*sljedeci dan*
"Tu smo!"rekao je Rayn spustajuci Jaxona na pod.
"I,kako je bilo u parku?"
"Super!Tamo je bio jedan ciko,kupio mi je sladoled."rekao je Jaxon.
"Ko?"
"Da popricamo nasamo?"Rayn me uhvati za ruku i odvuce u drugu sobu.
"Ko?"
"Um..Jason..."odgovorio je.
"Jason?!Zasto ga nisi zaustavio?"
"Ma daj,samo mu je kupio sladoled.I otkrio sam jos nesto.Znas ono oruzje koje su Dangersi prodali nekom tipu?"
"Nastavi."
"I to je bio Jason.Izgleda da opet pokrece bandu."
"Imas li Jasonovu adresu?"
"Da,zasto?"
"Daj!"ispruzila sam ruku.
Poceo je da kopa po depovima."Negdje sam je zapisao..."
"Pozuri!!"
"Evo,evo."dao mi je jedan papiric.
"Idem."uzela sam kljuceve od auta istrcala iz kuce.
Jedno je krasti moje oruzje a drugo uznemiravati moje djete.
Pogledala sam adresu.Nasao si je ljepo mjesto.Ali naravno,i tu je problem,Na drugom kraju sume je.Sume u kojoj smo mi.
Ubrzo sam stigla i izasla napolje.Kuca je bila ogromna.
Usla sam unutra.Nije bilo nikoga.Pocela sam da hodam.Cula sam nesto.Pratila sam zvuk i doveo me do neke zene,srednjih godina,u kuhinji.Izvukla sam pistolj.Pribila sam je uz zid i pistolj joj prislonila na glavu.
"Gdje je Jason?"pitala sam kroz zube.
"Ja..ja.."pocela je da muca."Nemoj me ubiti!"
"Gdje je Jason!?"proderala sam se a ona je vrisnula.
"Marg...Sta je ovo!?"dreknuo se iza nas.
Pustila sam babu a ona je pala na pod.
"Moramo da razgovaramo!Stvar oko oruzja.."prekinuo me.
"Idemo gore."krenuo je a ja odmah za njim.Usli smo u neku prostoriju koja je licila na ured.
"Prvo mi ukrades oruzje,a onda mi uznemiravas sina?!"odmah sam se proderala.
"Ti nisi normalna!Nisam nista ukrao..jos...A on mi je sin,kad tad cu ga vidjeti."
"Samo preko mene mrtve."prisla sam mu tako da smo se gladali u oci.
"E onda ce biti mrtvih."uzvratio je hrapavim glasom.
"Tata!"vrata su se naglo otvorila.Mala djevojcica je utrcala u sobu i odmah zagrlila Jasona.
"Izvinite gospodine,nisam je mogla zadrzati."rekla je neka zena.
"Uredu je."klimnuo je glavom."Princezo!"podigao je djevojcicu i zavrtio je u zraku.
"Nedostajes mi,kada ces me voditi u park?Obecao si."rekla je tuznim tonom.
"Tata sada ima posla,ali obecavam,idemo sutra,ok?"
"Jej!"zagrlila ga je oko vrata a onda se okrenula prema meni."Ko si ti?"
"Ja sam ja,ko si ti?"
"Um..Imas cudno ime."Nasmijala se."Ja sam Jazzy."ispruzila je ruku.
"Jazzy,"Jason joj je spustio ruku."Idi u sobu,tata mora zavrsiti posao."
dodao ju je dadilji a ona je izasla napolje.
"Poslje tebe nisam pogledao ni jednu?Ha?Pa cini mi se da si i vise nego pogledao!"rekla sam razocarano.
"Pusti me da ti objasnim."
"Ne!Sve mi je jasno.nisi imao vremena da se brines o Jaxonu ali si pravio drugu djecu!"
"To nije istina!"proderao se."Ako bi prestala da budes jebena kucka samo na minutu i saslusala sve bi znala!"nastavio se derati."Jazzy mi nije prava kcerka."rekao je smireno."Imao sam misiju u kojoj sam joj ubio roditelje,prije 4 godine."pogledao je u mene."Cuo sam plac i pronasao je.Bila je tako mala beba.Nisam je mogao samo ostaviti pa sam je uzeo sebi."
Wow....Maj bed...
"O,onda mi je zao..."spustila sam glavu."U buduce te molim da se drzis dalje od nas."
"A kako to ocekujes?Vi ste mi porodica.Ana.."uhvatio me za ruku i pogledao me u oci."Sve ove godine sam vas trazio.I sada kada sam vas nasao,molim te nemoj mi to oduzeti."zaglio me njezno."Vi ste sve sto mi treba u zivotu.Vi ste sve moje."sapnuo mi je na uho.
"Zao mi je."odmaknula sam se od njega."Zakasnio si."
_____________________________________________
ANABEL JE KUCKA!!!!! LOL
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...