Deel 19

702 30 2
                                    

Het is de volgende dag ik zit in het hotelkamer en ik moet steeds denken aan saad en imran. Ik dacht er aan om naar huis te gaan en imran te vragen hzo hij mij niet geloofd. Dus ik stapde in de auto en ging rijden naar huis. Thuis zag ik dat saad zat te huilen dus ik pakde hem op en gaf hem wat melk imran was in de douche dus ging ik op de bank zitten na een paar minuten kwam hij naar beneden en zag mij en zei WAT DOE JIJ HIER! Ik zei het is ook mijn huis he ik ben jouw vrouw! Hij zei nee je bent een hoertje ga naar die Quinten van je! Ik zei die Quinten liegt ik ben nog nooit naar zijn huis geweest ik ken hem alleen van de supermarkt! En imran keek me raar aan hij zei oke als je bewijs hebt van dat hij liegt dan pas mag je in dit huis komen. Ik werd boos en zei oke en dan moet jij ook een bewijs halen van dat je Ranya niet bezwangerd hebt! , want nu twijfel ik er ook aan ! En nam saad met me mee en deed de deur dicht!

Perspectief Imran
Zainab zei van dat ik bewijs moet halen dat ik ranya niet bezwangerd heb. Maar wat voor bewijs moet ik halen dan! Ik kende die ranya niet eens ik heb haar maar 1 keer in mijn leven gezien en dat is die ene dag toen ze naar onze huis kwam om te zeggen dat ze zwanger is. Ik liep naar boven en dacht steeds aan wat zainab zei. Eigenlijk moest ik zainab geloven en niet zo boos tegen haar moeten doen mischien werkt die Quinten samen met Ranya. Maar ik ga natuurlijk niet toegeven dus ik wacht totdat ik bewijs heb en zeg het daarna tegen zainab! Ik kleedde me Snel om want ik moest naar werk.

Perspectief Zainab

Ik heb saad meegenomen gelukkig ! Imran gaat nu zowiezo steeds denken aan wat ik zei en gaat mij vergeven . Maar vlgms werkt Quinten met Ranya dus ik moet echt een bewijs hebben zodat ik het aan hem kan laten zien maar hoe? Ik dacht er steeds aan , maar ik kan natuurlijk niet de hele dag eraan denken dus belde ik dunya op en vroeg haar of ze met me naar de stad wilt gaan ze zei natuurlijk ik kom eraan toen ze kwam vertrokken we naar de stad en gingen we een paar uurtjes shoppen en ik vertelde haar alles. Na een paar uurtjes kwam ik terug naar het hotel en ging slapen.

Weer een nieuw deeltje❣️
Vergeet niet te stemmen❤️😍
Bij 10 stemmen een nieuw deel❣️

Uitgehuwelijkt (van haat naar liefde)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu