Perspectief yasmina
Ik deed de deur open en yabir keek me met open mond aan. Ik zei als grap doe je mondje dicht voor er vliegen komen. Ik liet hem binnen want moest nog een paar dingen pakken enz. Hij kwam in de woonkamer zitten en keek rond.
Yabir: woon je hier alleen?
Ik: nee woon met 1 broer en een broertje en me ouders
Yabir: Thats a big fam zei hij lachend
Ik: hoeveel broertjes en zusjes heb jij
Yabir: ik ben enigst kind en woon met me ouders
Ik: owh gezelligIk pakte me spullen en gaf een sein dat we kunnen gaan. Onderweg was het stil en akward. Ik onderbrak de stilte met: waar gaan we naartoe?
Yabir: ik weet niet heb je honger dan neem ik naar de lekkerste restuarant
Yasmina: jaa isgdd maar ik trakteer he
Yabir: hmm nee ik ben een jongen dus ik trakteer anders pak ik schandeIk keek hem aan en begon te lachen. Ik krijg een vertrouwd gevoel wanneer ik met hem ben ik weet niet waarom en hoe. We stapte uit en ik zag alle boys daar naar me kijken. Ik keek naar beneden en liep verder. Na het eten besloot ik naar huis te gaan , want kreeg een appje dat me ouders thuis zijn. Yabir bracht me naar huis en gaf hem een afscheidsknuffel en ging naar binnen. Gelukkig zag niemand me met hem. Thuis is er verder niks gebeurd en ging ik slapen.
Perspectief yabir
We gingen naar de restuarant en ik zag bijna alle boys naar haar kijken. Ik voelde mezelf jaloers worden maar idk waarom. Heb me echt nog nooit zo gevoeld voor een meisje maar het zijn zowiezo geen feelings nee dat gaat te snel. Ik bracht haar naar huis en ze gaf me een knuffel ze rook gwn zo lekker nii normaal gewoon. Wou der niet loslaten maar ze liet los gaf me een glimlach en liep weg. Ik ging weet terug naar huis en ging slapen was echt moe.
Vergeet niet te stemmen!
JE LEEST
Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)
RomanceIk ben zainab (17 jaar oud) Ik woon in Nederland ( Amsterdam) Ik word uitgehuwelijkt aan imran mijn klasgenoot en we zijn vijanden van elkaar. Ik wil echt niet maar moet van mijn ouders! Maar ben ik gelukkig na de huwelijk? Een tip begin stuk is he...