Het is al een jaar verder onze baby is nu 1 jaar er word geklopt op de deur dus ik loop naar de deur om te kijken wie het is. ik zie Quinten daar en groet hem hij komt naar binnen en ik vroeg hem van waar hem jij mijn adres! Van ergens lieve schat zei hij imran hoorde dat en kwam naar ons toe hij zei wat zei je tegen haar je mag haar geen lieve schat noemen ja zei is mijn vrouw quinten zei wat ik ze jouw vrouw dat wist ik niet !
Imran: hoezo moest je het dan weten
Quinten: omdat ik met je vrouw heb en ze mijn vriendin is
Imran keek me boos aan en ik begon te schreeuwen sinds wanneer had ik met jouw rare chappie ik heb je maar 1 keer in de fucking supermarkt gezien
Quiten: helemaal niet ik zie je elke dag in de middag je komt naar mijn huis en we doen wat in bed!
Imran: wat!!! Zainab wat leg me uit wat hier aan de hand is!Ik moest echt huilen en wist niet wat ik moest doen imran geloofd mij niet en quinten komt hier allemaal leugens vertellen sws is hij een van die vriendjes van ranya en firdaous. IK WEET ZEKER!
Zainab: ga nu meteen uit ons huis!
Quinten: oke dus je wilt zo doen!Hij liep weg en deed de deur kei hard dicht ik moest huilen en ging op de bank huilen imran kwam naar me toe en sloeg een klap op mijn gezicht
Zainab: HZO SLA JE ME
IMRAN: HZO MOET IK JE NIET SLAAN A HOER
ZAINAB: WAT NOEM JE ME EEN HOER
IMRAN: JA JIJ GAAT TOCH MET ANDERE JONGENS IN BED!
ZAINAB: HELEMAAL NIET WAT DENK JIJ WEL GELOOF JE HEM
IMRAN: JA HZO ZOU IK HEM NIET GELOVEN JE WOU AL NIET MET ME TROUWEN DUS HEB JE DIT GEFLIKT
ZAINAB: JE BENT ECHT GEK IN JE HOOFDHij trekde aan me arm en trok me naar de kamer en hij zei pak je spullen en ga uit mijn huis ik hoef je niet in mijn huis ik pakde mijn spullen uit woede en sws ga ik de kind meenemen maar hij zei nee het is mijn zoon saad gaat niet met jouw mee hij moet niet slechte dingen van zijn moeder leren en hij trok saad uit mijn hand ik moest huilen en ging uit huis met mijn spullen ik wist niet waar ik naar toe moest dus ik ging in de auto overnachten totdat de politie kwam en me een waarschuwing gaf ik had gelukkig geld bij me dus ik besloot om te verblijven in een hotel. ik reed huilend naar het hotel en vroeg aan de balie voor een 1 persoons kamer ze zei nee sorry er zijn geen kamers beschikbaar. dus reed ik naar een ander hotel en die had gelukkig wel een kamer beschikbaar. de kamer was ruim groot en mooi ,maar ik moest denken aan saad en waarom imran mij niet geloofde ik ging hem toch ook geloven toen ranya kwam zeggen dat ze zwanger was ik moest huilen en huilen. En zo ging het de hele nacht verder....
JE LEEST
Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)
RomanceIk ben zainab (17 jaar oud) Ik woon in Nederland ( Amsterdam) Ik word uitgehuwelijkt aan imran mijn klasgenoot en we zijn vijanden van elkaar. Ik wil echt niet maar moet van mijn ouders! Maar ben ik gelukkig na de huwelijk? Een tip begin stuk is he...