Už od oběda jsem se chystala na večer. Vzala jsem si černozelené šaty a legíny. Byla jsem se sebou spokojená, ty šaty byly opravdu krátké, ale na párty se hodily. Už jsem byla připravená a netrpělivě přešlapovala na zastávce, kde jsme se měli sejít. Po chvilce přijel autobus, ze kterého vystoupil Adam. Přivítali jsem se a mířili na párty.
Vstoupili jsme do šera velké haly, uprostřed na stropě visela velká diskokoule a bezpočet reflektorů ji ozařovalo barevnými světly. Nejdřív mi Adam představil své spolužáky. Hlavně, když mě představoval klukům, měl na tváři podivný spokojený a vítězný výraz.
"Támhle je největší boss naší třídy." prohodil ironicky a ukázal na jednoho kluka v hloučku ostatních přátel. "Myslí si, že je naprosto dokonalej a všechny holky ze třídy, by na něj nejradši roztáhly nohy."
Začala jsem se strašně smát, to s těma holkama dostalo. Adam mě nechápavě sledoval. Smích mě ihned přešel, když se kluk za mým hlasitým smíchem otočil a zamířil k nám.
"Co to tu máme za kočičku? Proč se tady zahazuješ zrovna s tímhle?" začal naprosto sebejistě.
Vůbec netuším, co na něm ty holky viděli, nebyl ani nějak extra hezkej nebo namakenej, jediné, co měl byla autorita, ale o té jsem také pochybovala.
Jeho otázka mě zaskočila a nenapadalo mě nic použitelného.
"Je to moje holka." ozval se Adam bojovně a chytil mě za bok. "Doufám, že ti nevadí, že jsem to řekl." pošeptal mi do ucha, když nás jeho sok zahrnul lijákem keců, které stejně nedávaly smysl.
"Mě to nevadí." pousmála jsem se a dala mu pusu na tvář, aby to ten druhý kluk viděl.
Po chvilce se nám podařilo vymanit se z jeho nesmyslných řečí a šli jsme si dát něco k pití. Seděli jsme na vysokých barových židlích a Adam ze mě nespouštěl oči.
"Co je?" usmála jsem se.
"Moc ti to sluší." řekl a chytil mě za ruku. Naklonil se ke mně blíž, cítila jsem jeho teplý dech na svých rtech. Sklopila jsem zrak k jeho ústům a už jsem nevydržela jen přihlížet. Přitiskla jsem se na jeho vroucí rty a po zádech mi přejel příjemný mráz. Chytil mě za krkem a něžně si mě k sobě přitáhl. Když nám došel vzduch, tak jsme se od sebe odtáhli, všimla jsem si, jak nás sleduje ten kluk i celá jeho parta. Po drinku jsme si šli zatančit. Adam byl v šeru ještě hezčí než normálně. Tancovala jsem s ním mnohem odvážněji než obvykle, prostě jsme se dobře bavili. Přitiskla jsem se k němu, prsty mu přejela po hrudi. Cítila jsem i přes tričko, že má parádně vypracované tělo. Skousla jsem se do rtu, při pomyšlení na jeho nahé tělo. Stoupla jsem si na špičky, neotálel a začal mě líbat, prsty jsem mu zajela do vlasů a když mě pevně chytil za zadek, tak jsem mu zavzdychala do úst, okamžitě využil situace a propletl naše jazyky. Skoro jsme netančili, jen se trochu pohupovali a neustále se líbali. Existoval jen on a jeho roztoužené polibky, tiskla jsem se k němu a jediné, na co jsem byla schopná myslet, byly jeho rty, dotyky, jeho přítomnost. Chtěla jsem víc, zvedla jsem nohu a obmotala ji kolem jeho boku. Ihned mě za ni chytil a přitiskl si mě k sobě ještě silněji. Najednou se ode mě odtáhl, chytil mě za ruku a se mnou za zády si razil cestu pryč z parketu, po naučné stezce otevřel dveře od jedné místnosti a zamkl za námi. Prostor se zjevně běžně používal jako herna. Uprostřed stál kulečníkový stůl a po obvodu u zdí se nacházelo několik automatů. Adam rozsvítil pouze lampičky nad stoly, na kterých se hrál poker. Přistoupil ke mně, začal mě líbat, vzal mě za stehna a odnesl ke kulečníku, na který mě posadil. Rozepl mi zip na šatech a sundal mi je. Rázem jsem byla jen v legínech a podprsence. Na chvíli mě přestal líbat a začal si mě prohlížet. Minutku jsem ho nechala, ale pak jsem popadla za triko přitáhla si ho k sobě a začala ho líbat. Nějak jsem to neodhadla a spadla na záda, Adam samozřejmě se mnou, v poslední chvíli se rukou opřel těsně vedle mojí hlavy. Stáhla jsem mu tričko. Doteď to nebylo moc vidět, ale jasně se mu rýsovaly svaly na rukou, hrudi i břiše. Přivinula jsem se k němu a užívala si jeho silné paže, které mě objímaly. Přitiskl rty k mému krku, zbavil mě legín a následně i podprsenky. Polibky se přesunul níž a jemně vsál do úst mou bradavku, zasténala jsem a nehty mu zaryla do zad. To samé udělal i s druhou a pokračoval dolů. Vtiskl mi několik polibků na vnitřní stranu stehna, znovu jsem zavzdychala, strašně jsem se těšila až bude ve mně. Stáhl mi kalhotky a jazykem přejel přes můj vchod, pak jsem ucitila tlak v podbřišku, jak do mě vsunul prst, přidal i druhý, začal s nimi pohybovat, ale nepřestával mě lízat. Vzdychala jsem stále hlasitěji a cítila jsem, jak se ve mně hromadí vášeň a udělala jsem se mu do pusy. Rychle jsem oddechovala a věděla, že dneska to nebude jen jednou. Stáhl si kalhoty i s boxerkama, okamžitě jsem spatřila jeho macatého kamaráda a těšila se až ho do mě vrazí. Naklonil se nade mně, něžně mě políbil a otřel se svou chloubou o můj vchod. Zavzdychala jsem, už to nevydržela a boky jsem udělala pohyb dopředu a on se ocitl ve mně. Usmál se mi na rtech a začal přirážet, rukou drtil můj bok a tvrdě ho do mě zasouval. Nehty jsem mu zaryla do zad a přisála se k jeho krku. Vykouzlila jsem mu tam pořádný cuflek, ale už jsem se nestihla svým dílem pokochat, protože vzrušení, které se ve mně nahromadilo muselo ven, prohla jsem se v zádech a udělala se chvilku po něm. Ležel na mě a oba jsme se snažili uklidit zrychlený dech a splašený tlukot srdce.
Po chvíli jsme se oblékli a vrátili se zpět do centra zábavy. Adam mě nechal sedět u baru, zatímco šel vrátit zápůjčené klíče. Hned jak zmizel v davu se u mě objevil Kryštof, jak se mi později představil, kápo Adamovi třídy. Vyptával se mě na spoustu věcí kolem Adama, jestli spolu chodíme a další nesmysly. Nejdřív jsem se ho snažila jen odbýt, ale když byl stále dotěrný, řekla jsem mu, že je to snad jasně vidět, jak to mezi náma je. Ještě se se mnou chvíli bavil, když v tom se konečně vrátil Adam. Hned jak zbystřil, že se bavím s Kryštofem, přidal do kroku, postavil se vedle mě a rozzlobeně se na něj obrátil.
"Co to tady kurva nacvičuješ?!"
"No já si tady povídám s tvojí roštěnkou." zašklebil se na Adama.
"Viš co dej si vodchod!"
Kryštof už vypadal, že odchází, ale na poslední chvíli se otočil k Adamovi.
"Šuká dobře?" zasmál se.
To mě namíchlo, rozpřáhla jsem se a vlepila mu pořádnou facku.
"To si piš, že jo, a teď vodprejskni!" ukázala jsem pryč.
Kryštof chvíli vyjeveně koukal, pak se vzpamatoval, nasasil svůj úšklebek a odkráčel.
"Tak to jsem nečekal." vypadlo ze zařazeného Adama. "Ale šukáš fakt výborně, doufám, že to dnes nebylo naposled." usmál se a naklonil se ke mně pro polibek.
Ještě asi dvě hodiny jsme se bavili, dali si několik drinků a zatančili si, ale párty už se chýlila ke konci. Většina účastníků bylo očividně pod vlivem a na parketu už byly jen oblizující se páry. Adam mě doprovodil na autobus, rozloučili jsme se dlouhým polibkem, a pak už jsem odjela.
Moc děkuji za 500 reads, je to dokonalé číslo. :*
Jen si užívejte příběh dál, ať Vám dělá krásnější den a vykouzlí úsměv nejen na tváři, ale i v srdci.
Miluju Vás, čusík :3