The suprise

571 25 2
                                    

Er is gebleken dat ze ........

Er is gebleken dat ze zwanger is Gefeliciteerd.
Ik keek imran aan en hij mij en we knuffelde elkaar. We krijgen onze 2 de kind omg. Ik kreeg tranen in mijn ogen van blijheid en imran was zo blij kon je merken aan zijn gezicht. Imran pakde mijn hand vast en zei ik hou van jouw mijn schat. Je hebt mijn leven veel beter gemaakt en je bent mijn world😍 ik vind hem ook de beste man ter wereld en dat weet hij ik gaf hem een kusje en ik mocht eindelijk naar huis de dokter gaf me een blaadje met wat ik wel en niet moet eten en dat ik een paar medicijnen moet innemen zodat ik niet weer zo net als vandaag flauwval. Onderweg zei ik tegen imran kom naar je ouders hun huis en daarna naar mijn ouders. En dan vertellen we hun het goeie nieuws en we moeten saad toch al ophalen van je ouders hun huis. Hij knikte en we reden daarnaar toe. De moeder van imran deed de deur open en gaf me een dikke knuffel en we liepen naar binnen waar we aan zijn ouders vertelde dat ze voor de 2de keer oma en opa. Ze werden blij en gaven me een knuffel. we bleven ongeveer een uur en ik knuffelde saad de hele tijd , want ik misde hem echt. We gingen nog snel naar mijn ouders en vertelde hun ook ze waren echt blij voor me. Daarna gingen we naar huis en keken een film. En gingen daarna slapen ,want ik was echt moe.

Weer een nieuw deeltje
Ff snel geschreven
Goal: 7 stemmen♥️

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu