Byli jsme s Tomem spolu už tři měsíce, každý den mě něčím překvapil a dokazoval mi jak moc mě miluje, ale já lásku jen přijímala a nevracela. Nevěděla jsem jak a jeho přítomnost pro mě byla samozřejmostí. Rozhodla jsem se že mu dám to jediné, co se nedá vrátit. Své pannenství.
Ráno jsem si přivstala, abych stihla dřívější autobus, než kterým jezdím do školy a počkala na Toma před jeho domem. Asi v půl 8 se objevil ve dveřích. Byl překvapený a radostí jen zářil. Přistoupil ke mně, chytl mě za pas a vášnivě mě políbil. Jeho rty byly v mrazivém zimním počasí tak příjemně teplé. V té chvíli jsem se definitivně rozhodla, že se s ním vyspím.
Po zbytek dne jsem myslela jen na své rozhodnutí a kdy a kde to vlastně uskutečnit. U nás doma by to nešlo, protože naši jsou doma každý den. V tom mě z přemýšlení vytrhl Tomáš, pohladil mě po zádech a do ucha mi zašeptal "Zítra budu doma pouze se psem." a šibalsky na mě mrknul. Jakoby věděl na co myslím. To se mi náramně hodilo, už jsem nemusela řešit nic než přemluvení rodičů.
Přemluvení rodičů nebylo zas tak těžké, jak jsem čekala a tak jsem si ráno pod džíny a triko vzala černé krajkové spodní prádlo.Čekala jsem na Toma u skříněk. Když konečně přišel, uvítala jsem ho slovy "Miláčku, hádej u koho dneska spím?" "U mě" vydechl nadšeně, vzal mě do náručí, zvedl ze země a několikrát se otočil kolem dokola, postavil mě zpět na nohy a prudce mě políbil.
Většina hodin utíkala strašně pomalu. Moc jsem se těšila na večer, ale zároveň jsem měla trochu strach, precijenom to mělo být poprvé. Po nekonečné době jsme konečně vyšli ze školy. Byla jsem plná nadšení a očekávání. U Tomáše doma jsme si nechali věci a šli jsme se projít dokud ještě bylo světlo. Procházeli jsme se v nedalekém parku a povídali si o všem možném. Sedli jsme si na lavičku a tiše sledovali okolní krajinu. Poslední červené a hnědé listy se snažily udržet větví pokrytých sněhem. Prudce jsem se na něj otočila "Víš, že tě miluju?" S překvapením na mě pohlédl a usmál se "Samozřejmě, že to vím." Stále se mile usmíval, pohladil mě po tváři a políbil.
Když jsme se vrátili zpět k Tomovi domů udělali jsme si popkorn a pustili si film. Podívala jsem se na něj, tvář měl osvícenou jen od televize. Moc mu to slušelo. Uvědomila jsem si, že teď je ta práva chvíle. Položila jsem mu ruku na rameno. Otočil se s tázavým pohledem. Druhou rukou jsem ho chytla za krkem a dlouze políbila. Hladil mě po zádech a postupně mi začal vyhrnovat tričko. Na nic jsem nečekala a vysvlékla ho z trika. Také mě zbavil trička, začal mě líbat na krku. Zaklonila jsem hlavu a užívala si to. A jak krásně voněl. Přihlížela jsem si jeho svaly, nevěřila jsem jak je úžasný a krásný a že je jen a jen můj. Stáhl mi kalhoty a nepřestával mě líbat. Také jsem mu je sundala. Užívali jsme si vzájemnou přítomnost a nemohli se jeden druhého nabažit. Rukou nahmatal své kalhoty, zašmátral po kapsách a po chvilce našel, co hledal-kondom. Sundal mi kalhotky a podprsenku. Pak se na mě podíval "Chceš to?" "To se ptáš už celkem pozdě." usmála jsem se a začala ho líbat. Taková odpověď mu stačila. Hladil mě, líbal a opatrně do mě vnikl. Bála jsem se, že to bude bolet, ale on byl tak opatrný a pozorný, že mě strach za chvíli opustil. Užívala jsem si tu slastnou chvíli. Bylo to naprosto dokonalý. Pro oba to bylo poprvé, ale o to hezčí. Líbali jsme se a milovali celý večer. Pak jsme usnuli v vzájemném objetí.
Ráno nás probudil Tomův budík a jelikož bydlí nedaleko od školy a měli jsme ještě dost času. Milovali jsme se znovu. A do školy výrazili, až když byl nejvyšší čas.