Ik zat op de bank en dacht na over de tijd toen imran me hand ging vragen. Mijn moeder zei dat ik ja moest zeggen anders komen we in de problemen en ik wil weten waarom en ik vroeg aan imran. Imran zei prc wat jouw moeder tegen jouw heeft gezegd zei mijn moeder ook tegen mij maar ik weet nog steeds niet waarom ik wil wel een keer gaan vragen ik ben vandaag vrij dus kom vandaag hun uitnodigen naar ons huis. Ik belde mijn moeder op en hij zijn moeder ze zeiden dat ze komen ik maakte wat eten en imran ruimde het huis op. Imran helpt mij altijd met het huishouden ik hou echt van hem en ben blij dat ik met hem ben getrouwd ookal was dat om een reden ik wil het reden wel weten. De bel ging mijn ouders waren gekomen ik zei Salam tegen hun en ze kwamen binnen en gingen op de bank zitten ik gaf saad in hun handen en saad is nu al 5 maanden en heel erg gegroeid mijn ouders hadden kadootjes meegenomen voor hem en het waren hele leuke outfits. En ze hebben een vis knuffeltje gekocht omdat iedereen hem vislip noemt😂 ik deed de deur open voor imran hun ouders en hun kwamen binnen we gingen nog praten enzo. Onze ouders weten niet dat we ruzie hebben gehad en dat ik uit het huis ben gegaan ,maar dat hoeven ze natuurlijk ook niet te weten! We gingen nog wat praten na een paar uurtjes begon ik te praten over de handvraging en trouwfeest enzo mijn moeder en zijn moeder keken elkaar verbaasd aan na een paar uurtjes zeiden ze ZAINAB & IMRAN mogen we jullie kamer zien en ze zeiden jullie allebei mee graag. Ik dacht oke wat wilt ze nu? We liepen naar de kamer mijn moeder en zijn moeder gingen op de bed zitten en zeiden niet over dat probleem praten ik en imrans moeder hebben het geheim gehouden voor jullie. Imran moeder zei ja en als jullie vader der achter komt zijn wij dood! Mijn moeder begon te praten en zei oke dus toen we klein waren hebben we veel slechte dingen gedaan. we gingen bijvoorbeeld alcohol drinken, sigaretten roken naar shisha lounge enzo. Maar toen hadden wij 2 jongens ontmoet hun namen zijn yassir en tarik we waren in love! Maar toen bleek het dat ik zwanger was van yassir en imrans moeder van Tarik en jullie zijn dus de kinderen van yassir en Tarik! Ze hadden gezegd dat als jullie twee niet met elkaar trouwen dat hun dan naar jullie vader zou gaan en het zou zeggen en dat hij ons leven gaat verpesten dus daarom zijn jullie met elkaar getrouwd en gellukkig zijn jullie gelukkig met elkaar! Na een uur gingen ze weg ik zat met imran op de bank. Ik zei tegen hem dus we hebben een andere vader en de mannen dje met onze moeders wonen zijn niet ons vader. Ik ging op imrans schoot zitten en knuffelde hem en kreeg tranen hij troosde me en zei dat alles goed komt! Ik geloof in hem dus ging ik meteen slapen en hij ook. Ik was echt moe door al dat koken en opruimen. Maar ja ik ga nu slapen!
Goodnight🌙❣️
JE LEEST
Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)
Roman d'amourIk ben zainab (17 jaar oud) Ik woon in Nederland ( Amsterdam) Ik word uitgehuwelijkt aan imran mijn klasgenoot en we zijn vijanden van elkaar. Ik wil echt niet maar moet van mijn ouders! Maar ben ik gelukkig na de huwelijk? Een tip begin stuk is he...