Věnováno Kristy1691Cree
No úplně jsem ještě nepřišla na to, jak tam dát věnování, tak alespoň takhle. Přeji příjemné čtení :D
Silvestr se slavil v té hospůdce, kde jsme byli po koncertě. Přijeli jsme už dopoledne, dali si dobrý oběd a odpoledne se začali pomalu sjíždět ostatní hosté. Tomovi rodiče popíjeli kávu se známými. Se mnou a Tomem seděl u stolu Adam. Snažila jsem se na něj příliš nekoukat, protože se mi stále vybavoval nás tanec.
Bavili jsme se o všem možném. Já jsem tedy převážně poslouchala a jen občas se zapojila. Adam se ptal na mé koníčky, rodinu a spoustu dalšího. Také jsme si vyměnili telefonní čísla, i když nevim, k čemu mi bude.
Kolem šesté hodiny se podávala večeře formou švédských stolů. Všichni jsme se vydatně najedli a následovala zábava. Byly to hrané scénky s vtipným dějem. Malá hospoda se doslova otřásala smíchem. Asi po sedmi scénkách zhasla světla a začala hrát hudba. Tomáš si šel ještě pro pití, ale byl nějaký zařažený. Chtěla jsem jít tančit, ale on se k tomu neměl.
"Tak já jdu sama." oznámila jsem po ukončení neúspěšného přemlouvání. Díval se za mnou, když jsem odcházela, ale nepřidal se. Než jsem došla na parket, začala hrát moje oblíbená písnička. Tančila jsem do rytmu a vůbec si nevšímala přítomných lidí a ubíhajícího času. Po nějaké době jsem se začala rozhlížet po Tomášovi. U baru nebyl a u stolu, kde seděli jeho rodiče také ne. Zahlédla jsem ho na parketu. Dotančili jsem k sobě a nespouštějíc oči jeden z druhého tančili s ostatními. Až do půlnoci jsme nedělali nic jiného.
Asi pět minut před koncem roku jsme se všichni přesunuli ven a netrpělivě čekali na ohňostroj. Tomáš ještě zašel za svými rodiči a pro šampaňské. Po chvilce mě někdo pohladil po zádech.
"To už jsi zpátky?" zeptala jsem se sladce.
"Tak ty už na mě i čekáš?" ozval se za mnou Adamův hlas. Zaraženě jsem se otočila.
"M-myslela jsem, že jsi Tomáš." vykoktala jsem ze sebe.
"Ale prosimtě, zas tak podobný si nejsme." věnoval mi jeden dokonalý úsměv. "Sluší ti to." sjel mě pohledem. Úplně jsem na něm viděla dovětek: Ale bez oblečení by to bylo lepší. Skousla jsem se, při té představě, do rtu. Jó, taky bych tě ráda viděla nahýho. Musel na mě poznat, co si myslím, protože se naprosto perverzně usmál.
Najednou se vedle nás objevil Tom s dvěma skleničkami šampaňského. "Podívej, co jsem nám přinesl." řekl a pohlédl na Adama "Ale pro tebe jsem nevzal." dodal trochu nepříjemně. Neni blbej, viděl, jak se Adam ke mně má a i teď jsme stali poměrně blízko u sebe.
"Pět, čtyři, tři, dva, jedna!!!" zakřičel majitel hospůdky do mikrofonu. Přilili jsme si s Tomem, a pak mě chytil za krkem a zprudka políbil. Překvapeně jsem sebou cukla, až jsem vylila skoro všechno ze své skleničky. Když skončil novoroční ohňostroj, vrátili jsme se dovnitř, kde pokračovala diskotéka.
Došli jsme si ještě pro skleničku, ale u jedné jsme nezůstali. Tom nám objednal i ostřejší alkohol a já byla po pár panácích značně opilá.
Zaznělo ještě pár rychlých písniček, a pak už následovali samé ploužáky. Zatancila jsem si s Tomem tři tance a šli jsme si na chvilku odpočinout. V tom se u mě objevil Adam a požádal mě o tanec. Tentokrát jsem se jasně zeptala Tomáše. Nepříliš upřímně se usmál, ale přikyvl.
Adam mi položil ruce kolem pasu a jemně si mě k sobě přitáhl, položila jsem mu ruce na ramena. Byl krásně navoněný, měl hezky učesane vlasy a pěkné oblečení. Myslím, že tohle všechno dělal kvůli mě. Postupně si mě přitiskl až úplně k sobě a já si položila hlavu na jeho rameno. Uvažovala jsem o tom, že se mi docela líbí, ale mrzelo mě to vůči Tomovi, protože jeho opravdu miluji, ale s Adamem je to takové nové. Chtěla bych to s ním zkusit, ale nechci Tomáše podvádět a už vůbec ho ztratit.
Pozorovala jsem Adamův krk, pomalu jsem posouvala hlavu směrem k němu, až jsem se rty dotkla jeho jemné kůže, dala mu pusu a zvedla hlavu. Adam na mě udiveně koukal, ale v očích mu hořela touha. Cudně jsem sklopila zrak. Písnička skončila. Oddechla jsem si, nemohla bych být déle tak blízko u něj. Adam mi poděkoval za tanec a šel si sednout. Chvilku jsem jen stála, dívala se za ním a přemítala, jestli bych měla s Adamem něco podniknout. Ale neměla jsem čas dovést myšlenku k nějakému závěru, protože v tu chvíli ke mně přišel nějaký cizí kluk a požádal mě, jestli bych si s ním zatančila. Vůbec jsem o tom nepřemýšlela a řekla ano. Byli jsme u sebe tak blízko a já cítila něco podobného jako s Adamem. Říkala jsem si, že tohle ve vztahu prostě dřív nebo později přijde, že se mi bude líbit i někdo jiný, ale je nutné to překonat. Pokud mám o Toma stále zájem.
Dotančili jsme a já se vrátila k Tomášovi, který seděl u baru. Posadila jsem se k němu, pak jsem ho prudce objala a pošeptala mu do ucha:
"Miluju tě."
"Já tebe taky." řekl překvapeně a také mě objal. Dali jsme si drink a najednou se u mě objevil zase nějaký kluk. Byl docela hezký a zeptal se:
"Nešla by sis zatančit?"
"Ne, promiň. Já si raději zatančím se svým klukem." řekla jsem a usmála se na Tomáše. Chytil mě za ruku a odvedl na parket. Tenhle ploužák jsem si užívala mnohem víc než všechny předchozí. Tom byl jenom můj a všechny ostatní holky mi ho mohli jenom závidět.
Tak další kapitola je tu, doufám, že se líbila.
Děkuji strašně moc Kristy1691Cree, že jako jediná přidala koment, když jsem žádala vaše názory. Strašně moc ti děkuju, mocinky moc jsi mě potěšila. :*
Tak zatím a doufám ve více komentů. :D
Čusík :*