Deel 37

319 16 1
                                    

De gang van samirs vriend heeft allemaal mensen gebeld zodat we een grotere groep worden en saad snel kunnen vinden. Ik zelf denk dat het me vader is en vraag aan de boys of ze kunnen opzoeken waar de pand van me vader is zodat we kunnen vinden. Na een paar minuten schreeuwt een jongen ik heb het adres ..... nummer 14. Iedereen stapde in hun autos en we reden naar daar. Ze gingen allemaal opsplitsen en sloegen de deuren open en iedereen had wapens bij zich. Er werd geschoten op elkaar en ik liep sluw naar binnen waar ik saad op een stoel zag. Ik voeld iemand me vast pakken van achter en zag Quinten. Wat doet hij hier? Hij pakt me ruw vast en wilt me in wikkelen ik ging tegen stribbelen. En hij binde me vast ughh. Hij zette een bom op mij dat over 1 uur zou ontploffen. Alle boys probeerde me te helpen maar als ze 1 fout maken was het game over. Ze belde iemand die goed met bommen was en die kwam en maakde die bom gelukkig los. Ik zag iemand vanaf de hoek stiekem meekijken en ik zag firdaous en daar achter stond rania toen ze mij zagen kijken rende ze hard weg. Wat doen hun hier. Me stress werd hoger en ik viel flauw ze brachten me naar de ziekenhuis. Hun gingen weg daarna en een paar jongens lette op me daarna.

Perspectief imran

Ik en de boys zochten naar mijn en zainab hun vader hun staan achter dit. We hebben hun na paar uur gevonden en er was een hele gevecht. Ik wou quinten in elkaar slaan tot ik een kogel voel in me schouder en bamm ik viel op de grond alles storte in het werd zwart. Ik werd naar de ziekenhuis gebracht want hoorde allemaal dokters enzo praten. Ik kan me ogen niet openen. Een vrouw zei tegen een jongen hij ligt in coma. Wow ik lig in coma! Shittt ik wil nu opstaan maar het lukt niet! De vrouw zegt dat ik 60% kans heb om dood te gaan. Ik hoor zainab huilen maar neee ik ga niet dood! Ik blijf levend! Wil ik schreeuwen maar het lukt niet!

Nieuw deel !
Blijf stemmen!

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu