Deel 48

237 7 4
                                    

Perspectief Yasmina

Het is alweer de volgende dag. Ik sta op ga douchen en doe de rest van me routine. Ik heb dit aan👇

Ik wil net me tel pakken en hoor een melding

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wil net me tel pakken en hoor een melding. Ik vraag me af wie het kan zijn. Ik doe me tel aan en zie 2 meldingen van yabir.

Yabir: heyy Yasmina
Ik kom je zo ophalen met me auto als je het wilt dan kunnen we samen naar school

Shit wat moet ik aan saad enz vertellen. Ik pak me tas en loop de trap af ik zie saad en ik denk na of ik het hem moet zeggen.

Yasmina: Saad een vriendin komt me zo ophalen met auto dus je kan vandaag met habib alleen gaan.

Saad: hmm vriendin?

Ik kleurde rood en keek weg

Saad: jaa is goed wij gaan wel nu dan

Saad en Habib liepen de huis uit en ik appde yabir met dat ik al klaar stond. Na 2 minuten kreeg ik een appje terug met dat hij voor de huis staat. Ik loop naar buiten en zie hem daar in zijn auto.

Perspectief Yabir

Ik sta voor de huis van yasmina. Ik hou echt van haar maar zij ziet me sws als een goeie vriend. Ik zie yasmina uit haar huis lopen. Ze had best wel een blote outfit aan. Gaat ze echt zo naar school dacht ik bij mezelf. Ze loopt naar me toe en geeft een knuffel. Ze ziet dat ik een beetje boos kijk wat ik zelf niet door had.

Yasmina: wrm kijk je boos?
Yabir: owh kijk ik boos sorry
Yasmina: sorry voor wat?
Yabir: had niet door dat ik boos keek

Ik wou net de auto starten maar ik kon het niet volhouden en moest het gewoon zeggen.

Yabir: ga je echt zo naar school?
Yasmina: ja hzo?
Yabir: is dat niet een beetje te bloot
Yasmina: sinds wanneer bepaal je wat ik draag?!

Ik zag aan haar dat ze boos werd en starte de auto. Waarom doe ik eigenlijk zo ze houdt niet eens van me en ziet me gewoon als een goeie vriend en nu verpest ik het door dit. Na een paar minuten waren we aangekomen bij school. Ik stapde uit en deed de deur voor haar open. We liepen de schoolplein op en een jongen kwam onze kant op lopen. Hij liep naar yasmina toe en zei: Dame mag ik je snap? Je bent wel echt mooi. Yasmina keek me aan. Ik keek weg kon dit niet aanzien.

Perspectief Yasmina

Net toen ik in de auto van yabir stapde hij keek opeens boos. Ik vroeg hem waarom maar hij zei me niet. Daarna hij zegt wat je aan hebt is te bloot. Wat denkt hij wel niet, hijs me vader niet. Hij ziet me als een goede vriend terwijl ik echt veel van hem houd en dan nu wilt hij als een goede vriend bepalen wat ik aandoe. Hele weg was het stil. Aangekomen bij school liepen we naar de schoolplein en kwam een jongen me richting oplopen.

Jongen: heyy dame, mag ik je snap? Je bent wel echt mooi

Ik keek yabir zijn kant op en zag dat hij wegkeek. Het boeit hem ook gewoon niet.

Yasmina: sorry nee geef niet zomaar mensen me snap.

Hij kwam dichterbij en trok aan me arm

Jongen: als je je snap niet geeft dan ga ik je laten zien wat je me wel kan geven.

Bam en hij viel op de grond. Yabir sloeg hem mee een vuist heel hard op zijn gezicht. De jongen bloedde helemaal.

Yabir: yassir blijf van haar af of je weet wat er gaat gebeuren.

Zij hij heel boos. Ik zag dat hij heel woedend was zijn armen waren allemaal aangespannen en je zag zijn kaaklijn helemaal wat echt cutee was. Hij liep boos weg en ik ging achter hem aan. Ik trok aan zijn arm en vroeg waar hij naartoe gaat.

Yabir: Yasmina laat me even kan dit allemaal niet aan
Yasmina: wat kan je niet aan?
Yabir: dit allemaal!
Yasmina: wat bedoel je?

Ik zag hem snel weglopen naar de park en hij zat daar op een bankje met zijn hand op zijn voorhoofd. Ik besloot naar hem toe te lopen.

Yasmina: Yabir vertel me waar mee je zit

Hij keek me aan en kreeg een smile voor paar seconde op zijn gezicht en het veranderde snel naar pijn en woede. Ik kreeg een traan op me gezicht ,omdat ik dit niet aan kon zien. Omdat ik van hem hou, wil gewoon dat hij altijd blij is. Yabir zag me tranen en hield me kin vast en veegde me tranen weg en trok me in een knuffel.

Yabir: waarom huil je?
Yasmina: gewoon kwam opeens
Yabir: isgdd

Hij trok zich weer los en ging weer op de zelfde houding zitten. Ik wil hem gwn nu echt knuffelen maar is beetje raar als ik dat ga doen.

Yabir: ik kan dit allemaal niet aan
Yasmina: wat kan je niet aan
Yabir: me liefde voor jouw

Hij keek me in me ogen aan en kwam dichtbij we waren 2cm van elkaar. Ik deed me ogen dicht en hij zoende me ik ging er in mee. Na paar seconde hij liet los en knuffelde me.

Yabir: ik hou echt veel van je
Yasmina: ik ook van jouww
Er kwamen allemaal tranen uit me ogen door blijheid. Na paar minuten besefde ik dat we allang op school moesten zijn en we alle lessen hebben gemist. Shit me ouders zouden echt boos zijn.

Yabir: wat is er gebeurd je bent zo bezorgd.
Yasmina: ik moet denk ik naar huis we hebben alle lessen gemist.
Yabir: geen stress komt goed.
Yasmina: nee niks komt goed

Ik wou opstaan maar yabir trok me op zijn schoot.

Yasmina: wat doe je?

Hij trok me en zoende me wild en ik ging erin mee. We stopte voor het verkeerd uit liep. Ik keek in zijn ogen en hij in de mijne. Hij pakde me hand en kusde het.

Yabir: ik hou van je echt yasmina geloof me heb me nog nooit zo gevoeld bij iemand.

Ik keek hem in zijn ogen aan en er kwamen tranen van blijheid ik knuffelde hem en na paar minuten liet ik los door een bekend stem achter mij...

Vergeet niet te stemmen?

En wie zou er nou achter hun zijn?

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu