Ongeluk💔

1.5K 52 1
                                    

En toen... kwam ik tegen een auto aan ik zag helemaal zwart en werd bewusteloos!

Perspectief imran

Ik zat thuis tv te kijken totdat ik een telefoontje van dunya kreeg ik dacht wtf hzo belt ze mij en nam op ik zei :Wat is er?
Dunya: rustig hoor
Imran: oke zeg dan
Dunya : je vrouw ligt in het ziekenhuis
Imran: WAT!!
Dunya: echt wollah

Wejoww mijn hart ging te keer en hangde op ik was zo in schok ik moest huilen ik weet niet ik voelde pijn van binnen. Ik hangde op en rende naar de auto toen ik bij de ziekenhuis aankwam zag ik dunya ze zei hzo ben jij nou zo erg in schok vind je der nu leuk in mij zelf dacht ik vind ik haar leuk? Maar dacht niet verder na en ging naar binnen om te kijken hoe zainab is ik pakte haar hand vast en zei alles komt goed en ik kreeg een traan en zainab veegde die weg van me en raakte mijn gezicht aan en ik deed mijn hand op der hand. Vlgms ben ik in Love😍 en heeft dunya gelijk! Maar ik ga niet tegen zainab zeggen sws vind ze mij niet leuk en haat ze me.

Perspectief zainab

Ik werd wakker en zag imran voor me hij pakte mijn hand en ik zag tranen dus veegde ze weg en deed mijn hand op zijn gezicht hij deed zijn hand erop maar ik weet niet ik kreeg een raar gevoel in me ik denk dat ik hem leuk begin te vinden!
Na een tijdje kwam de dokter en zei dat alles goed met mij gaat en dat ik naar huis mag gaan dus imran pakte mij op en zette mij op de rolstoel en bracht me naar de auto hij zorgt echt goed voor me! Thuis aan gekomen zei ik tegen hem je zorgt echt goed voor me
Hij zei natuurlijk ik ben je man en ik ben verantwoordelijk voor jouw en ik wil dat er nooit iets met je gebeurd! Ik zei dankje ❣️ en we kregen oog contact van ongeveer 2 min totdat ik een snap kreeg en ik begon meteen te zeggen ik heb honger kom domino pizza bestellen hij zei is goed en we bestelde domino pizza en keken film. En ik viel in zijn armen in slaap en hij ook. In de ochtend stond ik op en zag ik dat ik in zijn armen lag en ging meteen ontbijt maken voor hem en mij. En gingen ontbijten na dat gingen ik en dunya shoppen.

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu