Deel 51

191 4 0
                                    

We kwamen aan bij me huis ik stapde af en daarna jabir. Ik liep rustig naar de deur en jabir stond achter me. Ik belde aan en me vader deed open. Ik wou omkeren tot hij zei yasmina wacht mama heeft me alles verteld ik doe niks. Alsnog voelde ik een gekke spanning en probeerde me in te houden. Jabir gaf me vader een vriendelijke hand en mannelijke knuffel. En we gingen naar binnen. Mijn moeder kwam ook aan in de woonkamer en keek me aan van komt goed. Mijn vader en jabir kregen zo te zien een goeie band ze praatte over van alles was echt blij om dat te zien! Uit het niets kwam saad binnen hij zag jabir en groette hem met een knuffel. Mijn vader keek echt van kennen jullie elkaaar saad zei snel is een goede vriend van me. Me vader knikte.

Uiteindelijk zei me vader yasmina kom is. Ik liep rustig naar hem toe. "Is dit wat jij wilt is hij het" zei hij rustig. Ik keek jabir aan en knikte jaa er kwam een traan uit me ooghoek zonder dat ik het wist. Ik veegde het snel weg en keek weer serieus. Jabir begon opeens te praten " ik weet dat we nog jong zijn maar zou ik uw dochters hand kunnen vragen, mijn ouders komen dan dit weekend langs als u dat goed vindt" me pa keek me aan en ik naar hem "uhm jaa isgd" zei hij. Ik kreeg een glimlach en keek naar jabir ik zag ook een grote glimlach op zijn gezicht.

 Ik kreeg een glimlach en keek naar jabir ik zag ook een grote glimlach op zijn gezicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is jabir voor als jullie jullie afvroegen hij is 20

Perspectief jabir

Ik ga eindelijk haar hand kunnen vragen. Ik durfde het niet te zeggen omdat we jong zijn. Maar ik dacht laat me vragen heb mezelf ff geblufd. Maar ben zo blij ik hou echt veel van haar. Heb ooit van een ander meisje gehouden maar dat meisje heeft me verlaten omdat ik niet goed genoeg voor haar was of ik weet het niet ze heeft me nooit verteld ze is gewoon weg gegaan. Ik hoop dat yasmina dat niet bij me doet. Ik ben net weg van haar huis en ga nu naar me ouders om het ze te vertellen. Ik kom aan daar en zet me scooter aan de kant en ik kom binnen. Ik zie een famillie daar zitten met een meisje rond mijn leeftijd ze kijken me allemaal aan en me vader staat blij om jabir mijn jongen zegt hij en geeft me een knuffel. Ik groette iedereen en ging zitten ik zie uit het niets een appje van yasmina met ik hou echt veel van je❤️. Ugh wat doet dit meisje met me. Ik deed me telefoon weg en praatte met het bezoek uit het niets beginnen onze vaders met jabir leer deze meisje kennen en mischien word het wel wat en is er een bruiloft binnen kort. Ik dronk op dat moment water en alles spuugde ik eruit. Wat? Zei ik geschrokken. Ze keken me allemaal geschokt aan ik liep boos naar me kamer en deed het dicht ben echt klaar met iedereen ik ga weg van hier. Ik pakde me spullen in en ging naar een mattie van me. Ik blijf wel paar dagen daar tot ik afgekoeld ben want wie is die kkr meisje die ze nu voor me willen. Ik wil alleen yasmina!

Vergeet nii te stemmen!

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu