"Kolko godina imas mala?"rekao je te mi se poceo priblizavati.
Napravila sam jedan korak u nazad.
"15."
"A steta.Jos si premlada."
"Za sta?"
Nasmijao se pervezno."Znas ti."
"Anabell!Nemoj ovo raditi!"cula sam bratov glas.
"Zacepi!"onaj tip se proderao."Ovako !Ja necu ubiti ovog mlakonju od tvog brata ali cu za uzvrat dobiti tebe!Naravno ne sad.Jer si sad beskorisna.Docicu po tebe kad napunis 17. godina.Ok?"
Samo sam bojezljivo klimnula glavom.
"Anabell Stone..."rekao je jos jedno te prosao pored mene.
END OF FLASHBACK
Danas je taj dan.Danas punim 17.Mozda su i zaboravili na mene,a mozda i nisu...
Iz razmisljanja me trgnuo mobitel koji me doslovno prestravio.
Uzela saam ga.Na ekranu je pisalo Mark sto je bilo ogromno olaksanje.Mark je moj brat.Odselio se u Australju prosle godine.
Javila sam se.
"Anabell?Je li sve uredu?"
"Da.Nista se ne desava."
"Jos..."
"Ma ne brini sigurno su i zaboravili na mene."
"A mozda i nisu!Budi oprezna!"
Odjednom sam cula zvuk razbijanja.
"Anabel!Sta je to?!"
Otrcala sam do prozora.
"Oh.Ne brini mami je ispala neka vaza."
"Ok.Budi oprezna.Nemoj nigdje izlaziti!Imas li pistolj koji sam ti dao?"
"Da"Rekla sam gledajuci u pistolj na polici.
"Dobro.Zovi me par puta danas.Ok?"
"Ok.Caoo!"
"Caoo"
Poklopila sam.
Obavila sam higijenu.Obukla sam neki sorc,staru siroku majicu te sisla u kuhinju.
"Jutro slavljenice!"rekla je mama sa osmjehom.
"Jutro..."
.................... *vecer*
Citav dan je protekao obicno.Osim par prijatelja koji su mi dosli.Bila sam u pravu.Zaboravili su na mene!
Otisla sam u kupaonicu te se otusirala.Obukla sam rublje te kratki uski sorc i majicu koja je otkrivala moj stomak.Kosu sam svezala u neurednu pundu.Izasla sam iz kupaonice.Krenula sam staviti neke stvari u orman.
"Anabell!"trgnuo me glas.
Okrenula sam se.To je on.Onaj tip!Sjedio je na mom krevetu a jos par momaka je razgledalo po mojim stvarima.
"Promjenila si se.Sad si jos zgodnija."rekao je te krenuo prema meni.
Bio mi je sasvim blizu.Napravila sam korak u nazad te pritom oborila lampu koja se razbila.
"Anabell?Je li sve uredu?"cula sam mamu.
Tip mi se brzo priblizio.Pribio me uz zid.Moje noge je stavio oko svog struka.Jako me pritisnuo svojim donjim djelom na sta sam ja uzdahnula.
"A sad.Pazljivo odgovori mami.Ne zelimo da dode do nekog incidenta."rekao mi je na uho te se nasmijao.
"Nista mama!"rekla sam gotovo mucajuci."Samo sam oborila lampu."
"Uredu.Trebas li pomoc?"
Pgledala sam u tog tipa koji je odmahnuo glavom.
"Ne,hvala."
Poslje toga nije rekla nista.
Tip se zadovoljno smijao.Spustio me na zemlju.
"Idemo!"uzeo me je za ruku i krenuo vuci prema prozoru.
"Ne!Sta radis?!"otimala sam se.
"O Boze!"uzdahnuo je.Pustio mi je ruku.Iz depa je uzeo neku maramicu.Stavio mi ju je preko usta.Otimala sam se a onda sam osjetila vrtoglavicu.Pala sam a taj tip me uhvatio.
"Idemo!" je zadnje sto sam cula nakon sto sam utonula u san.
Jason P.O.V.
Mala se onesvjestila.Tako joj i treba.Stvarno je mislila da ce se izvuci.
Spustili smo se kroz prozor njene sobe.Bila je na prvom spratu pa nije bilo tesko.
Stavio sam je na suvozacevo mjesto te krenuo voziti prema kuci.
Nakon pola sata smo stigli.Ugasio sam auto na sta se ona probudila.
"Sta?Gdje sam ja?"rekla je mucajuci i okrecuci se oko sebe.
"Smiri se!Kod kuce si."
"Ovo nije moja kuca!"rekla je histericno.
"Sad jest.Polazi!"Izasao sam iz auta.Dosao sam do nje te je izvukao van.
"Ne!"derala se.
"Usuti vise!"stavio sam je preko ramena te usao u kucu.
U dnevnom su sjedjeli Rayn i Nina.Rayn mi je najbolji druga a Nina?Ona je samo beznacajna kurva.U kuci zive jos dvije zene,pa ustvari su cure.Ni jedna nema vise od 19,jer takve me ne zanimaju.
"Ko je nova,Jase?"rekla je Nina svojim iritantnim glasom.
"Anabell.Ne dirajte je!"odgovorio sam nezinteresirano.Popeo sam se na sprat do svoje sobe.
Mala je jos uvjek vristala.
"Prestani vise!"rekao sam te je bacio na krevet!
"Pusti me!Molim te!"molila me kroz suze.
"Nece ici,babe."
"Ko si ti uopste?"
"Ja sam Jason,a ti si sad moje vlasnistvo!"
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...