Deel 41

346 10 9
                                    

Perspectief samir

De politie kwam binnen en arresteerde iedereen. Ik ben ook vrij. Ik liep naar meryem en knuffelde haar dood. Ze had alleen maar wonden op der lichaam.

Samir: schat wil je naar de ziekenhuis. Je hebt erge wonden.

Meryem: n..eee h.. oef..ft n..ie..tt (zei ze trillend)

Ik tilde der op en bracht der meteen naar het ziekenhuis ,want het moet wel. De dokter zei dat ik me geen zorgen moet maken en dat ze binnen een week beter gaat worden en de wonden gaan verminderen. Alleen ik moet bij der blijven deze hele week 24 uur ,want er kan van alles gebeuren en dat wil ik niet. Ik belde imran en zainab op en vertelde hun alles. Ze kwamen ook meryem bezoeken en gingen daarna weg want ze hebben dunyaa nog steeds niet gevonden.

Perspectief imran

We hebben dunya nog steeds niet gevonden. Ik zie hoe zainab bezorgd is over haar. Ik snap het wel het is haar beste vriendin. Ze kennen elkaar al heel lang en ze houdt echt van der. De politie helpt ons ook met het vinden van dunya gelukkig. Zainab heeft net de nummer doorgegeven van dunya zodat ze de nummer kunnen tracken. Ik en zainab staan nu te wachten in zo een zaal tot de politie komt. Een politie agent kwam opeens uit de kamer en zei we hebben gevonden waar dunya voor het laatst was met haar telefoon, we sturen een paar politie agenten met jullie mee voor de veiligheid. Zainab en ik bedankte de agent en gingen meteen naar de locatie. We belde achraf op zodat hij mee kon hij
Is sinds dat dunya vermist is heel erg in schok en zwak geworden. De dokter zei dat als het zo door gaat het heel gevaarlijk kan zijn. We belde hem op en hij ging mee.

Aangekomen bij de locatie

De locatie zag er heel afgelegen uit.

Perspectief dunya

Ik zit al paar dagen vast op een afgelegen plek. Ik kreeg nauwelijks wat te eten en ben echt veel afgevallen. Steeds kwamen jongens in de kamer en zeiden dingen tegen elkaar ik kon niks horen omdat ik veelste zwak ben. Ik hoorde opeens een deur open knallen en allemaal pistool schoten. De politie kwam binnen en Omg achraf 🥺😭 ik heb hem zo erg gemist en wow hij ziet er echt zwak uit. Wanneer hij mij ziet rent hij naar me toe kapot cutee van hem🥺. Hij maakde me los en nam me mee naar buiten. Ik zag imran en zainab ook en hun helpde de politie om mensen op te pakken. Ik en achraf liepen naar de auto en gingen in de auto zitten en praten. Ik vroeg hem waarom hij zo zwak is enzo en hij legde me uit. Besef hoe veel hij van me houdt🥺 na een paar min hoorde ik getik in de auto als een soort alarm. Ik keek om me heen en de deur van de auto ging niet open. We schreeuwde om hulp maar niemand kon wat horen omdat de auto geluid dicht is. Daar zaten we dan in een dichte auto en een rare alarm.

Sorry mensen had het echt druk met school. Maar hier weer een nieuw deeltje ik ga proberen nog meer te plaatsen❤️ MAAR VERGEET NIET TE STEMMEN!

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu