ᕼET is maandag ochtend ik ben al inmiddels 4 maanden zwanger. ik ga naar buiten om boodschappen te doen. Aangekomen daar zag ik ranya en firdaous weer en ze deden geheimachtig dus ik liep weg ik ging eerst naar de albert heijn opeens komt er een jongen tegen me aan hij zei owh sorry jonge dame ik zei maakt niks uit en wou weg lopen tot hij zei hoe heet jij? Ik zei hoezo wil je dat weten.
Jongen: gewoon ik wil je naam graag weten
Zainab: oke mijn naam is zainab en wat is jouw naam ?
Jongen: mijn naam is Quinten
Zainab: oke mooie naam
Quinten: van jouw is nog mooier schatje
Zainab: pardon wie noem je schatje
Quinten: jouwHij keek me flirterig aan en ik liep snel weg hij was een rare jongen ik liep naar de Kruidvat en zag ranya en firdaous lachen ik liep weer weg ik heb een paar dagen geleden mijn rijbewijs gehaald en heb ook een auto dus ik liep naar mijn auto totdat ik zag dat quinten voor mijn auto stond en met iemand aan de telefoon zat te praten ik wachte tot hij weg ging en liep naar mijn auto later toen ik thuis kwam ging de bel ranya kwam binnen en zei hey lieve schat ik zei je toch hou je mannetje bij je!
Zainab: wat bedoel je!
Ranya: owh is imran thuis?
Zainab; nee en hoe weet je zijn naam
Ranya: dat kom je wel later achter ik kom morgen ochten weet zeg tegen imran dat ik langs kwam
Zainab: maar.....
Ik wou nog iets zeggen maar ze deed de deur dicht en liep weg er lopen nu 10000 vragen in mijn hoofd hoe kent zij imran? Hoe weet ze waar ik woon? Wat is er gebeurd? Maar ik dacht er niet meer aan en liep naar de woonkamer en viel op de bank in slaap na een paar minuten werd ik wakker omdat ik een hard geluid buiten hoorde en maakde snel eten voor hem ik besloot om kip in de oven te doen en patat en salade der bij te maken. Want ik had echt geen zin om iets moeilijk te maken en ik heb al helemaal geen zin in hem. Ughh wat wil ranya zeggen en wat verbergt ze denk ik weer maar het gaat gewoon niet uit mijn hoofd en ik krijg der gewoon erge stress van maar het is ook niet goed voor mijn zwangerschap!Hebben imran en ranya iets te verbergen voor zainab? Of bedenkt ranya zomaar iets om hun uit elkaar te halen!?
Nu begint het spannend te worden wie wilt een nieuw deel bij 5 stemmen het vervolg van dit deel!❤️
JE LEEST
Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)
RomanceIk ben zainab (17 jaar oud) Ik woon in Nederland ( Amsterdam) Ik word uitgehuwelijkt aan imran mijn klasgenoot en we zijn vijanden van elkaar. Ik wil echt niet maar moet van mijn ouders! Maar ben ik gelukkig na de huwelijk? Een tip begin stuk is he...