Přepadená :3

498 14 0
                                    

Odpoledne po škole jsem pořád myslela na včerejší noc. Bylo to tak úžasné. Utvrdila jsem se v tom, že je nejlepší kluk na světě. Byl tak pozorný a opatrný, aby se mi to líbilo. Od mnoha svých kamarádek jsem slyšela, že jejich klukům šlo jen o to, aby se to líbilo jen jim samotným a holka byla jen prostředek k tomu. Nemohla jsem na něj přestat myslet. Večer jsem se šla projít. Rodiče nebyli výjimečně doma a měli se vrátit až druhého dne, takže jsem se mohla potulovat venku a nemusela jsem nikomu nic vysvětlovat. Když jsem přešla silnici směrem k zastávce jel zrovna bus. Vůbec jsem nepřemýšlela co dělám a nastoupila jsem dovnitř. Ve městě jsem se šla projít do parku. Rychle se stmívalo, ale mě to nevadilo. Tiše jsem se procházela tmou. Zastavila jsem se u potůčku, jehož bublání narušovalo okolní klid. Stála jsem tak a pozorovala padící vodu. V tom jsem ucitila, že za mnou někdo je. Nikoho jsem neslyšela přicházet, ale cítila jsem pohled propalující moje záda. Srdce mi divoce bušilo a měla jsem hrozný strach. Ani jsem se neopovažovala otočit hlavu. "Nic nezkoušej!" ozval se mi u ucha hlas a v té chvíli mi ten někdo spojil ruce za zády. Jednou rukou mi držel zápěstí a druhou pevně stiskl mé rameno a vedl mě pryč. Spokojeně se pochechtával. Vedl mě před sebou ale ať jsem sebou škubala, jak jsem chtěla, vyprostit z jeho sevření se mi nedařilo. Ani jsem nezahlédla jeho tvář. Klepala jsem se strachy. Po chvíli se však zastavil, ale stále mi držel ruce za zády. Naklonil se až úplně ke mně a začal mě líbat na krku. Snažila jsem se uhnout a vykroutit se mu, ale on mě chytil za krk a držel si mě u svých vroucích rtů. Něžně mi dýchl na krk a zuby stiskl jemnou kůži na mém krku. I přes ten strach to bylo příjemné. "Tomáši." vzdychla jsem slastně, když jsem ucitila jeho známou vůni. Otočil si mě k sobě čelem a začali jsme se líbat. Divoce a nespoutaně. Pustil mé ruce a přesunul se na mé pozadí. Až teď jsem si všimla, že má na hlavě kapucu. Byl naprosto neodolatelný. Mladý, krásný, milující a toužící. Na chvilku jsem ho přestala líbat a zaujatě si ho prohlížela. Byl to můj frajer. Na první pohled nedobytný a sebejistý, ale uvnitř hodný a pozorný. Už jsem to déle nevydržela, chytla jsem okraje jeho kapuci a přitáhla si ho k sobě. Už jsem nebyla jeho hodná holčička, proměnila jsem se v nespoutanou dračici. Kousla jsem ho do rtu, slastně zakňučel. Sundala jsem mu kapucu a prsty mu vjela do vlasů. Držel mě za krkem a občas mě zatahal za vlasy. Nebolelo to, bylo to příjemně vzrušující. Vzal velký pramen mých vlasů a zatáhl do zadu, zaklonila jsem hlavu a on se přisál k mému krku.
"Pojď ke mně domů." zašeptal toužebně. Nemohla jsem nesouhlasit. Svižným tempem jsme se vydali k Tomovi domů. Oba jsme se nemohli dočkat. Věděla jsem, že to bude jiné než poprvé, že už nebudeme tak nejistí. V tramvaji jsme si sedli až na poslední dvojsedačku. Moc lidí tam naštěstí nebylo, takže jsme se nemuseli tolik krotit. Tomáš mi šeptal, co budeme dělat a jak moc se na mě těšil.
"Doufal jsem, že tě v tom parku potkám. Chtěl jsem si tě domů odvézt jako rukojmí, ale nemohl jsem se udržet a chovat se jako cizí. Musel jsem tě mít hned."
Konečně jsme dorazili k Tomovi domů. Netrpělivě odemkl a zabouchl za námi dveře. Vrhl se na mě, divoce mě líbal a při tom jsme jeden druhému sundali bundu. Když jsme si vyzuli boty, chytla jsem Toma za ramena a pokračovala v líbání. Hladila jsem ho po zádech, hrudi a pod tričkem, až jsem mu ho nakonec sundala. Začala jsem líbat jeho svalnatá ramena a Tomáš si mě zvedl za stehna a nesl do postele. V kuchyni mě posadil na linku, rozepl mi podprsenku a i s trikem ji svlékl. Pak mě znovu zvedl a zamířil do svého pokoje. Posadil mě na postel a zůstal stát přede mnou. Začala jsem ho líbat na jeho svalnatém břiše a pomalu mu sundala kalhoty i boxerky. Trochu nejistě jsem vzala jeho chloubu do ruky a pomohla si i ústy. Po chvilce jsem vzhlédla k jeho očím. Zaujatě se na mě díval a evidentně si to užíval. Získala jsem trochu jistoty a přidala na tempu. Chtěla jsem aby se mu to co nejvíc líbilo. Minule dělal on vše pro to, abych byla spokojená, a tak jsem mu to teď chtěla oplatit. Tomáš mě chytil za hlavu a udával si tempo. Když jsme byli v nejlepším, přestala jsem.
"Ještě!" vydechl Tomáš. Položila jsem ho na záda a obkročmo si na něj sedla, chytil mě za boky a činil tak přiřazy tvrdší. Když jsem se k němu sklonila, abych ho políbila, převalil mě na záda, spojil mi ruce nad hlavou a líbal mě na krku. Bylo to tak úžasné, slastně jsem se prohnula v zádech a zaklonila hlavu. Tom sjel rikou od mého krku až k bokům. Zachvěla jsem se a objala ho. Pevně mě k sobě přitiskl a naplnil mě svým semenem. Znaveně se ze mě svalil, ale nepřestával mě objímat.
"Ty jsi ale dračice" usmál se a prohrábl mi vlasy. Byla jsem moc ráda, že nemusím domů a můžu zůstat s Tomem celou noc.

Děkuji za přečtení :D

Doufám, že se vám to líbí, případné připomínky, či komentáře uvítám a pokusím se své chyby napravit. ;)

Je to můj první příběh, tak buďte shovívavý. :)*

Miluješ mě?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat