1 maand verder

517 20 4
                                    

Het is alweer een maand verder en er is niks gebeurd tot nu toe 0 berichten of briefjes van die anonieme persoon ontvangen en dat vind ik ook beter maar ook raar. Straks zijn mijn kinderen echt in gevaar ik moet eigenlijk niet aan stressen de 2de kind kom der bijna aan dus vandaag heb ik een gender reveal . Dunyaa weet al of het een jongen of meisje is en wij niet. Ik wil het wel heel graag weten! Imran is al naar werk gegaan en hij komt om 15:00 naar huis zodat hij bij de gender reveal is. Ik ga nu even snel naar de stad en ga wat kleding kopen. Ik loop in de bijenkorf en zie een hele mooie jurk van chanel en voor saad zag ik een mooie deftige pak die ze toevallig ook voor mannen hadden dus heb ik voor saad en imran dezelfde gehaald. Ik liep naar de kassa en rekende af totdat ik de wagen wou omdraaien en quinten daar zag met ranya wat hebben die twee nou. Ik besloot snel wegtelopen zodat ze me niet zien totdat ik tegen firdaous aan kwam en ze begont te lachen nou nou wie hebben we hier zainab met der kleine baby. Owh en der komt der nog 1 aan HAHAH. Ik gaf der een vieze blik en liep snel weg. Ik voelde haar blik nog een paar seconden gericht maar liep zo snel mogelijk uit de winkel en besloot meteen naar huis te gaan. Thuis aangekomen pakde ik me telefoon en zag een berichtje van wie zou het zijn? Omg anoniem weer.

Heyy zainab
Lang niet gesproken! Maak je maar geen zorgen binnekort ga je me vaker spreken en huilen tot je dood. HAHAH
Xxx anoniem

Ik legde me telefoon neer en een traan verlaatte me ooghoek. Wie tf zit er nou achter me aan en hoezo wat heb ik diegene aan gedaan. Ik hoorde de deur open gaan dus veegde snel me tranen weg. Ik keek op en ik zag imran hij kwam naar me toe en gaf me een lange knuffel en een kusje. Soms lijkt het echt alsof ik heb na 5 jaar weer zie. Ik hou zoveel van hem. Hij liep naar de keuken en warmde eten op en ik gaf zijn chique pak voor de gender reveal en ik liet ook die pak van saad zien en hij begon te lachen. Imran liep naar boven en ik ging ff snel douchen.

Perspectief imran

Ik liep naar boven om me chique pak even te passen maar merkde dat de stropdas der nii bij pasde en ging ff naar beneden want daar is een la met alle mooie stropdassen van mij. Ik deed die la open en zag opeens iets. Wat mij echt boos maakde.

Nieuw deeltje
Ik probeer nu meer delen te posten voor jullie
Nieuwe deel na 10 stemmen dus vergeet niet te stemmen. En dankjewel voor de 3 duizend lezers!

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu