"Jason,nemoj!"

2.4K 125 0
                                    

"Idem da pronadem Jaxonu sobu."rekla je Madison i zajedno sa Jaxonom otisla na sprat.
"Ja cu pronaci sobu za sebe i Madi.Nadam se da je krevet cvrst."Rayn je rekao i noseci manji kofer otisao na sprat.
Predpostavljam da Jason jos nije tu tako da cu sebi pronaci sobu.
Na spratu je bio ogroman hodnik sa mnogo vrata.Izabrala sam sobu na kraju jer cu tako moci da nadzirem sve.Soba je bila preljepa,ogroman krevet samo za mene colonthree emoticon .
Unjela sam par kofera i pocela da ih otpakujem.
"Ok ,nazvat cu te."duboki glas me prepao na smrt.Okrenula sam se i vidjela Jasona.Bio je go,ok imao je peskir oko sebe ali opet.
"OMG!Obuci se!"prekrila sam oci.
"Nemoj da glumis da ti smeta."
"Smeta!"lagala sam.Jos uvjek je tako jebeno zgodan!Samo sto sada ima vise tetovaza i vidi se da vise koristi teretanu grin emotico.
"Ok,obucen sam."polako sam otvorila oci i za cudo,nije lagao,bio je obucen.
"Sta radis u mojoj sobi?"
"Babe,ti si u mojoj sobi."bacio se na krevet."Ali ne brini,bit cu dobar i dozvoliti da spavas samnom."
"Kako velikodusno,a sada odvuci svoje dupe dole na kauc."
"Moje preljepo dupe?Ne!Ja ostajem,ti mozes ici na kauc ako ti toliko smetam."
"A ne!Ja ostajem ovdje!"
"E super,znaci da veceras spavamo zajedno."rekao je sa osmjehom na sta sam ja prevrnula ocima.
"Mama!"Jaxon je vrisnuo.
"Tata!"cuo se glas djevojcice.
I ja i Jason smo odmah otrcali u dnevni boravak gdje smo pronasli Jaxona i Jazzy kako gledaju Spuzva Boba.
"Mamaaa!Jazzy je rekla da je Patrik glup!"
"Ti si rekao da je Lignjoslav ruzan!"
Pocelu su da se svadaju.
"Hoces da vidis moj auto."Jaxon je prekinuo svadu.
"AA da imam i ja!Rozi!"Jazzy je vrisnula.Oboje su se uhvatili za ruke i otrcali u garazu.
"Soo,bio je tezak dan,sta kazes na to da idemo da spavamo?"Jason me zagrlio oko ramena.
"Da."maknula sam ruku i otisla u sobu dok me je on pratio.Svo vrjeme imam osjecaj da mi bulji u guzicu.Perv!
Obukla sam pidamu i legla kao i Jason nakon sto je naravno skinuo majicu.
"Laku noc babe."krenuo je da me zagrli ali sam ga prekinula.
"Ostani na svojoj strani."
Frustrirano je izdahnuo i vratio se na svoju stranu.
Ovo ce biti duga noc!
........
"Mmmm,don't stop!"neko mumljane ili da kazem stenjanje me probudilo."Umm,babe."Odjed-nom Jason me pribio uz sebe."Jos malo!"poceo je da ubrzano dise nakon cega sam osjetila nesto na njegovim boksericama.Fuj!
"Jason!"odgurnula sam ga od sebe.
"Mmm sta?"rekao je pospano.
"Promjeni bokserice,previse si se uzivio!"
"Ah fuck!"ustao je i usao u kupatilo.
Nakon par minuta se vratio i legao pored mene.
"Vidis sta mi redis."lagano mi je zagrizao uho.Legao je na mene i poceo da mi ljubi vrat.
"Jason!"izdahnula sam kada mi je skinuo majicu.
"Ovo mi je tako nedostajalo."poceo je da me ljubi od vrata pa prema nize.Ljubio me po stomaku.Kada je dosao do sorca skinuo ga je.Krenuo je da mi skine gacice ali sam ga zaustavila.
"Jason,nemoj!"
"Fuck!"rekao je bjesno i ustao sa mene.Uzeo je pantole i majicu i izasao iz sobe snazno zalupivsi vratima.
Sjajno!

PrisonerWhere stories live. Discover now