Kravata <3

256 9 1
                                    

Včera jsme s Tomem protančili celou diskotéku a domů se vrátili až v půl druhé ráno. 28. jsme byli doma a Tomáš si celý den stěžoval, jak ho bolí v krku.

"Asi jsem nastydl v tom kostele." mrknul na mě u oběda. Okamžitě jsem uhnula pohledem, protože jinak bych asi vybuchla smíchy.

"Možná bys neměl jezdit s námi." řekla jeho mamka.

Na druhý den bylo totiž v plánu jet do nějaké jiné vesnice, kde se konal předsilvestrovský večírek a jeho rodiče tam chtěli přespat. Tom se snažil tvářit smutně, ale řekl, že zůstane doma, aby se vykulíroval do Silvestra.

Jeho rodiče se už vypravovali, ale mě se bez něj nikam moc nechtělo.

"Možná bych tu měla zůstat s Tomášem, kdyby se mu přitížilo." řekla jsem jeho mamce, která mě chvilku přemlouvala, abych jela, ale pak souhlasila. Tomáš ležel v posteli, na krku mokrý kapesník a popíjel bylinkový čaj s medem.

"Vrátíme se někdy zítra dopoledne." řekl jeho táta, když vycházel ze dveří.

Zeptala jsem se Toma, jestli něco potrebuje a když řekl, že ne, zamířila jsem do koupelny. Když jsem se vrátila, postel byla prázdná.

"Co blbneš? Vždyť jsi nemocný!" zavolala jsem, aniž bych věděla kde je.

Vešel zpět do pokoje a byl úplně nahý. Na sobě měl jen uvázanou kravatu. Zmlkla jsem a překvapeně zvedla obočí. Kousla jsem se do rtu, při pohledu na jeho chloubou. Ještě chvilku jsem jen stála a hleděla na jeho svalnaté tělo, a pak jsem k němu přistoupila, položila mu ruce na ramena, začala ho líbat a při tom mu rozvazovat kravatu. Provlékla jsem mu ji za záda a svázala mu ruce. Opřela jsem se dlaní o jeho hruď a on se posadil na postel. Klekla jsem si před něj a zabořila hlavu do jeho klína. Jazykem jsem přejela po celé jeho délce, a pak ho zasunula do svých úst. Rychle jsem mu ho kouřila a občas ho i kousla. Vzdychal. Najednou jsem přestala.

"Gábi, prosím." zakňučel a snažil se ruce z kravaty vyvliknout.

"To se ti nepovede." zasmála jsem se a začala ho líbat.

Stáhla jsem si kalhoty a klekla jsem si na něj, kolena jsem si opřela vedle jeho boků a pomalu na něj klesla. Pohybovala jsem se stále rychleji. Tom mi polibky zasypával krk a pohybem boků mi pomáhal. Naše vzdechy se rozléhaly domem dokud jsme se společně neudělali. Únaveně jsem přelezla po posteli za něj, líbala ho na jeho svalnatých ramenou a mezitím mu rozvazala ruce. Prudce se otočil, chytl mě za boky a hladově mě políbil. Položil mě na záda a líbal mě po celém těle. Položil se vedle mě, hladil mě po břiše a po boku, byl tak něžný, až mě to dojímalo. Chytila jsem jeho dlaň a propletla své prsty s jeho.

"Jsi nádherná." zašeptal a vtiskl mi pusu do vlasů.

Moc děkuji za 200 reads. :D

Jste báječní. :*

Prosím o váš názor do komentů, byla bych moc vděčná. :)

Čusík :*

Miluješ mě?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat