15

420 10 26
                                    

Selepas sahaja aku habis tengok drama kegemaran aku, tiba-tiba telefon aku berbunyi notifikasi chatroom kami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Selepas sahaja aku habis tengok drama kegemaran aku, tiba-tiba telefon aku berbunyi notifikasi chatroom kami.

AnnyeongHaesayur
Geng geng geng aku ada berita hareudang hareudang hareudang panas panass

SukaYoun
Fuhhh panas mana tu? Berapa darjah celcius? Takat lebur dengan takat didih dia berapa?

AnnyeongHaesayur
2000°C takat lebur dengan didih dia kurang kurang plus minus darab bahagi semua 10000000°C. Kalah gunung berapi sumatera.

Minahmenyenget
Tutor bahasa inggeris cakap pasal sains melalut.

AnnyeongHaesayur
Senyap lah kau.

Haa apa dia nak spill sangat tu? Aku dari tadi duk tergelak je baca chat korang semua ni. Nasib sangyeon tak ada kat rumah tau.

AnnyeongHaesayur
Macam ni, tadi kan aku tolong juyeon interview model baru, and guess what that sundal datang balik.

SukaYoun
Sundal? Maksud kau...

Minahmenyenget
Seolma, she is back?!! Omaigod.

Woii siapa woii yang back ni? Stray kids ke? Yee aku baru je stream thunderous semalam.

SukaYoun
Bukan gila, maksudnya haseul dah kembali.

Jap, ex sangyeon yang harey tu?

Minahmenyenget
Yee wahai anak jeong yang dikasihi.

Halamak, mesti si sangyeon nak balik ex dia tu, dah lah tak reti nak move on.

AnnyeongHaesayur
Yee do tulah masalahnya, masa dia datang rumah sanngyeon haritu dia cerita hyung dia ngadu pasal masalah ex dia tu.

SukaYoun
Benda siot manusia zaman ismail sabri ni? Semua benda tak kena.

Dah tu aku nak kena buat apa semalam? Dah lah dara aku dah kena ambil dengan dia.

Minahmenyenget
Lahhh awallah siot lah time gini lah betina tu nak muncul pun.

SukaYoun
Dah tu hae boyfriend terima ke dia kerja?

AnnyeongHaesayur
Terima ler tapi as trainee so kalau dia buat hal boleh pecat terus.

Cunn weyh aky gerak dulu lah, sangyeon dah balik rumah.

Minahmenyenget
Okay, annyeong dayoung

SukaYoun
Aku pun gerak sekali lah, babai girls

AnnyeongHaesayur
Byebye geng

Aku terus menutup chatroom dan terus menyambut sangyeon yang baru balik dari tempat kerjanya.

"Hi awak, pergi lah mandi dulu eh kalau awak lapar cakap saya masak kan". Kata aku lalu mengambil blazer sangyeon yang dipakainya.

"Gwaechana, saya dah beli mcd untuk kita, saya naik dulu eh". Balasnya lalu naik ke atas. Aku terus menghidangkan mcd yang dia beli.

Aku menyiapkan minuman dan sediakan beberapa keping pinggan. Tiba-tiba ada satu tangan memeluk pinggangku. Aku tersenyum.

"Awak, kita makan dulu eh hal kita nanti-nanti lah kita settelkan". Kata aku sambil memegang cawan.

"Saya saje je nak jadi nakal sikit dengan awak hurm". Balasnya lembut lalu mengucup lembut pipi aku. Muka aku mula merah merona dengan tindakannya itu.

"Nanti eh, sekarang kita makan makanan dulu tau tak sedap nanti kalau sejuk". Kata aku lalu kami pun duduk di meja makan.

"Kalau makan awak mesti sedap kan kalau sejuk". Usiknya. Aku memukul lengannya lembut.

"Ishh awak ni, kesitu pulak yang di perginya". Balas aku lalu menikmati juadah yang tersedia itu.

"Ohh ye sorry tau tadi saya lupa nak text awak yang saya pergi kerja, maklumlah busy dengan projek baru". Katanya. Aku hanya mengangguk faham biasa lah ceo kan.

"Gwaechana, nanti kalau ada masa atau hari cuti ke kita spend time lah sama-sama". Balas aku. Dia hanya tersenyum.

"Spend time dalam bilik nak tak?'. Usiknya lagi. Haduh dia ni tak habis-habis nak usik orang.

"Yee kat mana-mana pun boleh eh even kat luar bilik pun". Balas aku. Sekali sekala bagi lah dia menang. Bak kata hae selalunya perempuan je asyik menang.

"Okay lah awak rehat lah kat bilik dulu, kesian awak penat, tak apa biar saya kemas semua". Kata aku. Dia hanya akur dan masuk ke dalam bilik.

Aku pun bangun dari tempat duduk dan kemas dapur.

Aku masuk ke dalam bilik dan rebahkan badan aku di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku masuk ke dalam bilik dan rebahkan badan aku di atas katil. Aku hanya tersenyum melihat gelagat dia tadi. Comel je.

"Haih, bila fikir balik cute pulak aku usik dia tadi, eyy geram aku". Monolog aku sendirian. Tiba-tiba ada notifikasi di telefon aku.

Aku membuka dan mendapat messaage dari nombor yang tidak dikenali.

017-xxx-yyy
Daddy why you change your phone number? I miss you so much master. Im sorry for cheating on you 😚.

Aku membaca message itu dan hanya seorang sahaja bermain di fikiran aku sekarang.

"Dia dah kembali ke? Jo haseul?"

[✔] [18+] Mr. Billionaire || Lee SangyeonWhere stories live. Discover now