Jason P.O.V.
"Zakasnio si."rekla je i slomila mi srce.Kretkim korecima je izasla iz sobe.Odmah sam pao na pod,stavio lice u ruke i tiho zajecao.I tada sam shvatio.Ovo mi nece pomoci da ih vratim.Moram nesto uraditi.
Ustao sam i pribrao se.
"Margaret!"rekao sam glasno sjedajuci na veliku uredsku stolicu iza stola.
"Da?"rekla je tiho ulazeci u sobu.
"Pozovi decke.Reci im da uskoro imamo akciju.Neka budu spremni."klimnula je glavom i izasla iz sobe.
A sada glavni dio.Uzeo sam mobitel i ukucao jedan veoma poseban broj.Anabell P.O.V.
Cim sam usla u kucu Rayn mi je pritrcao.
"Anabell!Katastrofa!"rekao je uplaseno.
"Sta je?"odmah sam rekla.Kunem se ako je Jason...
"Jason!Obajvio je rat Dangersima.Gazda je hitno pozvao na sastanak sve vode!"
"Sta?!?!Koliko je on glup?!UGH!"bacila sam ruke u zrak u znak frustracije."Ok,pozovi sve!Odmah!Neka budu spremni.Ovo je veliko!"otrcao je iz sobe a ja sam se bacila na kauc.
"Nee!Mamaa!"Jaxon je vrisnuo a ja sam odmah skocila.Vristanje se nastavilo dok sam trcala prema njegovoj sobi.
"Jaxon!"vrsinula sam utrcavajuci u sobu.
"Mama!"zaplakao je odgurujuci Madison koja mu je pokusavala obuci neku majicu.
Kakvo olaksanje.*Par sati poslije*
"I svo vrjeme moras biti potpuno smirena i hladna,razumijes?"Rayn mi kaze po stoti put danas.Kao da mi je ovo prvi put da idem na sastanak.
"O i nemoj biti bezobrazna sa sefom.I...."dao mi je pistolj vode bande "Koristi ga pametno." zagrlio me.
"Znam,znam.Idem sad.Volim vas."izasla sam iz kuce,usla u auto i krenula u smrt.
...
"Anabell!"rekla je kurvasta sekretarica Selena (XD prvo sto sam smislila,no hate)"Ta odjeca uopste nije za ovakva vazna dogadanja."rekla je sa osmjehom.
"Ja barem imam odjecu na sebi."namignula sam joj i krenula prema sobi gdje se sastanci odrzavaju.
Cim sam usla svi su pogledali u mene ali su se odmah vratili prijasnjem poslu,zvaljenu sa kurvama.
Sjela sam na stolicu i pocela igrati igrice na mobitelu.
"Anaaa!Ljubavii!Pa koliko dugo je proslo?"rekao je Ian sjedajuci pored mene.
"Ne dovoljno dugo."
"Vidim da me jos nisi preboljela."
"Da srce mi se slama."vratila sam mobitel u dep i pogledala u njega.
"A ne brini uvjek mozemo ponoviti ono."namignuo je.
Uff,spavala sam s njim par puta,ok vise puta,ali nismo par,tesko je objasniti.
"Gospodo."zapovjednicki glas nas je trgnuo iz 'razgovora'.
To je Taylor.Voda svih bandi u Americi.Naravno pricamo o vecim,ozbiljnijom bandama.Njih ima 15.Vode tih bandi su se okupile danas,jer je ovo medu najvaznijim dogadajima godine.Ovo se ne desava cesto.
Sjeo je na stolicu i poceo"Danas smo se okupili zbog jedne veoma vazne i ozbiljne situacije.Prvo imam jednu vaznu obavjest za vas,i ako su je neki vec culi."pogledao je u mene."Naime,McCann se vratio."u tom trenutku vrata su se otvorila i Jason je usao.
Svi su bez i jedne rjeci posmatrali kako hoda i sjeda na svoje mjesto,stavljajuci zlatni pistolj na stol.
"Miss me?"zlobno se osmjehnuo.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...