first time saya jumpa dia macam awak lah, jadi sugar baby saya, but she's the wild one". Sangyeon mulakan cerita.
Flashback
Sangyeon pov
Harini aku berjumpa dengan sugar baby pertama aku yang bernama jo haseul.
"Tok tok"
"Masuk"
Dia pun masuk ke dalam dengan dress yang agak jarang dan tidak memakai apa-apa di dalamnya.
"Heyy you ni sangyeon kan? Im haseul your sexy sugar baby". Katanya sambil mengenyitkan mata ke arahku.
"Damn her face her body just perfect for me". Desis hati aku.
Tiba-tiba dia duduk di atas aku dan menghadap aku. Seterusnya, dia mula membuka dress dan branya sekali.
Tanganku yang nakal mula meramas-ramas buah dadanya yang besar dan ranum yang memenuhi tanganku itu.
"Masa kita chat you suka boobs yang ada susu kan, so this is for you". Katanya dengan sexy dan menggoda.
Tanpa membuang masa aku meramas dan menghisap kedua-dua buah dadanya itu dan air susu mula mengalir di dalam mulutku.
"Erm ahh yes daddy more yess"
Dia mula mengerang kesedapan dan tanganku lagi sebelah mula menggentel putingnya lagi sebelah sehingga tegang itu.
Selepas aku puas hisap, aku menyembamkan muka aku diantara buah dadanya itu.
"Thats so good babygirl"
Aku mula baringkannya di atas meja dan mengucup bibirnya rakus. Dia membalas kucupan itu dan merangkul leher aku.
Aku turun ke perutnya dan terus mencium lembut perutnya dan menjilat pusatnya sekali.
Aku terus mengkangkangkan kakinya dan mengusap farajnya yang masih berlapik panties itu.
"Ahhhhh daddy please ahh i cant erm"
Aku mula tersenyum sinis dengan rengekkan dia itu.
"No, too early i want to taste your pussy first"
Aku membuka panties dia dan menjilat pussy dia yang berbulu halus itu.
"Ahhhh please daddy i want you to fxck me already erm"
Rengeknya sambil aku sedap bermain dengan biji kelentitnya.
Aku membuka seluar dan boxer aku dan menggeselkan zakarku di bibir farajnya.
"Ahhhh daddyy please dont tease me ahhh"
Rayunya kepada aku. Aku mula merodokkkan zakarku ke dalam farajnya yang betul-betul ketat itu.
"Ahhhh babygirl your pussy is so tight erm"
Aku mula menggerakkan zakarku tetapi dia mengerang kesakitan. Aku tersenyum sinis kerana gadis ini masih dara dan ianya akan jatuh ditanganku.
"Slowly daddy im virgin ahh"
"Calm down, let me take your virginity first"
Dengan sepenuh tenaga, aku mula merodok dengan kuat sekali sehinggakan aku hanya mendengar jeritan dan desahan haseul sahaja yang memenuhi pejabatku.
Semakin laju aku merodok akhirnya aku berjaya memecahkan dara gadis itu.
"Ahhh harder daddy your dick is so fcking good ahh"
Desahnya nikmat. Aku tersenyum sinis kerana dia suka dengan permainanku ini.
Semakin lama aku keluar masuk dari farajnya, sudah tiba masanya untuk climax.
"Babygirl, daddy wanna cum"
"Ahhh daddy cum outside please"
Aku segera mengeluarkan zakarku dari farajnya dan memancutkan air maniku itu.
Aku terus rebah di atas badannya.
"Thank you babygirl"
"Most welcome daddy"
End sangyeon pov
"Dah tu, kalau awak dah suka dia macam mana dia boleh berhenti". Kata aku dengan perasaan yang ingin tahu yang tinggi.
"Saya harap dia stay dengan saya sampai bila-bila, tetapi benda yang sebaliknya pula berlaku". Balasnya lalu sambung cerita lagi.
Sangyeon pov
Selalunya haseul selalu keluar dari rumah aku, kalini dia kata nak duduk rumahnya sebab ada barang yang tertinggal.
Aku datang menjemputnya di rumahnya tetapi semakin lama aku tunggu aku tidak nampak batang hidungnya.
Aku mengambil keputusan untuk masuk ke dalam rumahnya. Aku mula pelik kerana di rak kasut dia aku ternampak kasut lelaki.
Tanpa berfikir panjang, aku masuk ke dalam rumah dan terkejut kerana haseul melakukan hubungan intim dengan lelaki lain.
"JO HASEUL, what are you doing?!!!". Kata aku yang masih terkaku itu. Mereka berdua lantas mengambil selimut dan membalut badannya itu.
"Ehh d-daddy kenapa ni?". Soalnya yang gementar.
"You cakap you nak ambil barang, i dah tunggu half an hour fake kat depan tu and rupanya you ada laki lain, kan i dah cakap you tak boleh serve body you kat orang lain, i je yang boleh". Marah aku kepadanya.
"So what? I jemu lah enjoy dengan you sorang je, i nak jugak dengan laki lain, lagipun i nak duit you je thanks sebab bagi je apa yang i nak, you're the best sugar daddy ever, but i dah jumpa someone yang better daripada you so, im sorry". Katanya sambil mengelus lembut pipi lelaki itu dengan muka selambanya.
"Start from today, kita putus kau jangan berani nak cari aku perempuan sundal". Balas aku lalu menamparnya dan keluar dari rumah.
End sangyeon pov
End flashback
Aku tidak mampu berkata apa-apa selepas mendengar kisah sangyeon itu. Kesian jugak dengan dia sebab dah kena macam ni.
"So, saya merayu sangat-sangat kat awak please jangan jadi macam dia". Katanya sambil memegang kedua-dua tanganku.
"Yes, i will". Balasku ringkas dan tersenyum biasa.
+++
Thats all for today. Babai goodnite *lari*
YOU ARE READING
[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee Sangyeon
Fanfiction[ THE BOYZ SERIES] "Be my sugar baby? i will give you whatever you want"- Sangyeon. "Yes, i will"- Dayoung. Warning; ff ini mengandungi scene yang tidak sesuai dibaca untuk yang rasa otak dia suci Rated 18+ Start; 10/8/2021 End; 2/9/2021