Zase v plném živlu :3

85 2 0
                                    

Posadili jsme se na pohovku v obývacím pokoji a pustili si film. Neuběhlo ani pět minut a už jsme se líbali. Navzájem jsme se svlékali a ani na chvíli nerozdělili naše rty. Obkročmo jsem si na něj sedla a začali jsme se milovat. Jednou rukou mě Adam držel za zadek a v druhé drtil můj klitoris. Vzdychala jsem mu do úst a tiskla se k němu celým tělem. Nejprve se od mých úst přesunul ke krku a hladovými polibky se posouval níž, dokud neskončil na mém poprsí. S povzdechem jsem se prohnula v zádech, zaklonila hlavu a užívala si jeho nenasytné horké rty potisknuté k mé kůži. Nechala jsem se unášet vášní a občas slastně zavzdychala. Adam přidával na tempu a já pohybovala boky proti němu. Líbal mé rty s neukojitelnou touhou, která každým dnem našeho odloučení narůstala. Na pár minut jsem se odtrhli, sedli si od sebe a hlasitě oddechovali. Abych přiznala, Adamova výdrž už mě celkem vyčerpala. Prohlížela jsem si ho a těkala očima z jedné části jeho těla na druhou. Po čtyřech jsem k němu dolezla, chtěla jsem ještě, tak moc jsem to chtěla. Oběma rukama jsem ho vzala za krkem a přitáhla si ho k sobě. Položila jsem se na záda. Adam se jen samolibě usmál, když jsem na něj roztáhla nohy. Sklonil se k mému klínu a začal posévat drobnými polibky vnitřní stranu mých stehen. Přisál se mi k levé noze a poté mě i kousnul.

"Jau!" postěžovala jsem si a při pohledu na jeho nevinný výraz se kousla do rtu.

Jazykem přejel po mém vchodu a pak zabloudil i dovnitř.

"Jo, dělej, prosím." rukama jsem mu vjela do vlasů a protlačila si jeho hlavu hlouběji do svého klína.

K jazyku přidal i prsty a mě se slastí zatmělo před očima. Cítila jsem, že už budu. Vnitřnosti se mi kroutili a dech se mi ještě zrychlil. Adam přestal laskat můj klín. Nešťastně jsem mu pohlédla do očí, jen se pousmál.

"Neboj, že bych tě nedodělal."

"J-jooo.." vydralo se z mých úst, když ho do mě narval až po kořen.

Orgasmus, který jsem předtím neprožila, se opět blížil. Rozklepaly se mi nohy a domem se rozlehly naše výkřiky, když jsem se společně udělali.

Něžně mi dýchl na krk: "Chybělas mi..."

"Ty mě taky." políbila jsem ho na tvář.

Pomalu mě opustil a dál už jsme jen seděli v obětí. Položila jsem si hlavu na Adamovo rameno a on mě začal hladit ve vlasech a pohrávat si s jednotlivými prameny.

Dokoukali jsme zbytek filmu, oblékli se a začali uvažovat, co bychom si vzali k jídlu. Ani jeden z nás od snídaně nic neměl a teď už byly tři. Udělali jsme si špagety s boloňskou omáčkou a naše společné jídlo si řádně vychutnali.

Poté mě Adam doprovodil až na nádraží. Jemně mě chytil za zadek a dlouze políbil, rukou jsem mu prohrábla vlasy a stoupla si na špičky, abych byla k němu co nejbliž. Něžně jsem si pohrávala s jeho jazykem, ale když jsme byli v nejlepším, zrovna přijel vlak. Nasedla jsem, zamávala Adamovi a dnes už naposled se na něj usmála.

Miluješ mě?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat