කතාවෙ ඇරබුම

2.5K 136 38
                                    

සියොල් නගරය.ලෝකයේ ප්‍රදාන නගර වලින් එකක්.හැමෝම යන්න කැමති ඒ වගේම ගොඩාක් දෙනෙකුගෙ සිහින නගරයක් .සියොල්  ඇත්තටම සිහින නගරය කිවුවොත් හරි .මේ නගරය හරිම ලස්සනයි .වචන වලින් කියන්න බැරි තරම් ලස්සනයි.ඒ වගේම මේ නගරය ගොඩාක් දියුණුයි.ආර්ථිකය ,අද්‍යාපනය , කලාව ,සන්නිවේදනය වලින් විතරක්ම නෙමෙයි,  මේ නගරය මාෆියා වලිනුත් පිරුනු නගරයක්.හැම ප්‍රදාන නගරයකම මේක සාමාන්‍ය දෙයක්

සියොල් නගරයේ මේ වන විට මාෆියා කන්ඩායම් ගොඩාක් තිබුනත් ,මාෆියා ආදිපත්‍ය තිබුනෙ ප්‍රදාන මාෆියා කන්ඩායම් දෙකක් යටතේ.සෑහෙන කාලෙක ඉදලා මේ නගරයේ මාෆියා ආදිපත්‍ය පතුරන්නෙ මෙ කන්ඩායම් දෙක.කාටත් මේ වෙනකොට බැරි වෙලා තියනවා මේ කන්ඩායම් දෙක අබිබවා යන්න.
මාෆියා ආදිපත්‍ය තමන්ගෙ යටතට පමනක් ගන්න මේ කන්ඩායම් දෙක හැමදාම උත්සහා කරනවා.ඒ නිසාම මී මුත්තන්ගෙ කාලෙ ඉදලම මේ කන්ඩායම් දෙක නයි වයිරක්කාරයෝ.ඒක වෙනස් කරන්න අද වෙනතුරු කාටත් බැරි වෙලා තියනවා.

මේ එක කන්ඩායමක් තමයි Mr.Kim Bum ගෙ කන්ඩායම. මෙයාගෙ මාෆියා කන්ඩායමේ සාමජිකයෝ රට පුරාම හිටියා.මේ කන්ඩායමේ දක්ශම සාමාජිකයෝ දෙන්නෙක් හිටියා.ඒ තමයි Kim Yulia  සහ Park Jimin .
Yulia කියන්නෙ Mr.Kim  ගෙ එකම දියනිය.ඒ වගේම Jimin  කියන්නෙ Mr.Kim ගෙ හොදම ගෝලයා.මේ දෙන්නා තමයි මෙයාලගෙ හැම වැඩකදිම නායකත්වය ගත්තෙ.මේ දෙන්නා නායකත්වය ගත්ත එක mission එකක් වත් මේ වෙනකන් වැරදිලා නෑ .

Yulia කෙල්ලෙක් වුනාට ඒයා තනිකරම කොල්ලෙක් වගේ.Yulia සහ jimin කියන්නෙ හොදම යාලුවො .මේ දෙන්න ඕනම වැඩකට හරිම දක්ෂයි .

ඊලග කන්ඩායම ගැන කියනවනම් ඒකෙ ප්‍රදානියා වුනේ Mr.Jeong hyung .එයාගෙ කන්ඩායමේ කට්ටිය ලෝකෙ වටේම හිටියා.එයාගෙ කන්ඩායමේ හොදම සාමාජිකයෝ දෙන්නා ගැන කියනවනම් .එක්කෙනෙක් Jungkook එයා Mr. Jeong  ගෙ බාල පුතා.අනිත් කෙනා taehyng. මේ දෙන්නා haddle කරපු කිසිම දෙයක් පරාද වෙලා නෑ.මේ දෙන්නා හරිම කඩවසම්.ඒ වගේම හරිම වේගවත්.පොඩි කාලෙ ඉදලාම මේ දෙන්නා හොදම යාලුවො.

Mr.Kim සහ Mr.Jeong  කරේ උපදෙස් දෙන එක විතරයි .මෙ මාෆියා කන්ඩායම් දෙකම කරගෙන ගියේ මෙ තරුනයන්  හතර දෙනා මත.

Kill or love ( sinhala ff)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن