Deel 49

247 9 2
                                    

Het was saad en habib. Shit ze hebben me gezien. Ik stond op en deed alsof er net niks gebeurd was. Saad trok me terug en zei je gaat ons nu eerlijk vertellen wat er tussen jullie is. Ik zag dat zijn kaaklijn spande en hij keek echt boos. Yabir stond op en pakde me hand vast en zei ik hou van haar saad. Ik maak geen grappen en ben serieus met je zusje. Saad keek mij aan en weer hem. Hij liet me los en liep naar yabir en gaf hem een vriendelijke knuffel. Yabir keek me geschrokken aan en ik hem. Saad liet los en zei als je me zusje pijn doet ga je nooit meer kunnen lachen. Yabir lachde en zei nee kom goed ga der nooit pijn doen. Ik werd rood idk wat deze jongen allemaal met me doet maar alleen zijn lach maakt me al aan het blozen. Saad en habib liepen weg want ze moesten naar een afspraak. Ik was nog rood en yabir trok me naar zich toe. Niet blozen prinsesje zei hij lief. Ik bloosde nog harder dan net. Hij gaf me een kusje op me wang en we liepen terug naar school. Op school is er verder niks gebeurd.

Thuis aangekomen legde ik me tas op tafel en zag me moeder eten maken. Salam zei ik tegen der ze draaide om en lachde naar me walaikumsalam schat hoe was school vroeg ze lief. Enige wat ik voor me zag was yabir ik kleurde rood en ze liep naar me toe. Schat waarom ben je rood? Zei ze bezorgd. Ik bewoog snel heen en weer met me hoofd en zei snel er is niks en ging naar me kamer. Ik besefde me toen pas dat ik me telefoon op tafel heb gelaten beneden shit. Ik liep snel de trap af en zag me telefoon niet meer op tafel shit waar heb ik het gelegd. Mama heb jij me telefoon gezien. Ze liep naar me toe en gaf me telefoon aan me zo te zien had zij het. Uhm wies yabir vroeg ze bezorgd. Mama het is een goeie vriend hoezo? Ze liet me snel een berichtje zien met waar in staat zina meld me als je thuis aangekomen bent. Shit ze weet nu alles. Breng hem morgen naar huis ik wil hem even spreken zei ze beetje boos. Ik knikde en liep weg shit wat moet ik tegen yabir nu zeggen. Ik app hem wel nu gelijk!

Yasmina: ik ben goed thuis aangekomen dankjewel voor je lieve appje

Habib: hmdl , kom je zo samen naar buiten?
Yasmina: kan niet me moeder weet alles over ons ze wilt je morgen spreken!

Habib: komt goed zina geen stress ik kom morgen gwn na school gelijk met je naar huis. Ik hou van je onthoud dat❤️

Yasima: hou ook van jouw isgd❤️

Oke heb dan dit ook geregeld maar papa dan als hij er achter komt is het gwn hel hier in huis denk ik dan weet echt niet hoe hij erop zou reageren. De deur ging rustig open en daar zie ik hem dan waar ik bang voor was. Wat mag ik nii weten vroeg hij streng. Niks was aan het oefenen voor zo een oefenstuk voor school zei ik snel. Hij knikde en liep weg wjw vandaag is echt rare dag. Moet gewoon even rusten en hopen dat morgen goed gaat komen!

Vergeet niet te stemmen!

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu